Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:01

hahaha ik wilde het net zeggen yil, maar je doet t zelf al hihi :') _O-
Maar goed zeg dat je nour bij jouw kon houden met de aandacht. Super!

Jaja, die bier van mij word nog eens ooit bomproof!! We zijn op de goed weg hihi 8-)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:42

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 23:56

Wow.... Mooi Marije!!!! Echt heel gaaf met die tooling! <3

nenaavdw

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:25

Waauuuwwwiieeeee!
Knappe meneer Daan beer!!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:31

Ja hij is echt vreselijk berig, kijk dat haar dan ook onder z'n kin :') Maar ach dat valt er vanzelf wel weer een keer af :D

De tooling is echt het allergaafst!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:32

Hij is erg mooi marije!!
Staat goed op Daan! Hoe vind je hem zelf zitten?

En hier mijn hoofdstel die ik vandaag pas voor de eerste keer heb uitgetest haha
Helemaal perfect op maat en hij zit echt goed. Dacht eerst dat het wat losjes zat, maar dat is dus helemaal niet zo. Ik ben het onderweg niet kwijt geraakt. :+ Zo blij mee! :D

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 20:37

Waaauwie!!!! <3 <3 <3

Slik... Ik heb t wel een beetje moeilijk hoor... Als tackaddict al die mooie stuff voorbij te zien komen...sta al zo lang droog... Ultieme test hihi! :P

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:39

Oehhhhh al die mooie nieuwe dingetjes!!
Word er een beetje hebberig van hahaha

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 20:48

Haha Nenaa, Enjoy the club!! :P

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:52

Aaaaah arme yil :(:)
Dan moet je maar eens snel jezelf ergens mee gaan bevredigen hoor! :')

Ik zoek nog een nieuwe kleur showoutfit voor erbij. Als 2e set. Aangezien we nogal wat gaan starten aankomend seizoen wil ik niet steeds in hetzelfde starten haha
Dus Iemand kleur tips?

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 20:58

ROZE!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 20:59

Haha Jes, ik investeer dit jaar alleen in het fokken dus moet ff wachten. Ik wil nog wel n heul gaaf showzadel voor Nour aanschaffen maar heeft nu (al had ik t geld) toch nog geen zin. Die verandert nog zo in z'n lijf.

Ik heb nog een über chique showblouse te koop... Rood met zwart en goud echt heel mooi. Maar dan wel met n zwarte blanket vind ik mooier op Bay...en dan natuurlijk met zwart show chaps en zwarte hoed. Echt super chique.
En waar is waar
Hij staat mooier bij blond...

Heb m op m'n FB staan bij die rit in vol ornaat. Heeft m'n vriendin m aan

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 21:04

Doet niet echt echt recht aan de blouse maar heb je een idee:

Afbeelding

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:07

Ik mag van mezelf een nieuwe outfit zodra ik beginners ga starten :D Even nog in het paars dus voor ons.

Die is idd sjiek Yil :j

Roze blegh :')

Jes vooral die buckle is suuuuupergaaf!

Ik ga ook langzamerhand op zoek naar een lichter hoofdstel, maar er is wat betreft showhoofdstellen weinig moois te vinden met browband vind ik :O Alleen maar oortjes en daar mag/wil ik toch nog niet mee starten...

Alsof het lot ermee speelt: gisteren ben ik in de douche ongenadig door m'n rug gegaan, dus echt rijden moet nog even een paar dagen wachten. Maar ik ben er natuurlijk wel even opgeklommen gisteren, koppig als ik ben :D En het is flink wennen: dit is het endurancemodel en daar zitten de fenders meer naar achteren. Dat wilde ik ook, want op de laatste show zei Peter Wittermans tegen me dat ik nogal in stoelzit zat. En dat klopte ook wel. Maar ook het leer is nog erg stug en stijf, dus ik voel de rand van het bovenste flappie nog behoorlijk tegen m'n been, maar dat moet zich natuurlijk nog wat vormen. Dus het echte zadel-inrijden moet nog komen :))

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:10

Nou pff ik vind het maar lastig.. Heb een hele leuke fel blauwe blouse maar kan er maar geen mooie licht-fel-baby-blauwe showblanket vinden..
*%{|<*•|

Ahhhh arme rug!
Dat word non-stop invetten haha

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 21:11

Oei Rije... Beterschap! Y;(

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:13

Ach dit overkomt me vaker helaas... En meestal is het met een klein weekje wel weer bekeken. En vandaag heb ik dus maar 's lekker geklooit met een eng zeil, da's ook nuttig voor kleine Daantjes :j

Heb nog speciaal gevraagd en ik mag niet eens invetten :D Alleen maar schoonmaken met zadelzeep, verder niks. Komt mooi uit want ik ben niet zo poetserig :')

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:19

haha nee ik ben ook niet zo poetserig marije haha
Ik ben altijd bang dat mijn lichte leer weer verkleurd, dus donkerder word.
Dat is met mijn zadel ook gebeurd, dus tja.
Ik heb ook een showhoofdstel te koop, ook light oil en no way dat ik da ga poetsen. Dat doet de nieuwe eigenaar maar mooi zelf als die da wil. Kan ik er ook niks aan verknallen.

