Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op zn minst had dat toch duidelijk gecommuniceerd kunnen worden. Dat het op een ander tijdstip niet handig uitkomt, so be it, maar een beetje communiceren op een stal met pensionklanten is toch wel het minste wat je kan doen.
Een beetje buitenbak/longeercirkel mag je toch wel verwachten voor die prijs wat jij betaald. Hoewel jij denk ik wel in een stuk duurdere omgeving zit dan wij... 
Op Set ben ik begonnen met een waardeloos aangesmeerd zadel, die ik heel snel heb weggedaan voor een Merano, goedkoop maar lag toevallig heel goed op Set. En nu mijn boomloos waar ik dus dolgelukkig mee ben 

)

kan me niet eens meer voorstellen hoe het is in een ander zadel te rijden, zo zacht, zo fijn, zo relaxt! Kan er 5 uur in zitten (langer nog niet geprobeerd
) zonder bips-pijntjes te krijgen

. We hebben toen nog even staan praten met elkaar, ik was met Vos voor het eerst op stap. Daar zijn toch heel mooie foto's gemaakt van de verschillende arabieren.
.
haha. En een echte Set inderdaad, goed omschreven, ze heeft zo'n eigen kop en manier van op foto's staan!

Ze hebben vast ongeveer dezelfde maat.set_elkol schreef:Ik had Evelyn ook al aangeboden het zadel een keer uit te proberen op Sudar, ik wil ook wel bij jou langskomen hoorZe hebben vast ongeveer dezelfde maat.
Ik zou met Set graag weer naar een meeting, of een shoot boeken. Misschien in het voorjaar!
Sneeuwfoto's zouden ook gaaf zijn maar met een schimmel vind ik dat altijd minder..
Scheelt kosten haha. Misschien wil Murielle wel
selfies doen wij wel met onze domme arabs!