Nicky, lekker hoor! Ben absoluut niet jaloers op je hoor Maar wacht maar, er komt een moment dat ik ook op het strand rij met Ludo
Lekker bij de efteling geweest! Leuk Land van laaf is leuk!!
Jullie gaan echt te hard! Ik kan het allemaal niet bijhouden
Vanavond weer aan de slag met Ludo. Hij pikt het allemaal zo snel op. De eerste keer vindt hij iets wel spannend maar de 2de keer boeit het hem totaal niet meer. Je ziet hem gewoon denken van oké dit ken ik nu wel, next!! Hopelijk krijg ik de singel nog vast, hij zal wel een dikke pens hebben van het gras
Nicky ik ben jaloers!! Ik ben nog nooit op het strand geweest met Noah...
Andere Nicky (om het makkelijk te houden ) wat super dat Ludo alles zo snel oppakt! Ga je vast en zeker een goed paardje aan houden. Was Noah maar zo easygoing
Leuke foto Nicky! Wij wonen nu zo ver van het strand af! Maar ooit.. Wel staat er een strandrit met de shetlandermenritten in de planning voor augustus
Nickyyyy
Geplaatst: 09-04-14 08:50
Tamara, ik heb er echt heen heerlijk paard aan, heb ook veel geluk hoor! Hij is van zichzelf zo vriendelijk, leergierig en pakt het snel op. Dit is mijn eerst eigen paard, en dus ook het eerste paard wat ik zelf opleid. Denk ook dat het een hoop scheelt dat ik hem echt van jongs af aan heb en dat we een ijzer sterkte band hebben. Noah is niet makkelijk?
Noah is gewoon een zeikerd, vindt alles eng ookal is ie er al 20x langs gelopen is wel lastig in de cross en met springen op een andere locatie, zijn andere hindernissen dan thuis, drama joh
Annikab
Geplaatst: 09-04-14 09:18
Wil je er naast Yusraa's veulen nog een paard bij, Joyce? Best druk, 3 paarden (zegt iemand met 4 paarden op het moment )
Leuke filmpjes van Mish!
Wat een geweldige foto's van jou en Set, Katja!
Leuke filmpjes, Victoria!
Ik wandel gewoon maar veel met de hond, actief genoeg Zou graag willen gaan canicrossen met hem, maar heb het daar nu nog iets te druk voor.
Meeten hartstikke leuk, maar rijden gaat 'm hier ook niet worden haha. Jullie zijn natuurlijk altijd wel harte welkom om baby's te knuffelen hier
Ziet er super uit op het strand, Nicky!
Eufje was gisteren niet blij met me Eerst ging het heel hard regenen toen hij net buiten stond en hij vond echt dat ie heeeeeeeel zielig was. Onderweg naar stal vond ie het leuker om even in zijn eentje het erf te gaan verkennen terwijl mams over de zeik ging, dus ik moest baby vangen. Daarna moest ie ook nog een halstertje om van me (een roze ). Daarna nog wel even lekker geknuffeld
@Nicky heerlijk genieten @annika de Eufje beul whahaaha, hij zal vast nog veel meer dingen tegen komen in zijn leven die hij even niet zo leuk gaat vinden