[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:05

MirandaFuego schreef:
Haha, ja als ze dierengeluiden horen zitten ze zo te kijken van:"Waar komt dat vandaan?" :wow:
Hij kan lekker miauwen, hij wil me van alles vertellen. :))

:') Bobbie doet dat ook :j
Alleen als baasje wil slapen is het soms wat minder leuk..maar als je wat zegt tegen hem miauwt ie altijd terug...

joysjuh1987

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:07

wat gaan jullie hard......
@ Miranda je hondjes lijken wel leeuwen whaha
@Barcelona dikke knuf voor mirka,

showhalster tja heb nu al zon beetje een inloop kast met showhalster voor de minis, erg verslaven
en mannen tja ik ben 165 mijn man 198 en hij heeft altijd gesprongen hadden thuis een eigen stal, meestal wel handig de paarden doen we samen

Heb fotos van de show van de minis zien?????

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:14

Jááh!Mini's zijn leuk!!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:23

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 14:55

Zo'n neus riem kabel halster zoek ik dus in maar Arab _O-

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:13

*\o/* morgenochtend gaan we om shatan *\o/*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:22

Leuk, leuk! Hou je ons op de hoogte met foto's enzo O:)

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:51

Uiteraard :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:24

Sieltjuh schreef:

SIEL _O-
zelfde geldt voor mij hoor... :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:45

*\o/* Heeeeeel veel plezier en succes vandaag!!!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:52

Tammy_ schreef:
Sieltjuh schreef:

SIEL _O-
zelfde geldt voor mij hoor... :')

:') Ow, gelukkig!

Zo eens richting stal. Had expres donderdagavond nog een buitenritje gedaan, want het zou vandaag maar koud worden enzo. Schijnt echt de zon hier prachtig :')

Bak zal wel bezet zijn met campingkids, dus denk dat ik maar een klein rondje ga fietsen ofzo :P

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:14

Goeiemorgen,

Maaike veel plezier vandaag en hou ons op de hoogte ;)
joysjuh1987 wat een schatjes en vind het ook leuk dat ze dezelfde halsters gebruiken als bij de AV's lijkt gewoon zo mooi :D en ik ga met Barcelano mee dat halster wat jij bedoelt vind ik ook heel gaaf en een tijdje terug ben ik ze ook tegengekomen op Ebay voor een ook nog schappelijke prijs dus wie weet een tip om ook eens rond te speuren ;)
En bijrijders tsja ik ben het natuurlijk zelf ook met Sier(al doen we nu alles samen met de paarden en is er enkel onderscheidt wie de eigenaar is wat voor de meesten ook niet duidelijk is maar dat geeft niet) maar ik ga wel mee dat het op het moment niet makkelijk is iemand te vinden die dezelfde visie heeft maar ze zijn er wel (heb ook hier mensen gehad wat achteraf een behoorlijke tegenvaller was dus ben er nu ook meer terughoudend in)
En vriendjes en hubby's en onze hobby tsja daarmee heb ik niks te klagen wat dat betrefd heb ik mijn prins op het witte paard :D
AfbeeldingAfbeelding
En hij verzorgd natuurlijk de voetjes :D en gaat met mij mee wat betrefd de rareabies :+

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 13:45

maaike1994 schreef:
*\o/* morgenochtend gaan we om shatan *\o/*
Spannend!!

Haha Bren, ik ben in Vegas getrouwd en gelukkig was Fuego er niet bij! :') (en zat mijn man er niet op) :oo
Leuk hoor jouw foto's! :))
Sieltjuh schreef:
Bak zal wel bezet zijn met campingkids, dus denk dat ik maar een klein rondje ga fietsen ofzo :P

Ah, de echte bakkabouters zitten dus bij jou! :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:13

Mijn vriend zit liever op de fiets naast mijn paard dan op mijn paard :P

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:44

Vosje vandaag met haar nieuwe showhalster ;)
zo blij haha *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 15:55

MirandaFuego schreef:
Sieltjuh schreef:

Ah, de echte bakkabouters zitten dus bij jou! :D

:)) Uiteraard :j
Nee super schattig, van die kleine meisjes aan het rondhobbelen op die pony's :))
Heb vanochtend maar ff meegeholpen, aangezien ik met hemelvaart heb toegezegd dat ik wel supervisie wil houden := (het zijn kinderen die op de camping staan die elke dag een paar minuutjes mogen hobbelen, stelt zeer weinig voor, paardjes zijn er max een half uurtje per dag mee rond aan het lopen :') ).

