[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:48

Knappe nieuwe aanwinst:)

maaike1994

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:50

Dankje :) tis echt een schatje!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 18:56

mooie heerlijk zwarte Arabier! veel geluk met hem.

MirandaMalikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:13

Maaike, fijn dat alles goed is gegaan!
Dat mooie peerd staat nu bij jou! *\o/*
Letizia schreef:
Auw Miranda... beterschap voor hem!!

Jullie plannen voor morgen?

Voor ons denk ik wat rustiger aan, mijn man is altijd de fanatieke struiner op de rommelmarkt maar ik denk dat ie nu wel wat minder fanatiek zal zijn.. :+
We gaan nog wel even ergens kijken in de buurt. :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:19

Wat een knapperd, fijn dat het zo goed ging!

Vond de Tulip Cup vorig jaar erg leuk eigenlijk! :)

Haha nou, op de amateurkeuring worden de paarden geplaatst maar worden er geen punten gegeven voor ieder onderdeel. Is Engels systeem. Op de andere shows krijgen de paarden punten en worden ze aan de hand van het totaal aantal punten geplaatst. En die punten.....die miste ik. Gewoon die omroepstem haha. Beetje apart misschien maar ach, dat was ik toch al :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 20:44

Ow, op die fiets Amy!

Maaike, wat een knapperd!

Net super heerlijke les gereden met Djuun <3 Ze had eigenlijk geen zin :') maar ff goed door kunnen pakken en dan gaat ze toch weer aan de sjouw! <3

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:36

Gefeliciteerd met je knappe paard Maaike!!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:50

Gefeliciteerd! lekker ding :j

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:24

dankjewel iedereen :)! Ben echt zo fier dat we zo een paard op stal hebben :)
Had ik echt totaal niet zien aankomen, kan het nog steeds niet geloven!

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 22:37

Mooi paard, gefeliciteerd!

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 09:47

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 10:24

Leuk Jazz-fan! goede reclame voor de zachtaardige arab :) Zouden jullie ook mijn topic in mijn onderschrift willen bekijken :))

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:01

missfcdb schreef:
amyz schreef:
Mooie foto's komen er weer voorbij!
En brave Asal! :D

Was gisteren amateurkeuring, publiek viel echt tegen zeg :oo Vorig jaar was het drukker. Was leuk, maar verlang nu dubbel zo hard naar aankomend weekend Tulip Cup... Toch ''echter', miste de punten := Maar t was een leuke aftrap van t seizoen haha.

Zaterdag wezen shoppen voor bedrijfskleding, als t goed is woensdag mn jassen ophalen, die laat ik borduren met mn logo. Voor eronder leuke bloesjes gescoord, kunnen weliswaar niet geborduurd worden maar ach.. Heb ook nog petjes besteld met logo erop.. Ben benieuwd iig :D

Ik denk dat je daar nog op terug gaat komen haha
Tulip cup is de meest saaiste show die er is. De sfeer is net als op een begravenis.
Dan mag ik het eigenlijk niet zeggen op een begravenis is het nog gezelliger!
Kortom slechte show, ze zouden hem moeten schrappen.

Wat een onbeschofte uitspraken komen er uit jou`n mondje zeg!! Werkelijk niet te filmen!!!!!

Heb je wel eens een begravenis meegemaakt? Ik heb in december een begravenis gehad van mijn vader welke op 57 jarige leeftijd zijn leven liet, en de sfeer wat alles behalve beter als jij doet omschrijven!

Jij moet je ogen uit je kop schamen zulke opmerkingen te maken..je had blij mogen zijn met een show als Deurne welke in je achtertuin bijwijze gehouden wordt, de ideale show dichtbij huis om jou`n topper te doen uitblinken boven alle andere paarden.

Denk dat je met deze opmerking veel mensen tegen je in het harnas hebt gejaagd.

Mag aannemen jou nooit meer te zien op de int show deurne!!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:16

Even trotse spam :D

Silver Thaqib van Smart heb ik al mogen spotten onder de vrouw(maar die foto's mag ze zelf laten zien ;) )
Silver Themba staat nu tijdelijk weer bij ons op stal om ingereden te worden en dit gaat super :D
Afbeelding
En Silver Quest zijn we ook langzaam mee bezig :D
Afbeelding

En zo zijn er bijna weer 3 Sier kids onder het zadel *\o/*

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:23

Sorry Victoria, ik ben het eens met wat Siel en Natascha al zeiden. Als je iets op of aan te merken hebt aan de show, stap dan naar de organisatie en schrijf het niet zo bot op een openbaar forum. Er wordt door heel veel mensen keihard gewerkt om de hele show te organiseren, het is dan wel heel bot om te zeggen dat de show beter geschrapt kan worden.

Brenda wat een knappe paardenkinders! Kan me voorstellen dat je super trots bent :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:50

Natascha, ik kan me ook helemaal bij jou aansluiten. En nog gecondoleerd met je vader, 57 is echt te jong..

Bren, wat een leuke foto's! :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:53

Wat een prachtige kinders Brenda! Vooral Silver Quest vind ik erg aansprekend!!

