[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:13

Siel ik zou niet voor een rechte sportcoupe gaan maar nonchalant inknippen en er zo ongeveer 10 cm afhalen zodat het weer mooier lang groeit, ik heb wel een beetje het zelfde met Set alleen die heeft iets dikkere manen, iets meer jeuk denk ik.

Ik heb dus bij Set laatst ook na het schuren een deel er weer afgehaald, maar geen sportcoupe van gemaakt.

Afbeelding
eerst

Afbeelding

Afbeelding
na het schuren, dunne sliertpunten, is nog veel erger geworden als op de foto anders had ik niet geknipt

Afbeelding

Afbeelding

na het knippen en wassen :) heb uit frustratie nog overwogen om zelfs weer terug te gaan naar gemillimeterd, maar als ik dat doe ga ik niet meer beginnen aan groeien maar het zo houden want tussenfases zijn zo lelijk. Is dus een grote stap en doe het eerst niet :')

Lisa flauw he soms bokkers. Ik heb ook erg zin in rijden pff!

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:19

Hee Lisa jij stond in het AVS magazine als eigenaar van Gonkong in Houten, is hij niet van Julie?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:20

schaduw boekhouding ;) we hebben hem destijds over geschreven van zijn oude eigenaar op mijn naam, toen kon het namelijk sneller zodat hij 2 jaar terug mee kon naar de premie

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:20

Ik ben er ook nog steeds! Wel drukte de laatste week, daarom niet zo actief geweest :Y) Zal m'n best doen om op iedereen te reageren, excuses als ik wat vergeet.

Wat heeft dat lichte schimmeltje mooie, grote ogen Tieneke! :D

Jeetje, wat akelig van die ongelukken met paarden/ruiters, bah! Gelukkig is het hier altijd aardig rustig, weinig groot verkeer (Wat trekkers, maar Yus is trekker-mak)

Veel mooie foto's gezien!
Zag o.a. Geisha op facebook langskomen, ze ziet er al een stuk beter uit! Vind haar kleurtje ook nog steeds machtig gaaf <3

Wat leuk dat je een eigen parcours hebt Joyce! Kunnen jullie mooi thuis aan de slag! Ooit (als ik weer genoeg moed heb verzameld) wil ik me met Yus ook aan een hupsje wagen. Ben er in mijn manege tijd een paar keer flink afgekletterd met springen en sindsdien is de lol een beetje over.

Wat balen van Senna! Naja, op naar een mooie 2016 baby! Jijzelf ook beterschap!
Verwacht Mo nog meer nakomelingen dit jaar?

Hmm, ik zou de manen gewoon zo laten, ben niet zo van het knippen/trekken bij een AV :o

Vandaag veel foto's gemaakt op stal, misschien dat ik straks nog een topic maak :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:25

Afbeelding
Tara is toch gewoon stiekem de allerknapste!!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:31

@Siel ik zeg sportcoop whaha nja nou hou ik daar ook echt van en moet zeggen nu ik het bij asal heb gedaan heeft ze mega dikke manen terug gekregen
@woogy lekker dan zon reactie
@joyce ik durfde ook niet meer maar vind nu weel helemaal tof en assie ook dat maakt het nog leuker

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:37

Typisch Joyce dat je mij overslaat :+ dat terwijl ik toch erg aanwezig ben de laatste 4 pagina's :x (zal er maar vanuit gaan dat het niet bewust is)

Mooi halstertje Lisa!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:45

Guttegut, sorry hoor :x
Setje en Blue zien dr ook goed uit, mooie buik... zo goed? :D
Laatst bijgewerkt door YMJArabians op 05-07-14 19:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:47

vind het gewoon erg toevallig, ben nergens boos hoor, deze smiley is niet bloedserieus " :+ " tis gewoon apart.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:51

Heb er gewoonweg overheen gelezen en samengevat in 'veel leuke foto's gezien'! :D Hoe is het met haar uier? Weer wat afgezakt verder?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:53

Mooie foto van Tara hierboven!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:54

Alvast een klein voorproefje van vandaag :D

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:58

mooi halster voor Yus, zelfgemaakt?

Sets uier is al dagen hetzelfde, klein ontwikkeld maar geen bijzonderheden :j eigenlijk zoals het moet, zelfs voller was niet beangstigend geweest.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 05-07-14 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:01

dat ziet eruit als oosters! Hou van die halsters <3

Kat...niet zo licht aangebrand ~~}> Seti ziet er prachtig uit...zeg ik toch...truus

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:35

Klopt! :D En deze is niet zelf gemaakt, wou dat ik het kon, hihi!