Daarna dus rondje gefietst met Djuun die sjaggo was bij het stappen en pas vrolijk werd toen we gingen draven :roll:

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:04

Het is ook fris met die wind dan willen ze actie, niet stappen! :))
Leuk he die kleintjes, ik weet nog dat ik op de camping vroeger 'paard reed' en ik vond het zóów leuk!

Vosje ziet er knap uit met haar nieuwe halster! :#

Katja, mijn man ging altijd mee wandelen met zijn paardje, dat was om Fuego op zijn gemak te stellen...alleen ging de tinker soms helemaal uit haar dak en liep Fuego er gelukkig wel schaapmak achteraan. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 19:12

Haha Miranda, die wilde Arabieren ook :)) Hier schimpie nog eens:

Afbeelding

Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:07

Wat een knappe foto's weer <3

Gisteravond met vriendinnetje naar de bios geweest (Snitch) en daarna door gegaan naar de stad. Was verbazingwekkend druk, gezien er ergens in de buurt een mega-groot-schuurfeest was ( :') laat ik daar nou niets mee hebben). Niet extreem laat gemaakt trouwens, maar was wel gezellig :j
Vanmorgen naar stal, gelijk maar poetsen en opzadelen, zodat we weg waren als de paarden naar de wei gingen (want dan wilt Djuun meeheee :):) ). Samen met moeders op stalen ros eens een keer richting de duinen/bos gegaan. Was heeeerlijk rustig op de weg. Op de heenweg kwamen we nog vriendin (van gisteravond) tegen die met dr paard aan het wandelen was, net alsof we het zo hadden afgesproken :') Nieuwe weg met Djuun gereden, wat ze best spannend vind dan. Dan kom je uiteindelijk bij een stukje ruiterpad achter de duinen uit, waar de fietser niet meer in beeld is (zitten bosjes tussen), dus daar eens opgestapt, terwijl moeders over de weg ging. Vond Djuun heel spannend (ze is klein beetje bodem-schuw, ze vindt aarde wat bijvoorbeeld donkerder is van kleur of schaduwen altijd een beetje raar), komen we ook echt halverwege dat pad een tegenligger te paard tegen en daar geeft ze dan gewoon helemaal NIETS om! <3 Dan ben ik zo trots op dr!
Daarna weer stukje langs de weg en vervolgens weer een stukje ruiterpad, waar moeders echt niet meer in beeld was. Oei wat vond ze dat spannend, *snork snork* over het ruiterpad. Nog een keer stond ze opeens op de rem, want ze zag... iets :o? geen idee eigenlijk wat ze nou zag of hoorde :') Maar kon dr met één keer been zo weer vooruit rijden. En aan het eind van het pad stond gelukkig mn moeder weer met de veilige fiets _/-\o_ Ik voelde dr gewoon ontspannen daardoor, wat een moeder met fiets wel niet doet hè :))
Afijn, vervolgens weer richting het ruiterpad, waar fietspad direct naast ligt en dat was bekende weg, dus daar eens ff alle zenuwen eruit laten draven, want dat had ze echt ff nodig :j Vervolgens pal door het dorp O:) weer terug naar huis gereden en weer helemaal good old Djunnah en zennn 8-)
Heerlijke rit dus weer achter de rug en super trots op de pony <3

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:12

waauw mooie fotos,
Hier ape-trots <3 vandaag asal weer opgepakt na weet ik hoe lang niet gereden te hebben. Eerst ma gelongeerd met zadel ma was niet eens nodig, toen manlief nog even met haar een buitenrit langs de weg en over de hei gemaakt echt heerlijk. De volgende keer kan ik wel zelf wand oh oh wat is ze toch braaf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:15

Zo hé Joyce, wat ben jij afgevallen zeg! Goed joh!
En gave foto's, die van je man is daarom wel erg stoer zo in galop over dat pad :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:18

@sieltjuh dankje, ja ik zei al nou nu vind ik niet erg als je fotos van mij maakt haha

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:19

Haha, nou dat loont dan toch :j Je kan het echt goed zien hoor :j
Volgens mij heb ik trouwens dezelfde rijbroek :P (fijn hè, dat je dat nu weet _O- ).

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:20

Deze is van robby's met van die klepzakjes op de achterkant

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 19:22

Ownee, dan is het idd niet dezelfde, maar de mijne lijkt er wel veel op, ook met van die steekzakken (dat vind ik zo heerlijk :j ). Heb bij Equitana een heerlijke Cavallo gescoord, die zit toch eens een partijtje lekker. Is lekker hoog, zo'n bandplooi zeg maar met hele diepe zakken :j Echt een fijne broek :j