bedankt voor het compliment! over 2 maandjes is ze alweer uitgerekend, ben heel benieuwd naar de kleine enzo spruit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar helemaal zo geworden als ik het zelf wou! het borsalino spruitje duurt nog even 5 maandjes (alhoewel de tijd zo om vliegt!) ook plannen voor je eigen merrie? ach iig zat tijd om weer een veulenhalstertje te maken
. 

Ik had ook veel verschillende kleuren zijdekoord gekocht om te kijken wat mooi was bij de schimmelmerrie. Ik ken de eigenaresse en ging daarom gewoon af en toe langs: ook gezellig! Ik wil nu wel die dingen afmaken en het materiaal wat ik heb liggen zo veel mogelijk gebruiken. Nu komen de verzoekjes van mijn nichten erbij en dat is heel leuk en geef ik even voorrang, want ze willen het gebruiken voor keuringen. Ik wil zelf met Kiya ook naar de keuring maar kan maar niet beslissen wat ik wil maken voor haar! Ik heb altijd nog dat goud met lila halster, die gaat ook niet meer weg want die heb ik echt voor haar gemaakt.
JENNx schreef:Jalenka wat een ontzettend gaaf halster zeg! Ziet er netjes uit en het lijkt idd of de nylon eronderuit steekt. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het me voor moet stellen, maar het ziet er echt goed uit!
Die vrouw die iets aangevraagd had heeft ook nog niets teruggemaild en ik ga er maar gewoon van uit dat dat niet meer doorgaat.
En Joyce, vooral nog niks in gaan kopen voordat je bevestiging hebt! Anders blijf je misschien met de materialen zitten en als jet niet helemaal jouw smaak is ben je de bok..

Jalenka_Kiya schreef:http://www.arabianfancy.com is ook een hele mooie site, hij is pas helemaal vernieuwd. Deze mevrouw heeft al eerder met foto's in het topic gestaan, behalve de halsters is de site nu ook prachtig!

Als ik dat ooit nog eens zou kunnen verdienen met zo'n setje...

Ik ben reuze benieuwd hoe het het paard zal staan.

Nylonband (zwart) gekocht, bloemetjes band, een stuk band met allemaal draadjes en twee leuke roze knoopjes voor klosjes (zelfde systeem als Jalenka) en dat allemaal roze (en bloemetjes waren roze + lila).
.