Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaimyliefje schreef:Het zijn allemaal pony's met poten, koppen en konten
Achja, what's in a word, toch?
Als ze maar mooi zijn
missfcdb schreef:En niet alle av zitten met schofthoogte onder de 1.50
Heb er een paar voorbij zien komen die dik aan de 1.60 zitten
Al_Zawraa schreef:missfcdb schreef:En niet alle av zitten met schofthoogte onder de 1.50
Heb er een paar voorbij zien komen die dik aan de 1.60 zitten
Maar dat hoort niet bij de rasstandaard! Een Arabier van 1.55m is voor mij maximaal, een AV hoort niet zo groot te zijn. Grotere Arabieren komen er bij ons in principe ook niet in, of ze moeten verder wel hééél goed zijn.
In het buitenland vallen sowieso bijna alle Arabieren onder de paarden, aangezien daar geen E-pony's bestaan. En veel Arabieren zijn toch wel groter dan 1.48m.
missfcdb schreef:Idd hier ben ik het helemaal met je eens. Ik vindt het niet eens mooi zo groot. ik vindt als je z'n groot machtig paard wilt dat je dan een tuiger of kwpn moet nemen. Ik ben dan wel groot en vindt idd 1,55 echt de max. En het rastandaard wordt helemaal verpest!!!
Balder schreef:missfcdb schreef:Idd hier ben ik het helemaal met je eens. Ik vindt het niet eens mooi zo groot. ik vindt als je z'n groot machtig paard wilt dat je dan een tuiger of kwpn moet nemen. Ik ben dan wel groot en vindt idd 1,55 echt de max. En het rastandaard wordt helemaal verpest!!!
Hm,mijn vorige vorige opmerking is blijkbaar niet doorgekomen. Ik voel mij behoorlijk aangesproken dat een arab boven de 1,55 niet aan de rasstandaard zou voldoen. Mijn Balletje is 1,57 en er zijn tegenwoordig genoeg goed presterende arabieren die een grotere stokmaat hebben.