Annika!!! Krijgen we ook nog plaatjes van je mensenbaby te zien?
Katja... Vertel en fotoooooo's!!!!
Vanochtend eerste drafpasjes onder de man! Zo trots op de zwarte dame!
Set_Elkol
Geplaatst: 17-09-15 16:14
Ja voelde me een beetje banketstaaf dat ik niet had bijgelezen dus fotos volgen nu
Wat wordt Mish toch steeds knapper! Ze groeit goed
Mooi showhalster Roma! Ben heel benieuwd hoe het staat
Leuke foto van nikita en de poons
Heerlijk bezig met Kiki Yildiz, super zeg gedraafd ook al! en Yanour he
hier gaat het goed, iemand vroeg hoe het met mij ging? Nou super op de moeheid na zo blij met mijn hervonden liefde. Mijn volgende bezoek naar Ilya stond pas 18 oktober gepland en toen ik aangaf dat ik daar zo van baalde heeft Willem mij gister meegenomen naar Il lekker samen in de auto weer gezellig samenzijn en heeft hij Ilya ook weer eens gezien. Willem is 1,97 dus Ilya leek ineens wel heel klein Het plenste de hele dag maar toen we er net waren was het zowaar droog!
soort van standfoto op soort van vlakke ondergrond
mooie bos manen (wel erg zwart ineens)
op deze laatste staat Willem hoger dan Ilya, dus lijkt het wel heel extreem met Ilya's formaat
Sorry voor de fotobom!
MirandaMalik
Geplaatst: 17-09-15 17:34
Hahaha ja Martijn is ook zo lang en als hij de foto's maakt lijken Fu en ik ook net dwergen. Il's manen zijn denk ik als ze nat zijn ook donkerder. Maar hij ziet er goed uit hoor! Leuk dat je heen was, gezellie met je oude nieuwe liefde.
Yil al gedraafd, beesie is al ingereden, wanneer ga je op wedstrijd.
Wat een poedersuiker!!! Heb de paarden vanmiddag al opgehaald, het was zooo nat.. Ze vinden het ook wel lekker, droog aan de voordroog.
Haha ik was op de grote markt vlak voor het geweld losbarstte en woon vlak bij het stadion, ze komen na de wedstrijd hier vaak door de straat dus ik houd mijn hart vast..
Ooooh die foto's zijn zo leuk Katja!!! Wat onwijs lief dat Willem je wilde brengen. Heeft hij de paardjes ook gemist? Die foto is idd hilarisch! Met Miran en Fu en Yul en Zahra kunnen we wellicht t land door reizen als rariteitenkabinet!
Wow heftig! Lijkt me idd beangstigend zon meute hooligans door je straat! Alles bij jou ok Katja? En nee, een auto door je gevel is ook nogal... Heftig!
Ben een beetje murw. Vandaag of beter vanmiddag is niet m'n dag denk ik. Morgen weer n nieuwe
Nu nog rustig want ze zijn aan het spelen maar Groningen staat achter, als ze verliezen dan is de sfeer vast niet zo goed! Ik zit wel veilig hier binnen hoor
Willem de paarden gemist weet ik niet zo goed, hij vindt het leuk ze weer te zien maar daar blijft het denk ik bij Maar dat hij helemaal meegaat vind ik al heel wat!
Jammer van je baaldagje, misschien is het beter na een nachtje slaap
geshahquille
Geplaatst: 17-09-15 21:02
Ik vind het zo tof dat je Ilya zo vaak opzoekt Kat er zijn zo veel mensen die ze in de opfok doen en dab er eigenlijk niet meer naar om kijken. En weer gelukkig in de liefde soms helpt een beetje ruimte te geven en ja je weer pas wat mist als het er niet meer is. Vreselijk als mensen zoon zooitje er van maken op pakken moeten ze en stuur ze maar naar die oorlog landen als ze zo graag een puinhoop willen maken.
