Kelly, misschien raar om te horen, maar zou n paard als Geisha lekker onbeperkt ruwvoer voeren en me geen zorgen maken over mazen.
En er bestaan geen domme vragen he?
Hunter under saddle is een onderdeel binnen de western. Google maar eens haha! Ik heb met Nour eerste keer AVS clinic gereden hierin en dat is zo een gaaf hunterpaard (volgens de jury) en ja, vind t echt n leuke discipline. Maar idd pleasure is meer vertrouwd en ook meer Tie d'r ding.
Hoest eigenlijk met Miran? Al beetje uit dip?
En Katja? Hoe vordert je opleiding?
Tiene, al tijden niks gehoord en je hebt zulke leuke mannen en ezels?!!
Wil natuurlijk ook verslag van Canies, wat had Marloes gave pics van Raff gemaakt zeg!
Ilona was ook zo tof weer te zien zondag!
En dorie Annika! Nog steeds geen platen van je mensenkind!!!!
Gelske, stond vandaag wel alles op z'n plek? Komende week is t weer zo lekker dat ik twijfel Nour weer 24/7 buiten te zetten? Tie gaat per 1 okt s nachts ook naar binnen en de rest blijft nog maandje buiten...
Roma, hoest met jouw kudde? Zijn de verbouwingen aan je stal nog bezig?
Iemand nog naar Aachen geweest trouwens?
goeie dingen komen er voorbij vanuit het western departement!

werk/opleiding (neem ik aan
ben zo bang dat ik weer zo'n lapzwans tref
Herken het wel, Shamit was me alles, maar echt op zichzelf. In de kleine dingetjes liet zij merken dat ze voor je door het vuur ging.Raff die knuffelt met alles en iedereen en komt bij mij altijd nog even extra kroelen, ook echt zo'n broekzakpony, hou er wel van
En zóó braaf, liep zelfs uit zichzelf in frame en deed geen pas te hard of verkeerd. De ongelijke grond en rechte paden vond hij wel wat lastig, dus op het begin wisselde hij nog per sprong, maar na 3 sessie's had hij door hoe het moest
Eindigde in een perfect handgalopje, naast me zus met Nadesh, door de avonddauw over de hei 

Mrja het was het waard haha
Leuk weer wat meer van je te horen! Hoest met je kanjer? En met jou? En idd, de laatste Posts zijn toch gewoon ok om op te antwoorden?
wel grappig, zolang ze de omheining maar heel houden!