Dat moet NU getoond worden!
Geen beter vermaak dan leedvermaak!
Joyce had helemaal eroverheen gelezen sorry
Super dat t zo lekker gaat! Wonen je ouders nu bij jullie in? Of hoe zat t nou? Jullie zijn toch terug verhuisd? Ik weet t niet meer, help, tis de ouderdom!
En binnenkort dus op concours met Asal? Vind t leuk weer filmpjes te zien van jullie, foto's volstaan ook!
Nou mijn dag: zie FB!
Hele dag op m'n knollies in de DD gereden, heerlijk! En daarna lekker met de kids sushi gemaakt.
Top dag!
. Maar het is inderdaad een goede een filmpje te bewerken. Ben wel ook meer van de foto,s maar film nu ook meer want het is toch wel leuk om ze in beweging te zien.

ze is echt constant chagrijnig, ik vermoed een lichte buikpijn maar er is de weinig concreet aan de hand om nou meteen de DA te bellen, morgen haal ik denk ik even Colosan.
Mausi is vandaag drachtig gescand
Ondanks dat hij regelmatig en met de juiste werkzame stoffen ontwormd is, dus toch een wormenbesmetting opgelopen en een flinke ook, snap er niks van
Ik had ze 6 weken geleden allemaal al ontwormd omdat ik ergens een worm gezien had en niet wist van wie het was, maar toen daarna niks meer gevonden. Nu de avond erna direct ontwormd, en ik denk dat er sindsdien al meer dan 100 wormen uitgekomen zijn, bah, arm ding