Ja Yildiz het houd een keertje op he je lijf kan nou eenmaal niet door blijven gaan . Super dat je al gedraafd hebt dat is zo tof als ze dat doen het is echt wel leuk inrijden als het allemaal zo goed gaat. Dapper hoor in de regen hoe doe jij dat daarna want ze staan bij jouw dus ook 24 uur buiten. Een dek is hier helaas geen optie en om ze nou zo na het werk weer zo op het land te zetten in de regen is ook niks. De onze gaan ook als het weer mee zit half oktober naar binnen maar als het zo nat blijft gaan ze aan het einde van de maand september naar huis. Nour was in een heerlijk vrolijke bui zo te zien.
Erg he Miranda ik kan me voorstellen dat de paardjes het wel lekker vinden droog te staan . Nog wel lekker kunnen fietsen van de week is toch wel handig als ze dat kunnen .
Ahh Roma ja voor die kleine pukkie is het echt niet fijn dat slechte weer . Wat een super mooi halster ik hou ook echt van die kleurtjes dat zal wel heel mooi staan.
Nou ja weer een dag regen regen en nog eens regen gelukkig vanmiddag ze met droog weer kunnen voeren en knuffen. Er is nog genoeg gras maar ze toch maar even een baaltje hooi gegeven dat kunnen ze wel gebruiken. Het is niet koud maar het land is zo nat en echt vrolijk zijn ze ook niet. Ik hoop dat ik van het weekend wat meer met ze kan doen even borstelen of zo ik denk dat ik het rijden maar even uitstel tot ze weer thuis staan.
Set_Elkol
Geplaatst: 17-09-15 21:20
balen he die regen, niks aan zo!
ik vond het zelf ook heel belangrijk dat ik Ilya zou blijven opzoeken, dat was zeker ook de planning ik zou het ook niet kunnen om hem minder te zien
een jaar geleden aan het einde is hij ook zo lief
YildizArabs
Geplaatst: 17-09-15 21:32
Hoop toch dat t rustig blijft hoor Katja. Clubs zouden zelf hun zooi, overlast verplicht moeten opruimen en betalen wat mij betreft. Geen een sport die de maatschappij zoveel kost als voetbal terwijl alle andere sporten voor alle kosten zelf moeten opdraaien. Not fair! Lief dat Willem dat voor je doet, ook al is hij geen super paardenfan, dan juist toch?!
Ja ze kunnen die regen wel hebben maar leuk is anders idd Gelske, hoop echt dat t droger wordt! Kiki staat snachts gewoon binnen en er zijn gewoon stallen dus na t werk kunnen ze lekker binnen staan en dan droog onder regendeken naar buiten.
Nee is niet m'n lichaam, even gewoon baalmoment vanwege gedrag van andere mensen. Kom ik wel overheen lol! d'r zijn ergere dingen in de wereld!
YildizArabs
Geplaatst: 17-09-15 21:32
Klein droppie
geshahquille
Geplaatst: 17-09-15 21:46
Dat is inderdaad wel even fijn dat ze even droog kunnen staan na het rijden. Die luxe heb ik op het land helaas niet maar ja ze staan er verder wel super en niet rijden vinden ze niet zo heel erg . Ohh ik dacht dat je heel moe was van alle drukte. Ja mensen kunnen echt ...............
canisia
Geplaatst: 17-09-15 22:06
Argg doe echt me best, maar jullie gaan zoo hard! haha
Wat ziet Mish er super uit zeg! Mooie ronde booty en lekkr compact, I like! Haha en fijn dat je weet dat de reactie wat van het voer kwam, zelfde hier, als ik een showbeest wil moet ik er care4life musli in gooien Nadesh was door zijn ellendige verleden het showen helemaal kwijt, durfde zichzelf echt niet te laten zien. Nu komt dat beetje bij beetje wel steeds meer terug en soms zelfs aan de hand, helemaaal blij als hij zo stoer wordt haha. Dus nog tijd zat voor Mish hoor!
Ik duim met je mee Roma dat het raak is voor Mausi! En wat een superr mooi halster zeg! Moet ook echt maar eens me eerste showhalster kopen, denk iets met goud bij Raff
Even schrikken met Almaz zeg! Maar er is ook zooo veel water gevallen, kan goed dat hij even last van had.
