[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:51

Jammer Tieneke, heb je niet gezien (herkend)! Was er vandaag ook. Wij zijn net voor die erge bui aan het eind van de middag weg gegaan (tijdens de championships), maar zaten dus net in een enorme hoosbui zo richting en op de ring van Antwerpen :x
Enne :(:)

Een tv voor 5000,- :+ Ammenooitniet _O- Zou dat geld wel aan wat anders besteden _O-

Ow man, wat was dat nagelbijten hè gisteren :+ Heb mn longen uit mn lijf geschreeuwd in de (nogal overvolle) kroeg gisteravond :))

Bedankt iedereen die tips heeft gegeven voor de manen. Ben alleen nog geen steek verder, want iedereen zegt wat anders _O-

Vanochtend heeft Djuun als kinderpoowniej gefungeerd :D Ze was zooo enorm braaf <3 Dan loopt ze zo voorzichtig en lief <3 Topper!

En vanmiddag naar de Emerald Trophy. Vond het een enorm leuke show, mooie setting ook. Beetje balen van de regen, maar de echte hoosbui hebben wij dus niet op het erf meegekregen maar in de auto (vrees dat we anders wel een problemen hadden kunnen hebben met wegkomen := ).
En die stallen van Flaxman hè <3 Gevuld vol prachtig spul <3

Heb een fotootje of 1300 geschoten O:) Ze zijn (na een selectie, want veel was niet scherp of gewoon onmogelijk) nu aan het uploaden.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:53

Vandaag precies 10 weken geleden. Ik mis hem enorm hard, gewoon zijn gehinnik al als ik aankwam... Vind het ook zo erg dat hij jaren mager is geweest en ook al heb ik daar alles aan gedaan, als ik nu foto's terugkijk weet ik niet of hij toen gelukkig is geweest. De laatste jaren zeker wel, maar in het begin... Hij zag er als jonkie uit alsof hij 30 was en pas de laatste pakweg 3 jaar zag hij er aanvaardbaar tot nu op het einde zeer goed uit. Vind het gewoon zo klote.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 19:55

ben benieuwd naar de foto's Siel! :D

Tieneke ik heb het 'geluk' nooit afscheid genomen te hebben van een jong paard, alleen een van 29 en een van 33, maar ik snap wel je pijn :(

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:03

lekker he, in een hoosbui rijden in België ;)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:05

Genieten :+ De wegwijzering is daar soms mij al een raadsel, maar met die hoosbui zag ik op den duur denk ik letterlijk 30 meter :+ Ik zag de auto voor me, maar dat was het ook bijna :') Maar iedereen paste snelheid goed aan :j

Nou, ik ben op 92/1162 met uploaden :7 Duurt nog wel een paar uurtjes denk ik :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:06

Tieneke, het is ook nog erg vers voor jou natuurlijk :) Uiteindelijk ga je het een plekje kunnen geven, maar dat heeft tijd nodig.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:18

Dat is zo. Het lijkt alleen erger te worden eigenlijk. En zeker als ik één bepaald liedje hoor, dat was het eerste dat ik hoorde na zijn overlijden, tja, dan is het volledig om zeep.

Ik heb ook in die wolkbreuk gereden, bij Schoten en ergens na de ring van Antwerpen denk ik. Lekker, 40km/u op de autosnelweg :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:21

Klinkt hoe ik ben na een relatiebreuk :+ heel vervelend, het enige afgezaagde wat ik kan zeggen is, het slijt..

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:22

40? Nou, dan was het daar nog een graadje erger := Wij konden "nog wel" 60 rijden _O-
Echt ongelooflijk noodweer even.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:35

Voetbal was spannend! Maar ik heb de penalty's niet gehaald, in slaap gevallen :=

Heel rigoureus maar ik zou Djuun dr manen eraf scheren. Ik had een tijdje geleden foto's geplaatst van een merrie waarbij dat ook was gedaan en die heeft nu zo'n gigantisch mooie bos! Je moet dan even door de periode dat het lelijk is maar het is al heel snel een mooie sportcoupe :)

Mooie foto's van je meisje Lisa!

En een vrolijke bole Slettel

Sterkte Tieneke, heb het zelf nooit meegemaakt maar kan begrijpen hoe je je voelt, zo machteloos ;(

Ben benieuwd naar je pics Siel :)

Dayem z'n beentje weer helemaal netjes geslonken. Vandaag met wandelen in versnelling zes, tien keer wegspringen als er een grasspriet achter hem bewoog; he's back 8-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:36

werkt niet altijd he Nicky, die van Set zijn 2 keer afgeschoren. Tof van Dayem :D

Vandaag was bij ons Blue in een dolle bui, Set keek haar maar gewoon na haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 20:45

Tieneke schreef:
Vandaag precies 10 weken geleden. Ik mis hem enorm hard, gewoon zijn gehinnik al als ik aankwam... Vind het ook zo erg dat hij jaren mager is geweest en ook al heb ik daar alles aan gedaan, als ik nu foto's terugkijk weet ik niet of hij toen gelukkig is geweest. De laatste jaren zeker wel, maar in het begin... Hij zag er als jonkie uit alsof hij 30 was en pas de laatste pakweg 3 jaar zag hij er aanvaardbaar tot nu op het einde zeer goed uit. Vind het gewoon zo klote.

