Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tis echt een schatje!
Letizia schreef:Auw Miranda... beterschap voor hem!!
Jullie plannen voor morgen?
Ze had eigenlijk geen zin
maar ff goed door kunnen pakken en dan gaat ze toch weer aan de sjouw!

! Ben echt zo fier dat we zo een paard op stal hebben 
Zouden jullie ook mijn topic in mijn onderschrift willen bekijken
missfcdb schreef:amyz schreef:Mooie foto's komen er weer voorbij!
En brave Asal!![]()
Was gisteren amateurkeuring, publiek viel echt tegen zegVorig jaar was het drukker. Was leuk, maar verlang nu dubbel zo hard naar aankomend weekend Tulip Cup... Toch ''echter', miste de punten
Maar t was een leuke aftrap van t seizoen haha.
Zaterdag wezen shoppen voor bedrijfskleding, als t goed is woensdag mn jassen ophalen, die laat ik borduren met mn logo. Voor eronder leuke bloesjes gescoord, kunnen weliswaar niet geborduurd worden maar ach.. Heb ook nog petjes besteld met logo erop.. Ben benieuwd iig
Ik denk dat je daar nog op terug gaat komen haha
Tulip cup is de meest saaiste show die er is. De sfeer is net als op een begravenis.
Dan mag ik het eigenlijk niet zeggen op een begravenis is het nog gezelliger!
Kortom slechte show, ze zouden hem moeten schrappen.
)

Ze blijft ons met haar inzet en braafheid verassen, wat is het toch een heerlijk dier 
En vanavond de rondvaart gekeken 

Zag al wat foto's voorbij schuiven op facebook ook 
Moet er niet aan denken mn vader nu al te verliezen, vorig jaar me kapot geschrokken toen hij ineens op de hartbewaking lag.
Hele dag samen met Mel bij mn buren gestaan, zijn ong van onze leeftijd. Echt waar, die jongens uit die groep zijn knettergek, heb me rot gelachen af en toe 
Ze vond het maar gek hoor, dat ding, maar los van een beetje kijken heeft ze echt geen krimp gegeven. Aansingelen vond ze ook prima (en ze is nog hengstig ook...superpaard, iig geen zeikerd met hengstigheid). Eerste pasjes draf gingen iets harder dan anders maar verder liep ze alsof ze al jaren met een singeltje loopt.
Was toen allemaal weer duidelijk
.
(m'n zus en ik hebben er nog één te koop, hint hint
)
Bril-jante turbo-shet