[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 19:34

Miran.... :')

Hoi Pringle, welkom! Jij illustreert weer es mooi de veelzijdigheid van de arab! Tien punten! +:)+
2002 geboren? Hier nog zon kanjer onze Tie <3 Blijkbaar goed jaar :P

Lekker Miran! Nog pics gemaakt? En het droog gehouden?

Die highlights zijn denk ik "gewoon" de veulenmanen, hebben ze hier (de bruintjes) ook allemaal gehad en idd helaas gaan weg om plaats te maken voor zwarte lokken.
Maar zilver zou toch wel gruwelijk gaaf zijn! :wow: En zwart ook bij zijn kleurtje helemaal <3
Zahra d'r TTkrulletjes zijn helaas ook passé, finito, basta, end of story.... |(

Thanks girls :o

pringle11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 19:35

Ik heb m'n account naar hem vernoemd <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 19:40

Nee hoor high Lights komen in dit geval ook wel door het zilver dus zal even moeten afwachten :D

Welkom pringle

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:21

Jij bent de kleurenexpert! Ben benieuwd, leuk zon toverballetje! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:25

Nog eentje en dan stop ik...
Meidje heeft zelfde humor als pa :D

Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:35

:+ geweldig!

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:45

Hoi dames!
Ik probeer even een bijleespostje te maken vanaf m'n phone, niet erg handig maar laptop had weinig zin om mee te werken helaas :')

Yildiz; ik kan altijd zooooo genieten van jouw updates en foto's, heerlijk! En Kiki doet het super zeg, kunnen veel knollies nog van leren! Ik ga ook duimen dat Kiki drachtig is van die knappe Nour!

Katja; wat fijn dat jullie de liefde in elkaar hervonden hebben en wat ontzettend lief dat hij je mee naar die knappe ilya heeft genomen! Wat groeit hij hard! Vind het wel goed staan die donkere maken!

Miranda; heerlijk al die fietsritjes! Altijd jammer van die vervelende medefietsers! Maar keep your head up! Gewoon erboven staan indd!

Canisia? Sorry hoop dat ik het goed schrijf :') super dat de zadels toch aangepast konden worden! En fijn dat ondanks alle regen etc het toch een beetje mee zat! Ben benieuwd waar je volgende week mee thuis gaat komen hahaha :')

Roma? Gaaf halster heb je gekocht zeg! Zag hem op fb al voorbij komen echt heel gaaf! Ik ga duimen dat mausi drachtig is!

Gelske, wat worden de stallen prachtig!
(Of haal ik jullie 2 nu door elkaar? :') )

Welkom Pringle! Leuk Arabje heb je en indd weer een goed voorbeeld van de veelzijdigheid van deze knappe paarden.

Geen idee of ik iemand vergeten ben? Sorry indien dit wel zo is :o

Helaas hier gaat het zowel op paardengebied als op mijn fysieke gesteldheid niet fantastisch... Zoals jullie waarschijnlijk wel meegekregen hebben via advertenties en fb staat Vegas helaas alsnog te koop, hoe ontzettend banketstaaf ik dat ook vind kan ik er helaas niets aan veranderen.
Gelukkig gaat het met ut poppetje wel hartstikke goed, ze gaat er eindelijk een beetje oke uitzien qua algehele conditie. Bijna 3 maandjes drachtig, ze zal eind van de maand voor de jaarlijkse enting moeten en dan zal ik haar toch nog 1x laten scannen gewoon voor mijn eigen gemoedsrust, ook omdat Vegas weg gaat.

Morgen komen er mensen kijken... Waar ik zelf een heel goed gevoel bij hebben en hun bij ons, en ook heel erg veel medeleven toonde toen ik hem vandaag zo uit stal haalde en dit opmerkte;

Afbeelding
Helaas vond de stalhond het nodig z'n pootafdruk op z'n neus achter te laten :'(
-het is heel oppervlakkig en al aan het genezen gelukkig-

Maar de kijkers vinden het totaal niet afdoen aan z'n totaalplaatje en komen vooral naar z'n karakter kijken haha.
Dus ben heel benieuwd morgen!