Goed beziggg Miran op het fietsie met de peerden familie!
Oeh ook voor Kiki duimen dat Nourtje goed heeft gemikt (ookal was het via een omweggetje haha)
Hier laten we ze 's nachts alleen 24u buiten als het zand vd paddock droog is. Wordt het natter, dan zetten we de uitloop naar de stallen open (Nu dus continue.. ). Zit waarschijnlijk tussen me eigen oren, maar met een verleden met een paard wat nooit lag en uiteindelijk in heb moeten laten slapen omdat ze niet sliep.. ben ik echt overbezorgd of Desh en Raff wel liggen. En aangezien ze op stal 100% zeker languit liggen te snurken, dan weet ik zeker dat ze ook genoeg bijtanken als het nat is buiten
Merk wel dat ze nu echt wel wat geharder zijn dan vorig jaar, toen kwam Raff met 2 spetters regen al van achterin de wei naar de stal geraced, maar nu blijven ze vaak gewoon grazen en komen pas naar binnen als het echt te gek wordt. Vind het wel ideaal zo, als ze het koud hebben komen ze naar binnen, hoef niet met dekens en binnen/buiten zetten te werken. Enkel zorgen voor bergen hooi en goede kaplaarzen voor de wei.. Manman wat een water
Heerlijke foto's yildiz, lekker bezig met de paardjes, dat maakt ook een slechte dag wel weer een stukje doenbaarder
Euffie!! Knappe ding
En verzopen Ilya, hihi lekker zeg!! Is het daar beetje beter doenbaar met al die regen? Loopt natuurlijk wel allemaal beter weg, dan hier dit vlakke holland.. Fijn dat het ook met jou weer zo goed Katja
Nouu Giolo hier lijkt so far de goede kant op te gaan, wel minimale verbetering, maar die was er de week voor de osteo totaal niet, dus heb goede hoop. Na het weekend weer wat meer tijd, dus dan hoop ik wat meer gericht te kunnen opbouwen met hem, naast de fiets en met zwemmen.
Vandaag met de paardjes naar Nijkerk gereden voor de zadels. Was een pittig ritje met continue ruitenwissers op standje high speed.. Maar alles is goed gegaan. Daar eerst Raff helemaal opgemeten en bekeken, kreeg de complimenten over zijn goede conditie en spiermassa Toen me zadel erbij en dat was wel ff lastig. Achterin is Raff stuk meer gevulder, waardoor het zadel omhoog komt en zo te veel op zijn schouders drukt (dat merkte ik dus idd ook met rijden) en zijn schoft is door de groei hoger geworden, waardoor hij daar dus ietsie smaller is geworden en op zijn schouders weer breder.. Alleen voorin opvullen was geen optie, want daar zat hij al maximaal vol.. Dus we hielden 2 opties over, of boom in een soort klem, dan werd die tijdelijk beter, maar na 2/3 maanden zou ik dan zelfde probleem weer terug krijgen.. Of kussens eraf, kale boom erop, meten en dmv padding de boom helemaal aanpassen en dan weer kussens erop met volledig nieuwe vulling en ook een wat softere vulling zodat het meer demping geeft dan dat het nu deed. Nuja voor optie 2 gegaan, natuurlijkkk niet de goedkoopste (het zal eens wel zo zijn.. ) en me zadel moet een weekje daar blijven.... Dat wordt dinsdag lessen zonder zadel haha en volgende week een buitenritje Kootwijkerbroek als we er toch zijn
Voor Desh is zijn Wintec vzh zadeltje nagekeken, daar enkel maatje grotere boom in en die is weer good to go! Dus dat viel gelukkig wel mee voor de portomonnee En ook bij hem fijne complimenten gekregen over zijn goed getrainde body, altijd leuk om te horen van een buitenstaander, zeker na alle downs afgelopen jaar bij hem
Erna snel rondje door de winkel geraced, zodat we niet volledig in de spits terug reden.. Maar aangezien ik volgende week er toch weer ben, denk ik dat ik nu wel al weet wat ik dan nog ff erbij ga kopen
De kliertjes die het wachten beu waren
Voorlopig rijden we nu beide nog even door op de Engelse zadels en zodra ze beide nog verder en meer steady zijn in bespiering, dan gaan we voor de westernzadels aan laten meten.
