@cindy, met thirsa gaat het echt super. staat lekker elke dag met haar vriendin in de paddock. ik was het rijden gaan oppakken maar dat is me niet echt gegund geloof ik. heb eerst een heftige griep gehad,daar was ik zo een 3 weken vanaf en kreeg toen een longontsteking,en doordat ik weinig long inhoud heb kan ik niet zoveel. dus stond ze eigenlijk alleen maar buiten. heb haar nu weer een paar keer gelongeerd en heb er in de loop van volgende week weer een keer op te kruipen. ps ik heb haar dus geleasd en ze staat ook bij mij op stal.
monique: wat leuk! heb je ook plannen met Thirza? of voornamelijk recreatief?
moniquebosch
Geplaatst: 11-03-09 19:49
wil thirsa ook wel gaan starten hoor. en waarschijnlijk gaat ze ook mee op show,aan het hand en onder het zadel.
Thirsa_
Geplaatst: 11-03-09 21:59
Over Thirs hoef ik niks meer te zeggen Daar gaat het idd heel goed mee bij Monique. Met Mahjar gaat het ook goed Ik heb hem alweer veel te lang niet gezien, moet binnenkort maar weer 's bij hem gaan kijken. Ben benieuwd hoeveel hij gegroeit is Gaat met Aziza ook alles goed? en met Ravita?
Zahlina
Geplaatst: 12-03-09 08:13
IT'S A GIRL!!!!!! Meer kan ik geloof ik niet meer zeggen... IT'S A GIRL!!!!!!!
Haha eindelijk een merrie, je eerste! Gefeliciteerd Emma!
Bimmetje
Geplaatst: 12-03-09 12:09
marit_xx schreef:
@ Marion: gefeliciteerd met je nieuwe paardje! Hij ziet er erg leuk uit!
@ Emma: aaaa. gefeliciteeeeerd!
@ Bimmetje: wat is jou paardje opgeknapt, en wat is ze mooi! ze ziet er echt heel goed uit nu! en natuurlijk gefeliciteerd met haar verjaardag!
Dank je!
Monsje
Geplaatst: 12-03-09 12:16
Gefeliciteerd Emma Foto's....?
Anoniem
Geplaatst: 12-03-09 14:03
Van harte gefeliciteerd Emma met de kleine meid we wachten volspanning af op de mooie foto's
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 12-03-09 14:05
cindybijl schreef:
heel erg leuk paard! Thirza: hoe is het met Mahjar? en met Thirza? heb je recente foto's ben wel heel benieuwd!!?
Bij deze dan, even een foto van Mahjar's onwijs lieve en al grijs wordende snoetje.
cindybijl
Geplaatst: 12-03-09 14:24
wow wat is ie groot! hihi zn grijs wordende snoetje.
Met Aziza en Ravita alles goed, Ik ga soms een klein stukje aan de wandel met Aziza, ze kijkt nergens van op! verkeer vind ze allemaal prima en alles is interessant!echt heel leuk