:(:) de pijn en verdriet zul je nog wel even met je meedragen. Een plekje geven valt niet mee. Het enige wat je kunt doen is niet stil zitten. Als je dat gaat doen ga je piekeren en dan komt het verdriet. Wij wensen je heel veel sterkte.

Wij waren net op tijd weg in brecht. Kwamen net terug thuis en begon te gieten lol.
We hebben erg genoten van ons mannetje.
Coole kikker is het toch <3
(Al zal je een kanon aflaten gaan hij kijkt niet om >;) := )

Ik ga deze week als het goed is weer op tv jacht met ons mam. En als ik hem tegen kom maak ik een foto. 5000 euro kan ik veel meedoen. Snap soms niet waarom alles zo giga duur moet zijn

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:19

weet iemand toevallig wie er best of show werd?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:26

Ik zou djuun dr manen gewoon knippen zoals kat zei. Die van geisha waren ook zo maar dan nog met hele korte plukjes er tussen. Ik heb het toen natuurlijk op 1 lengte geknipt (2 handen) en nu zijn ze veel dikke r! Ik moet wel zeggen dat ze weer dunner worden sinds het zomer is.. :(

Tieneke, moeilijk hoor. Het is ook nog wel heel vers! Wat goed van dayem! Is toch snel weer opgeknapt?

5000 euro.. no way. Me vriend wel hoor trouwens!
Ook ik zou voor een custommade zadel gaan en een vakantie. :D

Zo, morgen mag puppy weer aan het werk. Lekker een week vrij gehad :j

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:31

Geef Set eens ongelijk met die buik :P

Lekker Kelly :) Een behandeling van Margriet doet echt wonderen met zulke vage kwaaltjes. Voor een echt ziek paard laat ik de DA komen maar die kan niets met deze klachten. Gelukkig werkt dit super.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:36

Haha inderdaad, hoewel ze een paar dagen geleden nog vol door de wei ging van achteren naar voren voor het voer!

Over manen millimeteren gesproken, ik vind het best cool :))

Afbeelding

Afbeelding

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:37

Ja, dat vind ik met veel dingen.. had ik trouwens verteld dat geisha kale witte ronde plekjes op haar neus had? Ze komen en gaan en komen weer.. smeer er nu elke dag vaseline op en voor de zekerheid imaveron (ofzo) om de dag. Het is geen ringworm ofzo maar het lijkt een soort vervelling.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:38

nee niet verteld dacht ik, wat vaag. dat ronde plekje van set is toen gewoon verdwenen.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:39

Zijn het niet gewoon pigmentvlekjes (sproetjes) door de zon?

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:40

Helemaal afscheren doe ik echt niet :') Dat vertik ik echt en Djuun dr manen gaan gewoon nooit een volle bos worden, want dat derde oortje (wel helemaal kort geweest), komt ook niet megadik terug :P

Vic, wat een geluk zeg, jullie zijn zeker voor het slechte weer uit gereden dan, want wij reden het volgens mij tegemoet.
Heb trouwens nog foto's ook van Cos, leuk hem eens in actie te zien :)

Fijn dat Dayem weer helemaal heppie is hoor Nicky :j

Lekker Kel :)
Jij trouwens wel enthousiast voetbal gekeken zag ik op FB :P

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 21:59

Nee scheren echt niet, sportcoupe oké, maar zie echt de meer waarde van scheren niet en vind het ook echt geen porum :')

Het zal je niet trooste Tineke, maar tis een beel normaal rouwproces waar je door gaat, liefdesverdriet is trouwens ook een rouwproces, klinkt gek, maar waar...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:32

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 22:52

Thanks voor de lieve woorden allemaal :)

Woogy, best of show weet ik niet. Na de hengstenkampioenschappen ben ik naar huis gegaan, de regen was gewoon te stom.

Manen volledig afknippen of -scheren zou ik ook niet snel doen, al kan het soms nog wel meevallen. Ik ben pro-erg-lange-manen :+

Net de mannekes gaan verzorgen. Fin maakt zo'n vorderingen. Blijkbaar heeft hij zich vorig jaar in Brecht in de ring losgetrokken en helemaal aan de kletter gegaan, brak hij bij Claudia Brugman ook al uit en is zijn moeder altijd overbeschermend voor hem geweest. Ohja, en heeft hij een halstertraumatje opgelopen :+ Weet ik dat ook weer :+ Anyway, als ik nu vergelijk met toen we gingen kijken om Adje te kopen 2 maanden geleden... Toen kwam Fin nog niet in de buurt, nu komt hij vrolijk om aaitjes vragen bij het hek.

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 23:09

Hahaha nogal.. omg, nooit meer. Lichte paniek toen ik in de haven lag en besefte dat het toch wel ver zwemmen was naar het trappetje.. :')

Levensgevaarlijk. Supertam, met kleding en schoenen aan en dan in dat donkere water :')

Ja sproetjes weet ik niet.. zal ff een goede foto maken morgen. Ik had het wel op de paard natuurlijk Facebook gezet met wat foto's! Ze was trouwens vd week gestoken door een daas. Op haar lip :')
Arme geisha, ze had er wel last van want ik mocht er niet aan zitten maar het was gauw weer weg..

Leuk topic kat! Haha setje kijkt echt hilarisch op sommige foto's. Echt een clown!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-14 23:18

Fijn dat er vooruitgang in zit Tieneke :)

Haha Kelly, jij ook liever dan ik _O- Bah bah _O-