snap wel dat je wilt dat je paardjes goed kunnen rusten!
fijn dat er een beetje verbetering lijkt bij Giolo
leuk dat Raff complimentje kreeg over zijn conditie! die hoofdjes op de laatste foto denk dat je voor de juiste optie bent gegaan met je zadel!
De ondergrond bij Ilya viel inderdaad wel mee ondanks dat het daar nog veel meer heeft geregend, nat gras maar geen echte modder. Wel was hun drink-beek 4x zo groot (mooi!)
canisia
Geplaatst: 17-09-15 22:23
Waauwwie zo gaaf! Ik zou bijna alleen al een jonkie willen zodat ik die daar neer kan zetten en dan wel verplicht vaak daarheen moet haha Zulke mooie natuur daar!
One day.. op trektocht met de jongens ergens daar rijden.. *droomt heerlijk weg*
het is ook echt heel mooi daar ben benieuwd of er dit jaar sneeuw komt Ik zie wel op tegen de winter want dan wordt hem opzoeken misschien wel lastiger maar we zullen zien!
YildizArabs
Geplaatst: 18-09-15 19:03
Prachtig daar Katja, zelfs als t regent! Op dat filmpje zijn z'n donkere (natte) lokken idd opvallend! Ik vind t gaaf! Welke kleur zouden ze moeten zijn/worden?
Fijn dat Giolo is opgeknapt en het hem beter gaat. Hopelijk op tijd klaar voor zondag horse&dogtrail! Jee ook cool dat je met paar aanpassingen weer lekker verder kunt met je zadel. Ik ben altijd meer kwijt dan ik gepland had (zeker bij Adje) en jullie vast ook, dus fijne financiële meevaller. Nour moet eigenlijk ook eigen zadel maar vind m laatste jaar zo hard veranderd in z'n body en alles dat ik toch nog ff wacht want we zijn er nog niet. En m'n boomloos en BC liggen best ok op m.
Nou Gelske idd! En die regen ben ik nu beubeubeu! Nour z'n paddock is n zwembad dus verwen m maar en mag hij nu s avonds/snachts lekker in droge stal tot z'n knieen in t stro! Want idd wat je zegt Canies ze moeten wel ergens droog kunnen liggen.
Vandaag gelukkig fijnere dag! Vanochtend vroeg de paarden bij de merries buiten gezet omdat de boer beretrots op WK zat met hun eigengefokte paard, zo super! En meteen maar wat platen geschoten van Nyhla, nu bijna 5 maanden oud! Ga denk ik nog wel topic je maken. Maar alvast voorafje:
Daarna werken, maar Nour (nou ja n fan ) stuurde me in de tussentijd nog wat selfies door! Paard palmt ook iedereen in, moest zo lachen!
Set_Elkol
Geplaatst: 18-09-15 19:13
Dat hoofd van nour is zo knap
En zijn kind mag er ook wezen
Ilya zijn manen kunnen gaan variëren van zilver blond naar bijna zwart,dus ook donkerbruin bijvoorbeeld. Ik had gehoopt op zilveren manen of in elk geval high Lights zoals hij eerst had! Maar ze kunnen nog heel erg veranderen.
pringle11
Geplaatst: 18-09-15 19:14
Hee zou ik mee mogen praten in deze forum? Ik heb een arabiertje genaamd Pringle, ik dressuur momenteel L2 met hem (bijna M1). En ik spring nog niet op concours maar ik ga zondag voor het eerst een B parcours springen, heb er echt zin in! Pringle is een ruin van 12/13 jaar. Hij is echt een schatje . Hier wat foto's: