Zo zeg die training vordert goed zeg, als ik het zo lees!! Toppertje!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bimmetje schreef:haha ja Joyce, idd gewoon ff vaker langs komen hier!
Tja yildiz, Tie loopt nu ook echt op haar eind, dus dan maar rust nu. Heeft ze ook wel verdiend toch?
Kan ze nu nog even mooi de puntjes op de I fabriceren voor je hihi
Glenn, ja klopt daar heb je gelijk in. Kan leuk zijn. Maar ik denk t niet. haha
Nee ik denk dat ALS ik straks ooit nog een paard erbij wil, ik er eentje bij koop. Een 3-4 jarige en ja.... dat word een quarter dan.
canisia schreef:Whoehoee marije van harte gefeliciteerd! Wat onwijs leuk!En bijna je zadel!!!
En wat goed van nour met de clinic! Echt zo leuk al die verhalen van de guppies en dan krijgen we al heel snel babby verhalen!!![]()
Oooooit in me leven wil ik een eigen paardje vanaf veulen en het liefst van eigen fok, maar dat is zeer lange termijn denkenEerst door met Shamitje tot zij zelf aangeeft op te zijn, dan eens kijken richting een nog jonge merrie en die wellicht na een paar jaar laten dekken. En wij blijven sowieso in de arabjes! Maaar ik denk wel richting een zo klein mogelijk percentage paint, voor de gave kleurtjes! Hmmss dromen mag altijd toch haha
![]()
Hier ook staartjes in staartzakken en hebben zeker wel het idee dat het helpt. Vooral toen ze nog op de wei stonden waren die staarten elke dag een ravage als ze los bleven. Sinds kort desh zijn manen ingevlochten in een paar losse slierten, eens kijken wat dat brengt. Shamit heeft helaas maar 5 sprieten als manen, dus daar kan je helemaal niks mee..