Moet zeggen dat ik het zelf wel mee vind vallen, en vanuit endurance oogpunt ik niet zo zeer een probleem zie, maar ik wil je niet aan het twijfelen brengen. Zo'n besluit is al moeilijk genoeg en zo te lezen heb je er goed over nagedacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corine1981 schreef:http://www.flickr.com/photos/26716141@N ... otostream/
Als voorbeeld, in het inrijtopic van hem staat ook een filmpje...
Het is niet zozeer dat ik heel erg lang ben (1.78) maar mijn beentjes wel... Ik kan bijna meelopen, zeker met het springzadel wat nu op hem ligt.
Dat is ook wel een beetje mijn punt: ik wil westernrijden, een fatsoenlijk passend westernzadel (wat ik nl niet op de schouder wil) wordt erg erg erg moeilijk, zo niet onmogelijk, en het plaatje voor dressuur oid is al niet mooi.
Mijn andere passie is endurance rijden, tenminste, dat wil ik weer op gaan pakken, en ik zit door mijn lengte erg in de weg heb ik het idee...
Zit er al 3 maanden mee in mijn maag en heb voor mezelf de knoop doorgehakt.
Het is gewoon een superknol en hij verdient een gouden stalletje en ik denk met zijn karakter en verschijning dat het een super paardje is voor de sport en dat hij een ruiter verdient die hem dat kan en wil geven!
sherif schreef:heb de grootste respect voor je dat je deze moeilijke keuze hebt gemaakt, heb vaak je post gelezen en weet dat je kanjer erg veel voor je betekend, soms betekent houden van ook durven loslaten en kiezen voor het welzijn van je dier en niet denken aan jezelf.
Mocht iemand ons benaderen die een AV zoekt die matched met jou`n kanjer dan zal ik deze doorsturen aan je.
corine1981 schreef:sherif schreef:heb de grootste respect voor je dat je deze moeilijke keuze hebt gemaakt, heb vaak je post gelezen en weet dat je kanjer erg veel voor je betekend, soms betekent houden van ook durven loslaten en kiezen voor het welzijn van je dier en niet denken aan jezelf.
Mocht iemand ons benaderen die een AV zoekt die matched met jou`n kanjer dan zal ik deze doorsturen aan je.
THNX
Jij weet als geen ander hoe het voelt natuurlijk
Myour schreef:@ Jane_Jansen: wauw je paard ziet er nog mega goed uit voor die leeftijd! Leuke kleur trouwens (mijn pony wordt waarschijnlijk ook zo, maar dan met grijs/zwarte manen).
Myour schreef:@ VH_Arabians: wat een schatje! Ik vind de naam ook erg mooi, heeft het nog een betekenis? Het veulen van m'n zus d'r paard is 14 mei geboren, is een fototopic van, zal er zo even de link plaatsen.
JaneJansen schreef:Gefeliciteerd met Fajera VH_arabians! Ze blijft vos? Ze heeft wel een wittig randje om dr oog op de 2e foto.
De voskleur van papa zou wel prachtig zijn!
Myour schreef:Het veulen van m'n zus d'r paard is 14 mei geboren, is een fototopic van, zal er zo even de link plaatsen.
Myour schreef:@ VH_Arabians: Oh nu vind ik de naam nog leuker! Ik dacht alleen dat een lichte rand juist duidt op schimmel zijnde, maar ik zit er dus naast. Ik heb er vast overheen gelezen, wie is de vader?Myour schreef:Het veulen van m'n zus d'r paard is 14 mei geboren, is een fototopic van, zal er zo even de link plaatsen.
En natuurlijk vergeet ik dit![]()
[KS-ITP] De verrassing eindelijk geboren!
Hierbij alsnog de link!
@ VH_Arabians: Oh nu vind ik de naam nog leuker! Ik dacht alleen dat een lichte rand juist duidt op schimmel zijnde, maar ik zit er dus naast. Ik heb er vast overheen gelezen, wie is de vader?