Poppetje ziet er inmiddels al zo uit;

Afbeelding

Afbeelding

Helemaal verliefd en dromerig de hele dag, ze is nog liever en rustiger geworden vraag me af hoe dat kan hahaha.

En we hebben er een nieuw huisdier bij sinds een maandje, woon inmiddels 3 maanden op mezelf en helemaal alleen zou het nooit zijn dankzij de kat die ik bij m'n ouders als had maar hij heeft nu een vriendje;

Afbeelding

Verder weinig veranderingen.. Drukke tijd gehad door m'n theorie examens en 1 oktober m'n praktijk en dan is m'n opleiding af! :D

Oops al met al een mega post :o

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 06:41

Hey Esme! :wave:
Lief van je!
Ja had t idd via FB al gezien. Echt jammer, je had zoveel leuke plannen met hem... Maar ja, soms heb je geen andere keuze en dat maakt het ook extra verdrietig misschien? In ieder geval sterkte met de verkoop en hopelijk krijgt hij nieuwe leuke baasjes! Zon scratch kijkt iedereen wel doorheen hoor. ;)
Je meidje ziet er goed uit! Wat leuk dat ze nòg liever is geworden hihi! Ga je trouwens haar veulen aanhouden?
En ooooh... Je poezel!!!! <3

Ga maar es voeren en buiten zetten. Iedereen een heel fijne dag toegewenst! :evaw:

JustOneBite

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 09:52

Hee Yildiz! Jeetje wat ben jij weer vroeg uit de veren en dat in het weekend! Ja het is indd de bedoeling het veulen zelf te houden. Want het is natuurlijk m'n eerste gefokte veulentje. Tenzij er natuurlijk absoluut geen klik mee is straks maar dat verwacht ik niet eigenlijk. Dus dan heb ik gelukkig wel een stukje van hem nog! Hoop dat hij zichzelf mooi door geeft dus ik ben benieuwd! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 12:21

Ik had het ook gezien Esme, wat ontzettend sneu en vervelend :(:)

Hoop dat jij alles een beetje kan trekken, je mag altijd je hart luchten per pb.je meisje ziet er goed uit!

Zo mijn werkdag zit er weer op :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 16:56

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
@Eliene wat wordt Mish volwassen en was is ze gaaf <3 Ze lijkt zo veel op mn vorige arabje maar dat heb ik ook erg met Djuun van Siel en Letietz....
@Gelske altijd moeilijk he weide seizoen afsluiten, krijgen ook wel erg veel regen zo zelfs hier de bak nat en dat hebben we nooit
@Al-Zawraaja showhalster :oo <3 gaaf hoor
@Yildiz lekkere fanatiekeling :* zo gaaf al die fotos van jou en dat met weer en wind...Nyhla <3 <3 <3
@Kat wat genieten weer van je pics met ilya in het te mooie gebied daar....heerlijk zeg en wat wordt hij mooi. Valk??
@Caniasia fijn dat je zadels weer nagekeken zijn kun je weer lekker kilometers maken whaha en die foto, die laatste :') _O-
@Pringle welkom, leuk paardje heb je
@Justonebite toch moeilijke keuzes maar fijn dat je een goed gevoel heb bij de evt nieuwe mensen. Wat een leuk katje

Hier gaat het eig wel lekker. Druk aan het trainen met Asal en ze doet het mega goed, volgend weeken weer concours. Eerst zaterdags clubkampioenschappen en dan zondags voor ut eggie we hebben er weer zin in. Heb nieuwe intstructeur helemaal mijn smaak van lesgeven dus het klikt goed.
Zijn al een heel eind met de verbouwing hopelijk kunnen mn ouders er over een paar weken in zodat wij ook weer een normaal huis hebben hihi

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:11

Das lekker op tijd klaar kat maar waarschijnlijk ben je erg vroeg begonnen?

Weer lekker op tijd Yildiz ;) . Prachtig meisje en ehh veel foto,s mag hoor ben ik dol op zeker van kleine veulentjes dar verveeld nooit.

Wat balen dat Vegas te koop staat Esmee wel leuk dat je nog een veulen van hem verwacht. Zou me ook geen zorgen om die paar krasjes maken ziet het niet heel enstig uit al snap ik wel dat het net even vervelend is als er mensen komen kijken. Roma heeft nieuwe stallen gemaakt wij hebben onze Reseve stal een oppepper geven vandaar de verwaring denk ik ;) .

Weer iemand die gezellig wil mee kletsen altijd leuk *\o/* .

Miranda weer lekker op het paard je bent echt goed bezig met Fu leuk!

Zadel schade viel dus mee wel lekker dat je nu weer verder kunt met RAff en ook Desh haha grape makers het blijven eigenlijk ook kinderen he,

Nou ik dacht vanmorgen een rustig dagje. Eerst even thuis het een en ander gedaan en ik had me echt verheugt op een middagje paardjes poetsen op het land maar helaas. Erwin en ik waren op de fiets en in de verte zag ik het al Noor stond op drie benen. Toen ze ons zagen kwamen ze uiteraard meteen naar ons toe en Noor liep echt heel slecht was al weer bang dat ze bevangen was maar dat lijkt voor nu echt niet. Het is echt een been achter voelt warm en er zit ook vocht. Erwin is meteen naar huis gefiets om de trailer te halen en na de paarden te hebben gevoerd heb ik haar naar de weg gebracht. Stonden natuurlijk net weer op de verste wei en door de nattigheid kon ERwin niet op het land komen met de trailer dus moest ze best een eindje wandelen zo sneu. Erwin was er gelukkig al snel en haar in de trailer geladen naar huis wat is het dan toch fijn dat ze nu zo goed is opgevoed met zo veel pijn toch zo de trailer in ik kan mensen maar niet genoeg vertellen hoe belangrijk dat toch is. Erwin naar huis met haar en ik ben terug gegaan om de paarden op een nieuw stuk te zetten en daarna snel naar huis gefietst. Ze staat nu rustig op stal en we zijn nog in afwachting van de VA die was helaas ergens anders nog en kan dus mu elk moment komen. Ik hoop maar op een hoefzweer of zoiets maar ja das even afwachten nu -O-

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 17:25

@Gelske het zit je ook niet mee he......hopelijk valt he mee

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:14

Thanks allemaal! Sorry had jullie indd door elkaar gehaald haha!
Wat ontzettend balen van Noor zeg! Het zit niet mee! Sterkte!

pringle11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:20

Net m'n Arabiertje lekker gereden, hij deed het goed. Morgen clubkampioenschappen en ga voor het eerst B parcours springen, heb er zin in :D

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:33

Vandaag zijn de kijkers geweest had er zelf een goed gevoel bij. Dus ze zijn nu aan het overleggen thuis en er eens goed over na aan het denken. En dan horen we meer. Ik ben benieuwd, ene kant gun ik het hem en hun wel maar aan de andere kant zou ik hem natuurlijk liever zelf houden...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:53

Spannend Esme! Fingers crossed! +:)+
En ja afscheid nemen doet pijn maar loslaten is ook houden van, knoop dat goed in je oren!

Dorie Gelske!!!! Speaking of bad karma... T zit jullie niet mee he.... :(:) Hoop echt dat t meevalt en hopelijk een onschuldig hoefzweertje! Zal kaarsje voor jullie opsteken!

Succes pringle (wat is eigenlijk je echte naam?)

Hier beetje chaotisch dagje met loslopende shets in de vroege ochtend en ook op m'n andere stek n uitgebroken paard hihi! Gelukkig niks aan de hand al kreeg ik vanochtend bij Nour wel n rolberoerte omdat alles overhoop lag en ik dacht dat er inbrekers waren geweest! :=
Maar gelukkig Nour stond er nog! Weet je dat dat m'n ergste nachtmerrie is? M'n paarden gejat?
Verder heerlijk getraind met Tie en Kiki. Was trouwens m'n volgende rolberoerte: dacht ff dat ze mega hengstig stond maar gelukkig niet het geval! Spannend: maandag Mausi en dinsdag Kikikind.
Uiteindelijk de dag feestelijk afgesloten met het bericht dat t paard dat WK springen meedeed, 5e is geworden in de semi finals en daarmee beste Nederlandse combinatie! Echt kei blij voor hun! Mensen verdienen t! +:)+

Ik zal minder foto's posten haha! Not! :P

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 18:54

VA is geweest voor zo ver hij het kon bekijken is het een hoefzweer hij heeft geprobeerd het er uit te snijden maar het zit te diep. Dus nu moeten we weken met nat verband en soda en ze heeft een pijnstiller gekregen maandag komt hij weer terug. Echt balen maar ben voor nu wel blij dat het dit lijkt te zijn nu maar hopen dat ie aan de goede kant naar buiten komt.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:24

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:24

Hahaha, die foto Yil, wat een lekker trutje! :D
En shetlanders die uitgebroken zijn?? Heel apart, dat zou onze nóóit doen! :')
Gejat of andere enge dingen, maar daar moet je niet te veel bij nadenken...al zal ik mijn paard niet op een wei zetten zonder iets van toezicht.

Gelske, gelukkig een hoefzweer, hopelijk knapt ze snel op, arm ding. :(:)

Esmé, wel fijn als het aardige mensen zijn en je hem goed kwijt kunt, al is het natuurlijk poedersuiker dat ie weg moet.
Je dametje ziet er goed uit!
Wat een schattig katje! <3

Joyce, goed bezig! :))

Fu en Zos blijven buiten vannacht, blijft zo goed als droog en morgen overdag wordt het weer slechter dus kunnen ze dan weer wat eerder naar huis.
Fu wilde alleen eigenlijk mee toen ik net zijn regendeken om deed.. :=

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:27

@yil vind je posts niet zo erg hoor hihi
@pringels succes morgen
@justonebite bah lijkt me erg moeilijk
@gelske ene kant fijn dat je weet wat het is andere kant wel weer druk mee, hopen dat er snel uitkomt

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:39

Fijn dat het 'maar' een hoefzweer is. Daar knapt ze vast gauw van op!
Goed bezig Joyce! Fijn dat het beter gaat!

Pringle veel succes morgen! Ben benieuwd! :D

Haha die Fu, hij moet blij zijn met z'n fijn leventje met lekker veel buiten met dit weer en nog een deken op ook! Hij mag niet klagen! Hihi

Oops losrennende scheten das wel wat anders dan 'pas op loslopende hond' :') zie het helemaal voor me! Fijn dat het verder ondanks ze ravage bij Nour op stal wel goed ging!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:59

Oja, Pringle, succes!

Fu heeft wel een lekker leventje ja, niks is natuurlijk goed genoeg voor hem! :P

Yil, je vroeg nog naar pica's van het rijden, maar ik heb gefilmt. :P
En natuurlijk ging Nikita op haar muil toen ze achter me was dus ik heb alleen Zos erop staan die me voorbij kwam. :')
Het lastige van de filmpjes is, is dat er nog best wat tijd in zit om ze te uploaden of te bewerken. :Y)
Dus ooit krijgen jullie het te zien. :')

pringle11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 21:01

Dankje allemaal! Mijn echte naam is Lisa :o

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 18:08

Hoi Lisa! :wave:
Hoe is het gegaan vandaag?