€5000 pleuries, hmm mooi costum made sadle en richting het Caribisch gebied, dat zou ik er mee doen Geen tv in ieder geval, kijk er zo weinig naar, nu naar de voetbal kijken, net 'n uurtje thuis van het werk
is mijn ding niet, m'n vriend besloot zonder overleg dat ik maar de paarden en honden mocht gaan doen zodat hij gezellig bij mijn broer en schoonzus kan gaan zitten kijken...ook al is voetbal niet mijn ding, is het wel altijd rete gezellig bij m'n broer...ik niet blij dus
wat een wedstrijd gister nl speelde wel goed alleen beetje jammer dat in de 90 min het balletje er elke x niet in wilde
set ziet er echt mooi drachtig uit vind bleu ook steeds mooier worden.
ben even je naam kwijt woogy maar erg leuk dametje heb je .
zal binnenkort nog wel wat fotos plaatsen van mijn mini monster . senna dit jaar laten dekken komt kwa planning niet uit hadden natuurlijk niet verwacht dat ze hengstig zou zijn. en volgend jaar kan ik evt me ritje na jess toe combineren met andere merrie die ook na hengst gaat .
Hoi allemaal. Gisteren en vandaag naar Brecht geweest, Emerald trophy. Jammer van het piepweer, was toch echt wel een tegenvaller.
In de auto nog in tranen geschoten. Ik mis Falco zo verdomd hard. Net foto's opgezocht op m'n oude harde schijf en wat ben ik blij dat hij de laatste maanden toch echt lichamelijk nog opgeknapt was. Vroeger was hij zo schraal en nu... En net dan moet hij gaan. M'n ventje toch...
M'n naam is Lisa, maar Woogy is ook goed hoor Dank je wel voor het top compliment
Wat rot Tineke Weet niet hoe lang geleden het is geweest inmiddels? Het duurt helaas heel lang voor het een beetje slijt Mis mijn meid nog altijd en dat is bijna 3 jaar geleden