Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zo blij met mijn hervonden liefde. Mijn volgende bezoek naar Ilya stond pas 18 oktober gepland en toen ik aangaf dat ik daar zo van baalde heeft Willem mij gister meegenomen naar Il
lekker samen in de auto weer gezellig samenzijn en heeft hij Ilya ook weer eens gezien. Willem is 1,97 dus Ilya leek ineens wel heel klein

Maar dat hij helemaal meegaat vind ik al heel wat!
. Super dat je al gedraafd hebt dat is zo tof als ze dat doen het is echt wel leuk inrijden als het allemaal zo goed gaat. Dapper hoor in de regen hoe doe jij dat daarna want ze staan bij jouw dus ook 24 uur buiten. Een dek is hier helaas geen optie en om ze nou zo na het werk weer zo op het land te zetten in de regen is ook niks. De onze gaan ook als het weer mee zit half oktober naar binnen maar als het zo nat blijft gaan ze aan het einde van de maand september naar huis. Nour was in een heerlijk vrolijke bui zo te zien.
d'r zijn ergere dingen in de wereld!
). Zit waarschijnlijk tussen me eigen oren, maar met een verleden met een paard wat nooit lag en uiteindelijk in heb moeten laten slapen omdat ze niet sliep.. ben ik echt overbezorgd of Desh en Raff wel liggen. En aangezien ze op stal 100% zeker languit liggen te snurken, dan weet ik zeker dat ze ook genoeg bijtanken als het nat is buiten
Toen me zadel erbij en dat was wel ff lastig. Achterin is Raff stuk meer gevulder, waardoor het zadel omhoog komt en zo te veel op zijn schouders drukt (dat merkte ik dus idd ook met rijden) en zijn schoft is door de groei hoger geworden, waardoor hij daar dus ietsie smaller is geworden en op zijn schouders weer breder.. Alleen voorin opvullen was geen optie, want daar zat hij al maximaal vol..
) en me zadel moet een weekje daar blijven.... Dat wordt dinsdag lessen zonder zadel haha en volgende week een buitenritje Kootwijkerbroek als we er toch zijn

denk dat je voor de juiste optie bent gegaan met je zadel!
ben benieuwd of er dit jaar sneeuw komt
Ik zie wel op tegen de winter want dan wordt hem opzoeken misschien wel lastiger maar we zullen zien!
Op dat filmpje zijn z'n donkere (natte) lokken idd opvallend! Ik vind t gaaf! Welke kleur zouden ze moeten zijn/worden?
Vanochtend vroeg de paarden bij de merries buiten gezet omdat de boer beretrots op WK zat met hun eigengefokte paard, zo super! 

) stuurde me in de tussentijd nog wat selfies door! Paard palmt ook iedereen in, moest zo lachen!
. Hier wat foto's: