Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annikab schreef:Wat een enorm klote nieuws Jessica!!
Het is je niet gegund, eerst Barc en nu Mirka
Ook ik ben wel benieuwd naar de voorwaarden die je stelt.
Ik kom wel even bij je stand buurten hoor Amy bij de Tulip Cup! Ben benieuwd wat je allemaal meeneemt!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ely weer rustig aan het rijden, onvoorspelbare muts is het af en toe ook.
Dostawa begint eindelijk echt aan te komen (ze staat nu lekker 24/7 op het weiland) en begint ook wat opener en spontaner te worden, heel leuk om te zien!
Wel begint ze een flinke buik te ontwikkelen, iedereen op stal vroeg zich af of ze niet drachtig kon zijn. Dierenarts moest toch langs komen om te enten dus hem meteen maar even laten kijken. Hij heeft wat gevoeld en denkt voor 75% dat er een veulen inzit... Hoop het zo niet voor de merrie, die heeft even genoeg aan zichzelf!
Sieltjuh schreef:BB Escondhio? Ja, plaatje idd JesVindt een nakomeling van hem van dit jaar ook zo ge-wel-dig lief snoetje hebben (FM Padhio)
Maargoed, sowieso is een tweede paard voorlopig nog geen optie voor ons, dus ook een veulentje niet
Ik kan niet naar de open dag, heb supervisie op het ponyrijden die dag op stal (en ik ben goed met kinderen![]()
![]()
ben blij dat mn moeder ook er is om te helpen) en heb ook afspraak al gemaakt met oud-collega en haar 2 dochters (Djunnah-fans), dus kan helaas niet.