Aleeneh schreef:Oh god Siel wat vreselijk
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n goede smaak als ik hè

Leuke foto Katja

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Weet ik Natas en hij is er zeker één die ik (als wij de mogelijkheden hier thuis hadden) ook hengst had kunnen laten qua gedrag. Toch vind ik, als ik heel objectief naar hem kijk, dat zijn beenwerk en beweging echt wel een groot kritiekpunt zou worden mocht hij daadwerkelijk een toekomst als dekhengst tegemoet gaan. De rest vind ik nu moeilijk te beoordelen omdat hij nog zo jong en vreselijk overbouwd is. Daarnaast gun ik hem een leven tussen soortgenoten, en de hele dag buiten en die mogelijkheden hebben wij niet voor hengsten en mochten wij dat wel hebben dan nog zit je met vragen als: wil ik zoveel kosten gaan maken om hem daadwerkelijk goed te laten keuren? Wil ik er tijd en energie in steken om hem te promoten (want toch: de ene dag sta je in de spotlights en de volgende dag is men jou alweer vergeten), denk ik dat hij daadwerkelijk iets toevoegt aan de fokkerij én dat mensen ermee gaan dekken? En als ik dan twee dekkingen per jaar krijg, vind ik dat wel de moeite? Ik begrijp de andere kant ook hoor, je moet met een hengst de sprong soms ook wagen en zeker als hij goed genoeg is om iets toe te voegen aan de fokkerij, dan is het eerder zonde om te ruinen. Ik ga lekker van hem genieten, hoop met hem western te gaan rijden in de toekomst en dan zien we wel waar het schip strandt
Sieltjuh schreef:Papa van Jass vind ik ook erg aanspreken. De andere twee hengsten doen me tot nu toe nog niet veel, maar dat kan ook door hun jeugdige koppie komen uiteraard. Ws heb ik geen geoefend oog genoeg om daar doorheen te kijken
amyz schreef:De hele wereld zou puur saai worden![]()
Fijn dat het goed gaat met Remoyo![]()
Jaa ben benieuwd naar filmpje!
Krakkemikkig ben ik ook iddIk denk maar liever niet aan hoe ik er bij loop tegen de tijd dat ik 40/50 ben...
lilskie schreef:Ik ben 26 maar voel me af en toe echt al rijp voor een seniorenwoning.. Ik merkte het laatst toen ik van Ses stuiterde, vroeger had ik nergens last van, nu heb ik drie weken als een kerel van 180 gelopen en moet ik twee keer per week naar de fysio omdat mijn bilspier vast zit.. Vroegah had ik mooi nergens last van!
Annikab schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/191778/supe ... che-merrie
Leuke merrie (was misschien wel iets voor jou geweest Jessica)