Yil, heb je een beter/duidelijkere foto van die blouse? Normaal houd ik niet zo van deze kleuren, dus wil graag even wat beter zien.
Die paarse van jou, valt me beter in de smaak. :D

Heb Joyce ook al weer even gevraagd of ze die blouse nie weg wil doen, maar nee, ze is er ook nog niet aan toe. haha :+

Roze, ja ik ben gek op roze. Maar niet als show outfit. Dat vind ik echt TE zuurstok achtig worden. :=

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 21:26

:D Ik neem m zondag wel mee Jes, kun je m meej eiguh oge zien war?! ;)
Hij is mij iets te groot maar misschien laat ik m wel innemen, hij is echt heel chique, zelfde model als die paarse maar dan aan de onderkant met zwarte pareltjes/steentjes dus eigenlijk gewoon nog mooier.
Maar ik vind m bij een blondine gewoon mooier staan. Net als die paarse een brunette nodig heeft.
Gelukkig ben ik geen zeikerd met outfits mhoehahaha.... :+

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:28

hahaha ja en dat heb ik dan weer wel he pfff
Ik ben wat dat betreft wel weer een echte zeikerd haha.
Hij heeft aan de onderkant pareltjes/steentjes? Ja maar dan zie het toch ook niet? Zit in je broek. ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 21:31

Haha, ja ik dus ook, dat wilde ik ermee zeggen, hihi! :P

Je kunt m ook over je broek dragen he?! Hij is niet heel lang. Ook mooi.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 21:37

Misschien wel mooi, maar niet handig. Je chaps komen er ook nog gedeeltelijk overheen. ;)
Haha oooow ok, gelukkig ben ik dan niet de enige :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:52

Pfff wat een lappe tekst weer hahaha. Eniewee....gave BM!! 17"? En idd beugelophanging flink stuk naar achter.
Eigenlijk past het hoofdstel van Jess perfect bij de BM! Maar ja.... ;-).

Vandaag druk binnen in de weer geweest....zonde van het weer, maar ja...soms moet het nu eenmaal.

Wel nog ff Donder hengst en Scarlet buiten gezet. Nou dan heeft Scar het ff zwaar met die dondersteen. Zit maar achter der aan te jakken...gelukkig slaat ze wel van zich af, maar meneer heeft er toch wel beetje maling aan. Hij is te brutaal tegen Scar, vind ik. Dus dacht ik....hmmm ik zal June er weer eens bij doen, die is toch niet hengstig en laat zich door niemand in een hoek drijven. Recent heb ik dat ook gedaan en ja....meneer moest even incasseren maar toen wist ie ook meteen waar die stond tov June....June heeft haar bewegingsruimte en brutalen apen moeten gewoon opzouten!
Enfin vorige keer kwam die June nog spontaan begroeten...FOUT!...June houdt niet van opdringerige ventjes. Nu deed ik June in de bak en meneer bleef staan waar die stond, keek alleen, maar meer ook niet. June deed ff 'n sprint rondje....meneer bleef staan waar die stond...alsof ze er niet was! Whaha Enfin gaat June uitgekookt op 3 mtr afstand naast hem staan eten, ze dreigde niet eens, maar meneer bleef rustig staan eten en probeerde geeneens te snuffelen!! Oei oei oei....hoe duidelijk kan een merrie zijn....June met der zwarte band karate! ;-)

Beterschap Marije!!

En Glenn......zo leuk! ;-)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:19

Fijn merries :D

Ja dat hoofdstel had ik al gespot, maar ja... oortje hè :D

15,5 inch, heb niet zoveel bil :))

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 10:22

Marije beterschap. Gaaf zadel heb je.

Jes hij is gaaf je hoofdstel ik heb dezelfde hahaha. En de blauwe blouse doe ik idd nog niet weg wil ik eerst zelf een keer in starten, of even zien wat er uit de onderzoeken komen van me paint en of die nog gestart kan worden. Denk namelijk niet dat dat blauw mooi staat op een vos of een lichte bruine maar voorlopig gaat die nog niet weg.

Haha nancy die June wat een monster is het toch.

Hier nog ff rustig met rijden, me paint is al ander halve maand kreupel dus daar komt de veearts weer voor mogen en dan gaan we verder bespreken wat de mogelijkheden nog zijn, foto's of een echo.