joysjuh1987 schreef:heeft ze *gewoon op de wei* ook last?
Ik zeg ja, als je ziet hoe ze loopt probeert ze haar hele lichaam te ontzien..
De elegantie van de AV is compleet verdwenen....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Letizia schreef:Eigenlijk geef je zelf al aan wat het juiste besluit is, sterkte er mee!
amyz schreef:Hier is Aliyah net klaar, Nashwa begonnen. Arme UmoyaxEn hij blijft maar zo lief achter zn draadje.... Ze plagen m wel hoor. Kijk het nog effe aan maar overweeg wel om een extra draad te spannen, dat er een metertje tussen zit zeg maar, voor hem miss wat rustiger
Bren79 schreef:amyz schreef:Hier is Aliyah net klaar, Nashwa begonnen. Arme UmoyaxEn hij blijft maar zo lief achter zn draadje.... Ze plagen m wel hoor. Kijk het nog effe aan maar overweeg wel om een extra draad te spannen, dat er een metertje tussen zit zeg maar, voor hem miss wat rustiger
Haha hier geldt hetzelfde maar de dames hebben het wat moeilijker als het heertje hoor hij gaat in het land lekker zijn eigen gang(En geen extra draden en kan dus gewoon contact maken staat wel klein beetje stroom op het draad dus respect blijft daarvoor wel) en op stal wil er 1 dame graag door het tussenschot heenkruipen wat helaas voor haar niet lukt en t heertje murmelt eens wat en gaat weer verder eten
Annikab schreef:Wat een enorm klote nieuws Jessica!!
Het is je niet gegund, eerst Barc en nu Mirka
Ook ik ben wel benieuwd naar de voorwaarden die je stelt.
Ik kom wel even bij je stand buurten hoor Amy bij de Tulip Cup! Ben benieuwd wat je allemaal meeneemt!
Hier gaat alles z'n gangetje. Ely weer rustig aan het rijden, onvoorspelbare muts is het af en toe ook.
Dostawa begint eindelijk echt aan te komen (ze staat nu lekker 24/7 op het weiland) en begint ook wat opener en spontaner te worden, heel leuk om te zien!
Wel begint ze een flinke buik te ontwikkelen, iedereen op stal vroeg zich af of ze niet drachtig kon zijn. Dierenarts moest toch langs komen om te enten dus hem meteen maar even laten kijken. Hij heeft wat gevoeld en denkt voor 75% dat er een veulen inzit... Hoop het zo niet voor de merrie, die heeft even genoeg aan zichzelf!
Barcelano schreef:Liefst Russisch en of Crabbet lijnen.
Merrie moet type hebben en beweging.( mocht de merrie passen bij Mo wil ik bij 1e punt wel smokkelen)
En papier...dit omdat ik wil vermijden dat men komt met een ''arabier'' en het een kruising blijkt te zijn, daar zijn andere aanbiedingen voor![]()
Niet zoveel voorwaarde's eigelijkgewoon realistische denk ik:P