Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die rode neusjes maken het helemaal af
 Die rode neusjes maken het helemaal af 

Omdat jullie bang waren uit dat karretje te donderen? Daar was ik namelijk altijd bang voor daar
 Omdat jullie bang waren uit dat karretje te donderen? Daar was ik namelijk altijd bang voor daar  

) wat super dat Ludo alles zo snel oppakt! Ga je vast en zeker een goed paardje aan houden.
 ) wat super dat Ludo alles zo snel oppakt! Ga je vast en zeker een goed paardje aan houden. 

is wel lastig in de cross en met springen op een andere locatie, zijn andere hindernissen dan thuis, drama joh
 is wel lastig in de cross en met springen op een andere locatie, zijn andere hindernissen dan thuis, drama joh  

)
 ) Zou graag willen gaan canicrossen met hem, maar heb het daar nu nog iets te druk voor.
 Zou graag willen gaan canicrossen met hem, maar heb het daar nu nog iets te druk voor. 
  Eerst ging het heel hard regenen toen hij net buiten stond en hij vond echt dat ie heeeeeeeel zielig was. Onderweg naar stal vond ie het leuker om even in zijn eentje het erf te gaan verkennen terwijl mams over de zeik ging, dus ik moest baby vangen. Daarna moest ie ook nog een halstertje om van me (een roze
 Eerst ging het heel hard regenen toen hij net buiten stond en hij vond echt dat ie heeeeeeeel zielig was. Onderweg naar stal vond ie het leuker om even in zijn eentje het erf te gaan verkennen terwijl mams over de zeik ging, dus ik moest baby vangen. Daarna moest ie ook nog een halstertje om van me (een roze  ). Daarna nog wel even lekker geknuffeld
 ). Daarna nog wel even lekker geknuffeld  

)
 )