En dat gras zal haar wel prima bevallen!
Het zal wel even wennen zijn, logisch.
Canies, ja, die uitslover zal wel spierpijn hebben!
Annika, wat lief, echt een schattige foto!
Ga mezelf zo even een schop onder m'n kont geven en even rijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de galop ging in het begin sjit maar na gewoon tig keer opnieuw ging het toch beter.

Voor jou en je meidje... Nog geen nieuwe kopers voor de heer?
. Noor ziet er ook nog steeds goed uit de rand geneest heel mooi. Nog even lekker met ze getut gevoerd en wat hooi gegeven kunnen ze er weer tegen tot morgen
Heerlijk knulletje zeg!❤️
Sorry, tis al laat voor mij...
Heb je daar nooit eerder iets van gemerkt?

Daar ben ik ook weer eens!
Ik denk dat Aziza hem door de draad gejaagd had, dus hij stond heel rustig op het stuk ernaast toen we aankwamen. Hij had alleen heel veel dorst toen we hem terug zetten
Maar als het echt extreem is zou ik toch eens naar een andere arts gaan dan je eigen huisarts, belachelijk toch dat sommige artsen je zo afschepen!
En Jazzy ziet er ook top uit zeg! Schitterende merrie.
Wat kunnen ze ons soms ook voor gek zetten
Ik zie het al helemaal voor me dat hij de volgende keer in het karretje gaat zitten
En knappe Zos voor het karretje, hem maakt het allemaal weinig uit zo te zien
Maar kan me voorstellen dat hij weleens het bloed onder je nagels vandaan haalt, die eigenwijze boef!

Fijn dat je nu zelf vakantie hebt, dan kan je haar in ieder geval lekker vertroetelen.

Ik kwam net nog foto's van haar tegen van afgelopen winter, en jeetje, wat veranderen ze dan toch hard!

Ik denk dat we het toch ook wel samen gaan redden, we hebben alle tijd. Als hij er aan toe is, wil ik er van de winter misschien wel eens op gaan zitten, maar echt inrijden wil ik toch pas volgend voorjaar gaan doen. 
), dit was zoals we het kochten, alleen hier had mijn vader het dak aan de rechterkant al omhoog gebracht.

sorry! Jeetje vervelend van de vermoeidheid! Ik had ook z'n huisarts Hebbie dus niks aan! Beter een andere zoeken zodat je hopelijk een verklaring vind voor de vermoeidheid!
toch wel leuk van die ondeugden! 

dus al met al komt het wel goed maar is het gewoon lastig.
Dat ziet er idd heel anders uit! Onwijs mooi opgeknapt en je vader verdient n standbeeld, wat n werk zit daar in zeg!
hint hint
)
Je kunt zelf zoveel voorbereiden, gaat helemaal lukken. Ruitermak maken is wel fijn met handje erbij.
En hoe gaat ie t terug verdienen? Ponyburgers?
.
Hou je ons op de hoogte hoe het gaat? Ik moet telkens aan jullie denken, je hebt zo veel pech op het moment.
Het is je gegund!

die spoort af en toe niet helemaal hoor

En leukleuk, ook een Arizona!
Wat zuur dat Tie toch weer kreupel is/was.

En.... heb weer een vriend!
Hij heeft vandaag kennisgemaakt met de paarden en die vonden dat wel gezellig. Zelfs Munir kwam kroelen, en die is normaliter behoorlijk eenkennig!

Wat heeft Munir toch een verfijnd mooi hoofdje.