Demelza, Menu ziet er goed uit! Wat is hij mooi wit!
Al_zawhara, Aziza ziet er ook goed uit. Het is en blijft toch een heerlijke merrie, zelfs ongepoetst

Heb al tot 10 geteld maar het moet er nu uit, wat een zever!
Tjeezes gaan we wéér met dat gel*l beginnen dat grote AV's niet aan de rasstandaard voldoen?? Eerst ogen opendoen, eens rondkijken naar grote Arabs en vergelijken met kleinere Arabs en vervolgens concluderen dat grote AV's MINSTENS even goed aan de rasstandaard voldoen.
Enneuh 'rasstandaard' is voor mij meer dan stokmaat alleen! Dat is type, correct bouw, gangen om 'U' tegen te zeggen, enz.
Balder schreef:missfcdb schreef:Idd hier ben ik het helemaal met je eens. Ik vind het niet eens mooi zo groot. ik vind als je z'n groot machtig paard wilt dat je dan een tuiger of kwpn moet nemen. Ik ben dan wel groot en vindt idd 1,55 echt de max. En de rasstandaard wordt helemaal verpest!!!
Hm,mijn vorige vorige opmerking is blijkbaar niet doorgekomen. Ik voel mij behoorlijk aangesproken dat een arab boven de 1,55 niet aan de rasstandaard zou voldoen. Mijn Balletje is 1,57 en er zijn tegenwoordig genoeg goed presterende arabieren die een grotere stokmaat hebben.
Dat heeft niets te maken met een groot machtig paard willen hebben, want een tuiger of kwpn-er wordt mij ook te groot maar dat wil niet zeggen dat een arabier boven de 1.55 niet mee zou tellen