Mooi dat ze volgens schema ontwikkeld!

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:42

Dankje voor het compliment! Ben gek op haar kleurtje! Hoor de pennymeisjes die hier wel eens komen ook altijd zeggen: wauwwww wat een mooie manen! Haha zo leuk!

Ag en dat oudje.. die kan er wel beter uit zien ook trouwens! Mooi halster zeg inderdaad! Staat yus goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:36

Woogy schreef:
[ Afbeelding ]
Tara is toch gewoon stiekem de allerknapste!!

<3 <3
Blijf vooral fotos van je beauty plaatsen
Heerlijke foto.

Vandaag hele mooie tv gezien. Kosten wel effe 5000 euro pff (bij de bcc)
Beeld was haarscherp. Kleuren ow zo mooi <3

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:53

kellaxy schreef:
Dankje voor het compliment! Ben gek op haar kleurtje! Hoor de pennymeisjes die hier wel eens komen ook altijd zeggen: wauwwww wat een mooie manen! Haha zo leuk!

Ag en dat oudje.. die kan er wel beter uit zien ook trouwens! Mooi halster zeg inderdaad! Staat yus goed!

Ach, met Arabieren blijven we stiekem allemaal een beetje penny toch? :D En thanks!

Sneu inderdaad dat oudje!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:25

Noah heeft buiten gestaan gisteren, en vandaag ook :D is uiteindelijk ook niet gaan onweren gelukkig :)

Djuun dr manen zijn een beetje sneu idd! Ik zou doen wat Kat zei, niet helemaal er af maar de slierterige punten inknippen.

Joyce ik had je parcoursje gezien, leuk!! Andere Joyce, rustig aan een keer paar balkjes galopperen en dat cm voor cm opbouwen, denk dat Yus het best wel leuk vind :) zoals die altijd rond stuift in de bak :j

Ik heb vandaag ook gesprongen, maar niet op Noah :+ kijken of de nieuwe manegepony kan springen, grappig beestje maar zo krom als een hoepel, loopt alsof ie dronken is in draf :') na t rijden even in dr mond gekeken, beestje is niet ouder dan 5, peuterpaard! Springtechnisch nog niet veel soeps maar su-per-braaf voor zo'n baby :)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:28

5000 euro voor een tv?! Zou er denk ik niet eens 500 euro voor betalen }:0 tv is aan mij niet besteed ;)

op verzoek van Vic(dat laat ik me geen twee keer zeggen :D)
Afbeelding
Afbeelding
True power, speed, bliss and beauty <3 tjonge wat is dit prinsesje toch goed gelukt!
Afbeelding
Veertjes vind ze leuk :)
Afbeelding
Onze knappe diva O:) }:) weet nog niet welke het is ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:30

Aaah stuiterbal! :D

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:36

Wat is ze breed van voren Lisa :wow:

Naah, ik durf de manen van Djuun wel op handbreedte te knippen hoor :j
Ik knip alleen nooit met een gewone schaar, maar met een effileerschaar, dan is het niet zo super strak :) En anders groeit het wel weer aan, ben daar wel makkelijk in.
Maar goed, ik ben niet alleen baas :')

Zou alleen weleens willen weten waarom ze zo dun zijn geworden, kroelen met fliendjuh?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:43

Ze is giga breed, ruimte voor longen een groot hart en giga spieren om dat lichaam in hoog tempo te bewegen. De looks en spirit heeft ze en de snelheid die ze vandaag toonde...onvoorstelbaar!

Persoonlijk ben ik pro touperen en wat er normaal uit getrokken wordt knippen op gewenste lengte. Ziet er exact uit als trekken maar gaat sneller en ze hebben er veel minder een hekel aan plus het wordt niet zo snel dun :)

Afbeelding
Achterhand is ook uiterst goed ontwikkeld en wordt optimaal benut ;)
Oh ja oh ja oh ja! Tara is ook nog net geen 3 maanden oud pas :o

Ben zo trots op het meisje!! Op alles aan haar, elke klap die ze uitdeelt denk ik alleen maar 'spirit...echt een merrie met spirit'. Heb haast moeite het af te straffen daardoor ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:53

wat is ze groot! en mooi dat gladde al, leuk hertje :D

en 5000 euro wow, koop ik liever een mooie jonge AV merrie voor :P

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:56

dank je wel! Ze is de afgelopen week ineens de lucht in gegaan, hiervoor werd ze alleen maar breder en ronder. Volgende keer maar eens meten :)