Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:50

ah ok die herkende ik dan niet komen niet zo vaak op het forum enzo! Rijdt ze nog met Vaybian, dacht dat ze ook een palominoquarter hadden gekocht en meer met deze verder gingen!
sorry dat ik die dan niet herkende! volgende keer allemaal een dawrapetje ofzo op dan ben ik zeker :p

mvg Glenn

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:19

klopt Glenn, jeetje wat onthoud jij toch een hoop. Ze rijdt geen wedstrijden meer met clown Vaybian en gaat idd met haar palominoquarter verder t.z.t.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:57

Jeetje glenn, das mooi balen! En niet leuk nee als je er expres ook nog eens voor had gebeld.
Maar toch nog wat kunnen slagen.
Had je die pad met de handen zien liggen? Heb ik niet gezien! >;)
Ik heb geen showbitje gekocht hoor, maar een trainingsbitje. Volgens adje moet dit bitje enorm fijn in de mond liggen, dus gaan we uitproberen! :)
Ja ik moest helaas werken maandag, anders was ik zeker langs geweest om te meeten! Volgende keer beter dan maar. ;)

Nancy de administratie weer gedaan. Goed bezig!!
Ik nog niet. Heb gewoon weer het DRHA lidmaatschap en de DAWRA.
Misschien NRHA ook nog.
AVS is al voldaan en dan ook nog het shetten stamboek.

Poort bitje, ah ok. Nou daar bennen wij nog lange nie aan toe. Denk ook niet dat het zover komt. 8-)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:16

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:27

Ja Dawra moet ik ook nog, gelukkig 1x en niet meer 2x. WRAN is in april pas aan de beurt. En de apha heb ik destijds voor 5 jaar afgesloten, die hadden mooie aanbieding, dus daar ben ik voorlopig vanaf. Maar de duurste (NRHA) heb ik gedaan, wat op zich weer meevalt als je het vergelijkt met AVS......proest. Heb je AVS ook meteen weer opgezegd jessica??? ;-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:10

haha nee Nancy. Want heb voor 2014 betaald. ;) Dus als het me niet bevalt, zeg ik het wel weer op ergens in 2014. ;)

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:12

Super Nancy, de black santa's ;-), ze lijken allemaal sterk op elkaar eigenlijk die zwarte bende van jouw, en waar is Nirvana?? die mocht niet mee op de foto??? arme Nirvana uitgesloten in die zwarte bende :p

mvg Glenn

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:16

het begint aardig op discriminatie te lijken! :')

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:26

Wetsernfriek schreef:
Super Nancy, de black santa's ;-), ze lijken allemaal sterk op elkaar eigenlijk die zwarte bende van jouw, en waar is Nirvana?? die mocht niet mee op de foto??? arme Nirvana uitgesloten in die zwarte bende :p

mvg Glenn

yep....Nirvana staat in de "bij"stal en tja...die is niet groen rood en dit vond ik nou juist zo mooi passen in het plaatje... :+ :o :').

Wel grappig, gisteren dus die dekens gekocht. Ik wilde rode omdat dat mooi bij de stal past...ach ja...was natuurlijk weer niet genoeg of in juiste kleur en zegt Cyann "dan nemen we voor Peppy toch een blauwe! Hij is n jongen" En achteraf dus helemaal geen spijt van, zo blijft ie toch de USA kleuren hebben met kerstmuts op *\o/*

Ja June heeft het meeste wit, paar witte beentjes en ook op hoofd, kol en sneb, dan wordt het kol bij peppy en eigenlijk zo goed als niets bij Scarlet. Behalve dat een witte stip op der kontje. :+ Zoek de verschillen had er ook op de foto kunnen staan ;-) Trots op onze collectie <3

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 03:20

Happy new year!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 10:12

Happy 2014! Jaar van t paard!!! Dat moet dan toch helemaal goedkomen haha?

Ben zeer benieuwd wat t ons gaat brengen. Shameboy z'n eerste baby, Ties kind, een nieuw wedstrijdseizoen en natuurlijk Nour z'n eerste taak als dekhengst! Wow, genoeg om naar uit te kijken!
Jullie kunnen in ieder geval op show voor de dag komen met al die mooie nieuwe spulletjes!
Glenn, ga je je mannetje ook starten dit jaar?