Vanmorgen samen met Ersiel (op de fiets) en Djuun (onder mij) een rondje buiten gedaan, ze was lekker voorwaarts, zonder drammerig te worden, dus het leek mij een uitgelezen mogelijkheid om ze eens buiten in een galopje te zetten, wat ze ook erg netjes deed, keurig hand galopje met een heerlijk behouden sprong :+: Ze blijft ons met haar inzet en braafheid verassen, wat is het toch een heerlijk dier <3
Eerst natuurlijk naar de handtekening ceremonie gekeken, toen naar stal, thuis gekomen weer de tv even aan gezet, maar dat duurde wel erg lang, dus maar naar Vlissingen gefietst, heerlijk op terras gezeten in de zon 8-) En vanavond de rondvaart gekeken :Y)
Ben niet uiterst koningsgezind maar dit was natuurlijk wel een bijzondere dag en ik was vrij, wat niet vaak voorkomt op bijzondere dagen :')

Jullie nog wat leuks gedaan vandaag?

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 07:42

Sorry maar dat commentaar mbt de Tulip Cup slaat echt nergens op. Ben er vorig jaar geweest en het was best leuk hoor. Lekker gekletst en genoten van mooie paarden. Wat wil een mens nog meer :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:06

mooie Silver-paardjes Brenda! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:47

Wat super brenda! :D Zag al wat foto's voorbij schuiven op facebook ook :D

Natascha, gecondoleerd nog :(:) Moet er niet aan denken mn vader nu al te verliezen, vorig jaar me kapot geschrokken toen hij ineens op de hartbewaking lag.

Gisteren hier het dorp in geweest, was best heel gezellig maar das t altijd wel met dit soort dingen in Heemskerk :D Hele dag samen met Mel bij mn buren gestaan, zijn ong van onze leeftijd. Echt waar, die jongens uit die groep zijn knettergek, heb me rot gelachen af en toe :')

Van de week Nashwa voor het eerst met longeersingeltje erom gelongeerd, wat was ze braaaaafff! <3 Ze vond het maar gek hoor, dat ding, maar los van een beetje kijken heeft ze echt geen krimp gegeven. Aansingelen vond ze ook prima (en ze is nog hengstig ook...superpaard, iig geen zeikerd met hengstigheid). Eerste pasjes draf gingen iets harder dan anders maar verder liep ze alsof ze al jaren met een singeltje loopt.
Ze ontwikkelt wat onderhals momenteel, ben eigenlijk heel erg tegen een jong paard bijzetten maar t is ook weer niet de bedoeling dat ze verkeerde spieren gaat ontwikkelen, dat is ook niet goed voor haar natuurlijk. Nu dus rustig voorbereiden op bijzet, met t singeltje als eerste stapje :)
Maar echt, ze is haar gewicht in goud waard. Wat een fenomenaal paard, ben zó gelukkig met haar!!!

Umoyax had nog even een hengst-momentje, dus hebben even een goed gesprek gevoerd :') Was toen allemaal weer duidelijk :P

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 15:52

nog wat leuks gedaan vandaag???
Ja cker...voor de 2e keer asal zelf weer gereden en vandaag zonder hulp van manlief. Ze is het opstap en afstap probleem helemaal vergeten lijkt wel echt super blij mee. heeeeeeel trots dus nu

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 15:56

Na lang niet meer actief mee geschreven te hebben hier , wordt het weer eens tijd mee te babbelen.
Lees graag alle leuke verhalen en vorderingen van onze oogappels. One big happy family :D .

Met mijn mannen gaat het ook goed, onze oudste hengst Speyksbosch Nando is verleast aan een jonge amazone welke dit jaar Nando weer terug gaat brengen in de sport. Aangezien de amazone Laura Kreft al M1 dressuur is en Nando in het verleden Z2 is geweest zulln ze gaan starten in de M1 over 2 weken. *\o/*

Mijn jongste telg Justin gaat eind deze maand weg naar Karin de Graaf om ingereden te worden maar eerst zal hij voordat hij even op minivakantie gaat mijn nieuwe leasemerrie dekken, EPA Shierra(MA Azraff x Al Shama Shadindi(AAF Kadet x Shazadika(halfzus van Bess Faizah).

Tareef geniet inmiddels nog steeds van zijn welverdiende penioen en begint aardig uit zijn schulpje te komen.

Voor de rest hoop ik wat shows te kunnen bezoeken en zullen we dit jaar druk zijn het plaatsen van onze complete buitenomheining. Pics volgen zodra deze er staat :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 16:04

Klinkt goed Amy, knappe Nashwa!

Joyce ook super gereden, fijn!

Leuk Natascha, jij hebt een hele verzameling hengsten zo *D (m'n zus en ik hebben er nog één te koop, hint hint :P)

Vandaag eerst de mannen en daarna de dames voor het eerst een half uurtje op de wei geweest. Zijn er altijd wel voorzichtig mee, liever een paar weken geleidelijk aan wennen dan 's avonds paarden met koliek aantreffen. Ze vonden het heerlijk! :D

MirandaMalikJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 17:15

Leuk hoor Bren!
Wat braaf allemaal weer.
Themba heeft wel veel weg van Fuego, precies dezelfde kleur ook!(op die leeftijd dan he, haha!)

Nas dus ook weer braaf, Umo zit zo te horen in dezelfde fase als Fuego.. :Y)

Asal ook braaf, die arabieren zijn eigenlijk wel saai hoor! :D

Natas, van Nando had je toch dat filmpje geplaatst op 't av forum?
Dat zag er leuk uit! :))
Verder gaat dus alles zijn gangetje, mooi zo!

Iloon, de mijne mochten vandaag ook op de wei! :))
Ik heb er een fimpje van, Fuego had ik er als eerste op maar die bewoog alleen zijn kaken.. :+
Toen de kleine opgehaald, die schoot als een kanon weg! _O-

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:29

Dat filmpje Miran _O- Bril-jante turbo-shet _O-