[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JKiya

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 12:58

Ow dat is wel fijn dat het toch zo dicht bij elkaar is! En ook niet zo heel ver weg!

El_shakeera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:04

Femke had je die e-mail gelezen!

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:06

Op de dijk was op zich wel lekkerder qua locatie, maar ja. Zag trouwens in de krant dat die stal waar we weg moesten een zorgboerderij wordt.

Fem, nu al foto's gezien?

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:39

El_shakeera schreef:
Femke had je die e-mail gelezen!

Hoi Marjan,
Je hebt e-mail ! Ja

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 13:42

sanie22 schreef:
Op de dijk was op zich wel lekkerder qua locatie, maar ja. Zag trouwens in de krant dat die stal waar we weg moesten een zorgboerderij wordt.

Fem, nu al foto's gezien?

Haha ja ik heb ze gezien ! Haha!
Zitten een paar leuke foto's tussen.
http://pictures.arabhorse.nl/albums/use ... 282%29.JPG
Typisch Kas! Clown

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:05

Daarom had ik die er ook bij gezet Haha! .
Hoe laat ga jij naar Kas?

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:10

Ik ga om half 3 mn zus ophalen van school dan naar Emil.
Mn zus moet werken om 5 uur dus die gaat rond 4 uur weg en dan ga ik naar Kas ! Haha!

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 14:15

Fem_Emil schreef:
Ik ga om half 3 mn zus ophalen van school dan naar Emil.
Mn zus moet werken om 5 uur dus die gaat rond 4 uur weg en dan ga ik naar Kas ! Haha!

Ok, zie ik je straks. Gaan we Kas maar weer s flink onder handen nemen Haha! .
Succes bij Emil Knipoog .

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:11

Hebben jullie me nog voorbij zien scheuren op mijn oude lila brommertje met zilveren helm? Haha! ik keek nog of ik jullie zag maar helaas Knipoog

het was trouwens een leerzame dag voor Paparazzi en mij. Hij is vandaag voor het eerst in de stapmolen geweest en ik was erbij. Ging eigelijk heel erg goed, m'n ventje leert snel. Hij is wel twee keer onder het hek doorgerent, maar verder ging het allemaal goed. En gelukkig is het een hele veilige stapmolen en erg paardvriendelijk. Verder heb ik hem nog losgegooid in de binnenbak en zijn voeten opgetild. Ik was vandaag heel zeker met hem en niet bang van hem ofzo. Het wandelen met hem gaat nu ook veel beter en ik heb ook het touwtje niet meer om zijn neus hoeven doen. Ik ben heel trots op m'n prettyboy Lachen ik ga nu even een topic openen in in the picture, zal zometeen even de link hier neer zetten!

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 22:33

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 00:13

Hebben jullie arabs trouwens ook van die veel te soepele halzen en hoofden als ongeleide projectielen Verward
Als ik met Bliksem ga hardlopen moet ik altijd oppassen dat ik geen dreun voor mijn hoofd krijg van zijn hoofd wat langs komt zwaaien Nagelbijten / Gniffelen En met rijden zwaait hij zijn hoofd ook wel eens zover opzij dat hij met zijn neus zowat mijn voet raakt! Gevolg is dat als we dan in draf zitten we door die actie ergens een meter opzij in de berm belanden Clown
Klinkt bekend of niet?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 09:52

Uh nee, niet echt Knipoog
Maar Liek heeft dan ook een zware hals voor een arabier. Vergelijking, de borstbeschermer heb ik voor zijn hals in maat L moeten kopen... Maat L voor een pony van 1m48 Verward

eempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 11:14

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 12:11

Djilan, dat doet Kastana dus ook zoals Femke al zegt. Als ze echt opgefokt is is het heel erg, dan moet je eigenlijk met een helm op Lips are sealed . Mijn andere arab doet t eigenlijk niet. Rare beesten!

Shalane, ik kwam je tegen op weg naar Kas. Zag je echt smilen onder je helmpie vandaan Haha! ! Leuke foto's trouwens.

Tmroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:27

Leuke foto's (zei ik op het topic zelf ook al) Tong uitsteken

Wel lekker dat je een beetje met hem bezig ben geweest!
Zondag gaan we ook weer foto's maken he?
Als het weer mee zit Rolleyes

Tmroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:28

Btw post was @ vossebier

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:33

sanie22 schreef:
Djilan, dat doet Kastana dus ook zoals Femke al zegt. Als ze echt opgefokt is is het heel erg, dan moet je eigenlijk met een helm op Lips are sealed . Mijn andere arab doet t eigenlijk niet. Rare beesten!

Ik ben wel al eens blij geweest met mijn helm ja Ja Toen liet ik hem aan de hand nog even draven na een half uurtje dressuren en hoorde en voelde ik ineens een hoofd met bit op mijn helm landen Nagelbijten / Gniffelen
Bliksem doet het ontzettend veel! Vooral als hij vrolijk is en blijkbaar is hij dat vaak Clown

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 16:18

Djilan schreef:
Hebben jullie arabs trouwens ook van die veel te soepele halzen en hoofden als ongeleide projectielen Verward
Als ik met Bliksem ga hardlopen moet ik altijd oppassen dat ik geen dreun voor mijn hoofd krijg van zijn hoofd wat langs komt zwaaien Nagelbijten / Gniffelen En met rijden zwaait hij zijn hoofd ook wel eens zover opzij dat hij met zijn neus zowat mijn voet raakt! Gevolg is dat als we dan in draf zitten we door die actie ergens een meter opzij in de berm belanden Clown
Klinkt bekend of niet?

Ja, heel bekend Nagelbijten / Gniffelen
Vooral met het eten is het verschrikkelijk. Zo erg dat Tovatsj z'n eigenaresse nu zijn voeremmer met een band achter z'n oren vastmaakt. Hij knoeit de hele boel eronder!
Maar met emmer om z'n hoofd kon hij ook nog haar neus breken Nagelbijten / Gniffelen Wildebras!
(even voor het plaatje; zo word ie dus gevoerd! Haha! http://www.mijnalbum.nl/Foto=RYXNNO6N)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 17:29

Doei!

*komt op pagina 24 topic binnenvallen*
*maakt vast excuses, de helft zal wel nooit van me gehoord hebben*

Anyway, ik loop nu pas tegen dit topic aan en aangezien ik helemaal gek ben op Arabieren (heb er zelf 1 gehad) leek het me leuk om eens wat vaker op het AV forum te posten en o.a. in dit topic.

Zal mezelf eerst maar even voorstellen aan de hand van het vragenlijstje op pagina 1:

Mijn echte voornaam is: Marije
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Sneek, Friesland
Daar woon ik met: mijn ouders
Ik heb geen relatie.
In het dagelijks leven ben ik: student en maak ik schoon bij een voetbalvereniging.
Ik studeer: HBO Communicatie (eerste jaar)
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: geen. Wel 1 gehad, een volbloed Arabier genaamd Amethyst. Zij is 2 jaar geleden overleden op 13-jarige leeftijd Verdrietig. Daarna heb ik geen paarden meer gehad.
De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: ik zou begod niet weten welke afstamming Ame had Bloos. Haar papieren liggen ergens op zolder en die zal dan eerst van onder tot boven omgekeerd moeten worden eer ik die gevonden heb. Ook moet ik bekennen dat bloedlijnen me toendertijd niet zo interesseerden. Die interesse begint nu te komen. Ik ben dan ook een absolute leek op dat gebied en hoop zo via dit forum nog wat te leren Haha!.
Ik heb zelf geen Arabische Volbloed, maar mijn band met de Arabische volbloeden is: Ik heb er idd geen, maar wel 1 gehad (zie boven). Ondertussen hard aan het sparen voor (weer) een eigen paard, een Arabier (lijkt me logisch. Don't shoot, maar heb ook een tijd gedacht om een ander ras te nemen. Daar toch maar vanaf gezien. Want hoe je het ook wendt of keert, je komt altijd weer terug bij een Arabier. Ze hebben toch iets extra's Lachen. Ik ben dan van plan om me bezig te gaan houden met endurance en verder lekker recreatief Lachen.
Verder heb ik de volgende huisdieren: drie katten, Minoes, Diewe en Jerom.

Verder nog vragen? Vraag! Haha!
Ik zal nu dit topic even verder lezen Lachen.

sofie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:16

'k Heb vandaag beslist om Shakira te kopen Haha! Haha! Haha! Ik ben blij met mijn aanwinst en hoop dat het deze keer het begin mag zijn van een mooi hoofdstuk Bloos .

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:21

Leuk zeg, alvast veel plezier met je nieuwe aanwinst. Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 23:24

Hoi Nerwen Doei!

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:30

Djilan schreef:
Hoi Nerwen Doei!

Doei! hoooooi Haha!

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst sofie!!

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:04

Gefeliciteerd met Shakira Sofie, heel veel plezier samen!

Moest ook wel lachen om die foto met die emmer aan t hoofd vast Haha! . Tis wel een goed idee!
Nog iemand advies hoe te doen als Kassie heel blij wordt met poetsen? Zat van de week 2 x klem tussen d'r kont en d'r hoofd Gestoord omdat madam zo vrolijk werd van mijn langs rennende zoontje Haha! .
Maar ben wel blij dat anderen het herkennen. Maakte me al ernstige zorgen of ze wel normaal was Lips are sealed .

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 15:24

sofie123 schreef:
'k Heb vandaag beslist om Shakira te kopen Haha! Haha! Haha! Ik ben blij met mijn aanwinst en hoop dat het deze keer het begin mag zijn van een mooi hoofdstuk Bloos .

van harte gefeliciteerd sofie123 met je prachtige aanwinst (ik neem aan dat je Shakira bedoeld, de dochter van Durango Knipoog ), een plaatje van een merrie! Pling
Wij wensen je erg veel plezier toe met deze mooie dame! Knipoog