Hopelijk hebben al beestjes de knallen overleefd? Hier was t redelijk rustig.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 11:50

Happy New Year, for all, hier hebben ze lang geknald tot 3u deze morgen, tot 2u in de stal blijven zitten dan was het gedaan, kom ik terug binnen herbegonnen ze!

We gaan zien hoe en wat, met de tijd!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 12:53

Nieuwjaarswandeling met Tie alweer in de pocket! :D
Speciaal voor Glenn nun dikke boik:
Afbeelding

Nour lekker geravot met z'n maat en natuurlijk weer helemaal gehavend (grote bult op z'n keel) terug gezet. Grrrr... Net als er zondag mensen komen kijken voor m. Nou ja, daar moeten ze dan maar doorheen kijken of niet... Ga me er niet meer druk om maken (proberen :P )
Wat zijn eigenlijk jullie nieuwe voornemens voor het nieuwe jaar?

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:10

amaai, die staat op ontploffen en nog even te gaan!
Je laat nour nog spelen met andere paarden, doet hem dan niet te hengst??

mvg Glenn, voornemens, hopen dat de paarden gezond en wel zonder teveel blikschade het jaar 2014 mogen ingaan, en hopen dat zowel shameless zijn eerste veulen als malha der veulen gezond en wel mogen ter wereld komen en de merries gezond blijven bij de bevalling!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-14 23:30

Ja das t voornaamste, dat alle paardjes en wijzelf vooral maar gezond blijven!

Ja Tie is echt Huge! Was ze bij Nour ook, veel vruchtwater volgens m'n DA.
Ja Nour speelt nog veel met z'n vriend een 5 jarige quarterruin. En die is wel de baas hoor! Hij staat soms wel stoer te kappen naar andere ruinen naast het hek maar hij is nog heel jong en speels. Is ook totaal niet veranderd ook niet na z'n dekavontuur. Iets meer gebrom naar merries maar voor de rest... Het is echt zon sociaal dier en als hij nooit meer bij een ander paard zou kunnen... Zou m dan ruinen, for sure!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:03

Stil hier! ;)

Vandaag weer training Nour. Eerst met n mega bal bij, tegen en over hem heen gestuiterd. Ging prima. Voor t geval er iemand ooit van m zou lazeren....

Dat gebeurde bijna een half uurtje later... Zat op m en hij liep tegen t opstapkrukje aan, schrok daarvan en ging steil overeind! Schrok vervolgens dat hij ook nog wat op z'n rug had en ging vervolgens met 4 benen de lucht in, kop tussen z'n voorbenen! :oo
Maar goed, stond daarna vrij stel stil... Was blij dat ik m'n cap en bodyprotector om had maar gelukkig wel blijven zitten.
Tjonge, jonge, die jonge guppen kunnen je wel verrassen zeg!
Uiteindelijk nog paar leuke rondjes gereden en eerste keer gedraafd. Hij zit lekkerrrrrrrr!!!! *\o/*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 22:18

Whoepsie yil de reodeo queen hihi
Ja die jonge bokken kunnen je zeker blijven verassen, maar komt goed yildiz! Jullie komen er wel. ;)

:wow: tie is huge!! Ben echt benieuws naar haar baby!

Ik heb vandaag weer voor het eerst les gehad met nada na het NK. Met de nieuwe trailer op pad en hij bevalt echt super! Nada leek ook veel rustiger in deze trailer. Ze oogde veel rustiger iig. Maar de tijd zal het leren.
Het lessen ging super. Ze liep hartstikke goed. Nu weer iets rechter gaan maken Op de cirkel, we hebben iets teveel buiging en nog wat huiswerk mee gekregen. Volgende week weer les. Dus we zijn weer lekker aan het werk voor het komende wedstrijd seizoen. Ik heb er zin in! :D

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 10:25

oei Yildiz, ja die kleine grut die kunnen op zo korte tijd verschieten en gaan, die zijn zo flexibel hey!
dat komt goed met de tijd!!
en is wel zalig zo eerste maal het ritje erop!

en super Jessica dat Nada het zo goed stelt in haar nieuwe luxe limo ;-), en dan nog leuk gereden, die zegt duidelijk dank u voor het nieuwe cadeau voor 2014 :-)

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:53

hihi Yildiz en der Plof-Arab ;-) Echt wat een dikke buik zeg...dat hoort nie so hoor. ;-). Dat nie normaal jonguh! Pas nog door maaskantje gereden hey, toen we naar arthur gingen...hahaha.

Van de week ook nog op Scarlet gereden, ze was superbraaf ondanks haar drijfzand idee. Uiteindelijk de bak door gedraaft op mijn aanwijzingen en dat zonder veel commentaar. Ze ontplofte niet!! Volgende keer maar eens naar een binnenbak, plassen in de bak en dat natte zand, ze vindt het helemaal niets. Dus was nog verbaast haar in draf te krijgen twee rondjes en toen weer in stap gezet.

Enuh hebben jullie dit al gelezen????? http://westerntoday.nl/nieuws/item/2566 ... -champions
:P *\%/*
Cyann zet weer een seizoens titel op der naam:
naast DAWRA Rookie of The Year In Hand Trail in 2009 (met NIRVANA) en WRAN Champion L3 In Hand Trail in 2013 (met June), is ze nu "gewoon" DHRA Year End Champion 13 years and under 2013!!! (met June)!!!
Whoop whoop!!! Reiningpatterns die alle hogere nivo's dus ook rijden (patterns en jurering conform L2/L1 bij de WRAN cq amateur/open bij de DAWRA, dus incl. vliegende wissels en 1 hand ivm leeftijd paard.)

Zooooo enorm trots, wat een DRHA/NRHA debuut!!!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 22:02

zo Nancy, Scarlet doet het super zo te horen, ze gaat ook met sprongen vooruit! de tijd gaat snel, die kleine veulentjes worden snel groot!

en wow CYANN, die blijft maar presteren, op zo een korte tijd een super ruiter geworden! June heeft weer mega tonnen ervaring erbij met Cyann! Ga jij June dit jaar starten of Cyann of ga jij met Nirvana?

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 22:16

Ja joepie!!!!! Cyann is n toppertje! Gefeliciteeeeeerd!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Nance, plofpaard... Tsss... _-:( Tie op 286 dagen dracht die toch maar even over de vlakte racet! Ben kai trots op d'r! Dacht eigenlijk dat dit ons laatste ritje zou zijn, ze liep zo moeilijk van de week... En dan verrast ze me toch weer, zo energiek haha! Gotta love my plofpown! Haha! <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 22:18

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:06

hihihi. Die Tie die laat zich niet kennuh nie!! soms zit de babbie gewoon ff niet lekker, dat weette gij toch ;-). Was heerlijk weer idd! Heel benieuwd wat eruit gaat komen, altijd zooooo spannend. Veulentjes zijn vet leuk!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:28

Wetsernfriek schreef:
...

...Ga jij June dit jaar starten of Cyann of ga jij met Nirvana?

mvg Glenn

Tja dat ligt eraan hoe, wat, waar....

Oke onze planning voor 2014:
Cyann:
Scarlett verder uitbrengen in de L3 bij de WRAN
June allround uitbrengen bij de DAWRA (behalve reining) op amateur nivo
June laat in het seizoen uitbrengen in de L2 WRAN
June uitbrengen bij de NRHA youth
Nirvana uitbrengen bij de NRHA youth en bij de DRHA GAG (ze wil graag ook DRHA GAG starten, een paard mag niet 2x gestart worden in dezelfde rubriek)
June allround uitbrengen WRAN NK L2, FNW Young Riders en/of DAWRA NK onderdelen (ligt aan de verdeling van het programma over de dagen)

Ik breng June uit in de NRHA Rookie en GAG en heb geen plannen om Nirvana te starten.

Als voorbereiding op de NRHA wedstrijden doet Cyann deze winter mee aan de Schietberg Reining competitie met Nirvana bij zowel de beginners als amateurs en ik waarschijnlijk met June.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:58

Nogmaals gefeliciteerd met cyann nanc!
Mooi westrijd schema, alleen beetje jammer van de DAWRA reining.... >;)

Yeah yil, Tie blijft je verassen. :)