Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt waar. De staleigenaar wilde haar vandaag een snoepje geven en ze kwam echt zo met haar neus eraan snuffelen en draaide toen ineens zo haar hoofd af van "ieuw, nee, die hoef ik echt niet". Hij probeerde het nog een paar keer maar het was hopeloos
kansloos, die hoeft ze echt niet.
Een peertje af en toe gaat er best in maar lijkt me inderdaad vrij onverstandig om hele zakken te gaan voeren.

verwend nest

Bananen vindt ze heerlijk.
Hebben ze zo door. Leuke is dat ze zelf tegen een wapperende arm, been of elleboog aanlopen. Je slaat dus niet/er zit geen emotie achter, maar ze respecteren wel jouw ruimte.

Iloontjeehh schreef:Oh jee, nu las ik op fb waarom je met Dos de trailer op wilde, ongelofelijk jammer dat het niet gelukt is! Wel weer een prachtig gebaar Annika, top!
Plaatje is Yazahra! Ik vind haar op paps lijken op deze foto (weet niet of dat ook echt zo is)
Tam wat fijn dat de wondjes goed genezen

Ik zit te denken om Noah een vitaminespuit in het bloed te laten geven, om zijn weerstand even een boost te geven, en om van binnenuit die stomme mok hopelijk te genezen.
bananen gaan er heel vlot in, maar mandarijnen verliest hij z'n 'cool' gewoon van
Hij wacht altijd braaf met het aanpakken van het eten, maar als hij een mandarijn ruikt ben ik niet meer veilig, meneer trekt alle trucs uit de kast om die mandarijn zsm te mogen eten 
zure boze bek trok ie, hilarisch
Balen zeg dat het niet is gelukt....
Eikel dacht er nog net even langs te kunnen waar dat zeg maar...niet kon... __Nicky schreef:Oh ging Dos eigenlijk naar het veulen van Mahlika?Balen zeg dat het niet is gelukt....
Knappe Yassie!
Pff, vanmiddag is een stalgenootje toen ze terug reed naar stal aangereden met haar paard. Zij klapte op de voorkant van de auto en heeft daarbij waarschijnlijk haar sleutelbeen gebroken. Paard had wonderbaarlijk helemaal niets, alleen het zadel is naar de knoppen en teugel gebroken. Zo naar om haar zo te horen kreunen van de pijn