Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:16

Blondie, wat een onwijs leuk paardje!

En Marije wat leuk dat Daan zo'n schattig vriendje heeft! Lekker klittenband samen zo te zien haha.

Ook ik ben vrijdag bij Arthur geweest, maar ben eigenlijk al vanaf donderdag grieperig dus heb nog niet van alle aankopen een foto gemaakt.

Maar hier is er alvast een van de aankopen van 3 personen.
En natuurlijk is de pad met het roze van mij haha. Een beetje gay is okee zeg ik altijd maar!
Afbeelding

En een foto van Zig zijn kleine hoofd in zijn nieuwe showhalster!
Afbeelding

Verder heb ik nog nieuwe trainings teugels, fel roze davis beschermers (past bij de pad), sporenbandjes, laarzen, een singel en een bit die niet aan het hoofdstel past waar ik het voor had bedoeld haha.

Nu kan ik optrecht zeggen.. Geen geld, maar spullen!!!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:47

sorry had me gemist ik kom morgen naar arthur, samen met een vriendin, die al veel had gehoord over arthur zijn winkel en die eens wou zien, ik denk dat die achterover valt als ze al die stuf zit!

dus mss tot morgen ofzo Jessica, als je daar rond loopt, herken ik je normaal wel!!

we vertrekken rond de voormiddag dus normaal rond de middag 13u ofzo zijn we er is eindje bollen van belgen land!

heb mijn 4showhoofdstellen, ontdaan van de bitten, teugels enzo, draagtasje in, om te laten aan te passen!

Yildiz, niet gaan kijken naar het showzadel van dale chavez voor nourtje?? kijken staat toch vrij, :-)

mooi stuff NENAA, mooi showhalster staat hem mooi!! (welke maat en merk?)

mvg Glenn

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:05

Halster is idd mooi nena! Lekker donker staat mooi op schimpie!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:17

Ow nenaa, je weet t ik ben gek op die pad! :D erg gaaf!!

Marije, heerlijke foto's van daantje. Hij ziet er goed en tevreden uit!

Glenn, ik moet helaas werken morgen. De hele dag. Dus je zal mij helaas niet vinden bij adje. Maar ik wens je heul veul shop plezier!! :D
Nancy ging geloof ik ook morgen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:22

Daan is wel vermomd als beer de laatste tijd, maar ach... het zomerpakkie komt vanzelf weer! :D

Ben even aan het regelen dat iemand uit Zwolle morgen nog zon mooie leren singel voor me meeneemt, waar ik zelf een kwartier mee in handen heb gestaan en het toen tóch niet gedaan heb. En nu heb ik spijt :') dus hopelijk lukt het :))

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:39

Volgends mij is het merk van het halster Black Stallion.. En maatje pony haha past precies. Anders is hij bij zijn neus veel te groot!
Marije, die singel heb ik ook met het fleece en leer.. 2 voor €50,-
Heb hem alleen nog niet uitgeprobeerd!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:03

Jeuj als het goed is neemt ze er morgen eentje mee voor me! :D

Dat wordt dan nummertje 6 denk ik :Y) , de rest maar 's in de verkoop gooien...!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:18

Ik ben ook vergeten een nieuwe singel mee te nemen. Dus ik denk dat ik dinsdag ochtend nog ff gauw op en neer ga. Wil eigenlijk echt nog een nieuwe bontsingel.

RGR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:12

Ik ga morgen, ik ga morgen, ik ga morgen!!!

Maar eerst 's ochtends vroeg terug vliegen vanuit Innsbruck. En dan asap door! *\%/*

Wat een super leuk vosje Blondie! Ziet er mooi uit met het nieuwe setje!

Hihi leuk heh die kleine arab snoetjes waarbij t elke keer weer de gok is of ze in pony cob of toch full vallen.

Blondie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:25

Thanks allemaal! Ben ook super blij met dat mutsie! En ja, die beugels zijn inderdaad spuuglelijk :p

die pad is gaaf Nenaa! Die heb ik even gemist gisteren bij Arthur..

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:26

Full?? Jeetje hier niet full hoor haha
Eerder shet, pony of toch cob ;)

Blondie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 00:37

Halsters zijn bij mij echt drama.. Of veel te groot bij de neus en verder prima of goed bij de neus maar de rest te klein.. :P gotta love arabs :D

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 01:00

Haha jups!
Halsters standaard maat pony! Dan zit het om zijn neus precies goed en achter zijn oren moet hij op zijn aller grootst.
Hoofdstel is gelukkig wel vaak maat cob.. Dan heb je gelukkig geen neusriem waar je rekening mee moet houden.
Alleen voor het longeren heb ik een dressuur hoofdstel met aansnoer-neusriem.. En daar moest het blok tussen uit en gaatjes bij en nu sluit hij (zonder tussen stuk) helemaal aan haha.
Idd, must love arabians!

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:18

En glenn, is het gelukt met de hoofdstellen?
Nancy ook lekker geshopt?

Ik ga morgen nog ff neuzen.
Sowieso een nieuwe bontsingel halen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:41

Lekker geshopt....BEN BLUT!! Laarzen (cyann), Romal reins (voor cyann, wellicht makkelijk op draakje June, minder zere handen?), blauwe chaps (cyann), tig staldekens, 2 truien (voor hubbie en ik), skidboots, 2 paar training "davis" boots. 2 big shoppers vol en dan nog de laarzen in plastic tas. Helaas niet de gel singel anatomisch gevormd in 26". Dus laat maar dan. Blauwe blanket met steentjes toch weer teruggelegd door Cyann, was toch niet helemaal de juiste kleur bij de chaps....gelukkig maar, want schrok me rot toen ik het eindsaldo hoorde, helaas zat geen rekenfout in....Maar als het goed is, kunnen we weer een jaar vooruit....pfff

Daarna weer ff door naar Cranenbroek in Schijndel voor de andere xmas sale ;-). Nieuwe klompen (voor moi), ski-jas (Cyann), bodywarmer hubbie, 3x bontmuts met usa print en knot erop whaha. Mega speeltje voor de doggies (hopelijk niet kapot te krijgen...). Ik wilde eigenlijk ook kaplaarzen ivm modderwei, maar helaas mijn dikke klapkuiten komen er niet in met mijn spijkerbroek erbij...dus laat maar weer.

En Glenn gezien! gemeet!! Hij herkende ons als gezin, dacht mij te herkennen en wist het min of meer zeker vanwege hubbie en Cyann.....hahaha was wel ff leuk. Na tig jaar her en der op flora beppen eindelijk In Real Life gemeet!!! yeeeeeah ;-)

En de Stitch Bitch uit Rhoon stond er ook. Els van Gemert, kennen we ook al meer dan 10 jaar, was verrassend haar daar te zien, wel leuk.

Ooooh en wie er ook was...Anastasia (incl. duidelijk baby in buik!!! :oo ) en mams!!! Zo leuk!! Altijd lachen met die twee.
En gelukkig het was vrij rustig toen wij er waren.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:49

Pfoe das een aardige buit Nancy! Ik heb nog leuke 26" singels te koop trouwens :Y) O:)

Leuk dat je mekaar dan na zoveel jaar eindelijk s IRL ziet! :)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:22

Zozo nanc. Dat is een hele.mooie buit!
Kunnen jullie weer vooruit. ;)

Marije je hebt idd mooie singels te koop. Maar ik ga toch maar voor een goedkopere versie. Kan ik elk jaar een nieuwe kopen. :P

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:45

Rije schreef:
Pfoe das een aardige buit Nancy! Ik heb nog leuke 26" singels te koop trouwens :Y) O:)

Leuk dat je mekaar dan na zoveel jaar eindelijk s IRL ziet! :)

Waar heb je foto's staan? Ik zoek niet de "ouderwetse" neopreen.

RGR

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:49

Woooow Nancy!!! Hahaha geweldig! Naja niet voor de bankpas... ;)

Ik heb Cyan wel gezien, maar jouw niet! Haha was ook erg geconcentreerd aan t snuffelen. Maar ik heb me echt keurig ingehouden! Uiteindelijk, na 3x de hele shop (man wat een mega store! Was er nog nooit geweest) door te zijn gegaan alleen een reserve setje nylon singelstoten en een nieuw neonpreen singeltje voor Shamitje. Best fijn en een stuk goedkoper dat tante tut haar velletje nergens anders goed tegen kan hihi. Maar jeetje wat een mooi spul! En duuuur! Die centjes heb ik echt niet hoor.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 10:56

Leuk zon meet & Greet! :D Vind altijd zo grappig om dan mensen tegen te komen die je al jaren van fora kent en als je ze dan ziet is t alsof je elkaar echt al jaren kent (wat natuurlijk ook n beetje is) Was met Jes ook zo, maf toch?
Maar was gezellig dus? ;) Komen jullie trouwens wel allemaal naar de ALV? Mis jullie boehoe!!!

Zo dan, goed geshopt! Krijgen we nog pics te zien? :P
Met alle fokplannen van t jaar moet ik t echt rustig aan doen...
Mag nu wel verklappen dat naast de plannen met Tie en Fadi er nog een arabje gefokt gaat worden....
Clau en ik gaan samen een baby proberen te maken haha! Nadra x Nour... <3 Ben toch zo benieuwd naar die combi! We hopen op een Westerntoppertje in de dop! Eentje met Heule grote ogen en mega beweging!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:44

hey tof Yildiz! Gaaf al die interesse in je hengst!!

Oh ja ...had ook nog een bitje gekocht op aanraden van Leen. Die ziet me telkens prutsen met die hoofdstellen....bit uit trainingshoofdstel en in showhoofdstel...hij roept al jaren, koop der nou zo'n bitje bij.

Ik ga niet naar de ALV, voor februari staat er al van alles gepland. Schriktraining, schietberg, fotofam.shoot....

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:54

YildizArabs schreef:
Nadra x Nour

:+: Oef dat klinkt goed!!!

Ik wel op ALV, uiteraard. Moet een praatje houden over de wedstrijden, dus dat ga ik maar 's schrijven nu.

Ik rij ook gewoon met neopreen singel. Maar lieve Bokker heeft op de valreep nog zo'n mooie leren voor me meegenomen! Hopelijk loopt Daan daar ook goed mee!!

En nog even een leuke foto van vorige week :))

Afbeelding

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:28

Daan wilde kusje. ;)

Yildiz, wat een mooi vooruitzicht zeg! Nu al spannend hihi

Nancy, wat heb je nu bitje dan?

Wat was het vandaag heerlijk rustig tijdens de sale!! Zalig!
Heb nog 2 trailertouwen gehaald, een bontsingel een hoed/kleding borstel en een nieuw bit.
Verder hadden ze alles wat ik wilde, niet meer in mijn maat. :(

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:14

zo hier even verslag! dus na 3uur te rijden en wat eerst gezocht om te eten, dan naar Arthur geweest, ik men zadel mee en hoofdstellen om aan te passen, dus gesleur en gezeul door de winkel héén, iedereen stuurt me doodleuk achterin heen, en daar komen we aan zegt ADJE DOODLEUk die zijn er vandaag niet, ik had nochtans de zondag gebeld, pfffffffffffff, ik was even pist, maar was dan snel over, want draaide me om en wie zag ik daar JAJA HOOR NANCY en haar gezin! even gekletst, was leuk je eindelijk eens in real te zien, nog rondgekeken naar dawra volk, maar niet gezien!

dan terug naar de auto, zadel, en hoofdstellen er terug, in, en dan de winkel in om rond te shoppen!

mijn buit; een protech neopreen pad, een neopreen singel 28, een paar goede brede trainingteugels, 4kinkettingkjes, reserve en dan 2 die door de jaren heel meer roest waren, dan vervangen, 2 rode hoofdsteldraagtassen lang gezocht alle gangen, behalve het gangske achteraan en daar lagen ze dus, en 1 draagtas voor zadeldoeken! wou nog een trui van Old Sorrel maar niets naar men zin of maat!

en zag nog veel leuke dingen, maar heb mijn lijst en budget dat ik voorzien had voorgehouden en behouden!

dus adje ging me bellen voor de hoofdstellen, het zadel kon ik maken met de easy stich, ik had die toen ik men zadel kocht 8jaar geleden erbij gekocht maar had het nog nooit gebruikt! dus vandaag maar is wezen proberen en is goed gelukt, 1maal per ongeluk in men bil geprikt verder alles ok! Zadel ingevet en opgepoetst het leder, en het zilver, want het was te droog volgens ADJE) ja ben daar zuinig op, zie niet zo graag te donkere zadels, liever dat bleke kleurtje daar ben ik dan penny in :p

ik hoop dat hij iest laten weten, en
vandaag bij shameless wezen kijken (vertelde aan Julien ook het JUNE opblazen ;) en star de merrie van Julien weer gereden zalig paard! en die vertelde me dat er in de buurt een schoenmaker/ledermaker dat ook normaal moet kunnen , dus als ik niets hoor van adje, weet ik waar naar toe!!

mvg Glenn

at Jessica, jouw bit gevonden?? ik zag jouw pad met die handen liggen bij adje en dacht direct aan jouw, jammer dat jij er ook niet was, had ik 2 x meer dawra people gezien!

at Yildiz wauw een NOURTJE voor 2015 hopelijk, en een FADI ik duim dat beide prachtig drachtig mogen worden gaaf!! (geen foto van drachtige TIE, is echt niet meer lang eer ze aan de beurt is)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:27

Die Glenn....leukte ik zijn bui op hihi. Anyway...de mensen waarmee wij boven in de kantine aan tafel zaten, waren ook DAWRA leden. t.w. Anastasia van paard Vaybian en haar mams, die een tijdlang penningmeester is geweest.

@jes. ik heb zo'n bit met poort en van die koperen rolletjes aan de zijkant van de poort. Nu met langere shanks S vorm ....zwart met dots. Simpel van buckaroo. poortje is ietsjes hoger. Misschien plak ik er wel bling bling steentjes op op die dots....whaha ze nodigen er wel voor uit. In de toekomst zie ik me gewoon weer bitten ruilen hoor.....deze is natuurlijk weer net ff anders dan mijn baby trainingsbitje....weet niet of het gaat bevallen, we zien het wel.

Net ff administratie gedaan en o.a. lidmaatschappen van de NRHA ingevuld. Als we dan toch aan het uitgegeven zijn....Cyann en mijn lidmaatschap zijn weer verlengd...omgerekend zo'n 100 euro. En dan straks nog van de DRHA op de ledenvergadering, want daar ga ik wel heen.