Blijft jammer dat er ook gewerkt moet worden ik kan ook nooit zo veel begin vroeg en ben laar thuis dus dan is het alleen maar dieren verzorgen. Echt tof he die meiden in de opfok en Yul word groot wel leuk dat hij de paarden ook lief vind. Jee 2 CM best veel wat er nog bij is gekomen hoe hoog in nour nou? Fijn dat Kiki beter op der plek is nu ze bij tie staat.
Ja ik heb genoten heerlijk weer dus vanmorgen even de dingen thuis gedaan. Maar smidags heerlijk bij mijn paarden kinders vertoeft Dibah en Sil gereden Dibah liep in het begin wat romelig maar later ging het weer toppie . Sil begon al meteen top maar Sjaak was er heilig van overtuigt dar er ergens iets engs was. Ik kon niet ontdekken wat meestal is hij ook nooit zo ergens onder de indruk van maar hij krreg de groep wel overtuigt dus werd ik getrakteerd op een heel mooi schowtje. daarna Sil weer op gepakt en toen de paardjes hun brokjes meuslie of vitamintjes geven. Daarna ze nog lekker allemaal gepoest heerlijk paarden daggie
. Zelf nog tijd gehad om even in de zon buiten te zitten want helaas is het al weer voorbij met het mooie weer morgen weer werken en vanaf zaterdag word het weer hersft
. 
Echt waardeloos. Heb Almaz nu ook een paar dagen 24/7 buiten, maar denk dat dat vanaf het weekend ook alweer af is.

Had eigenlijk morgenochtend vroeg ritje gepland met Tie en Nour samen, nou ja, als t plenst ook geen last van vliegen zullen we maar zeggen...
En Canies met Raf vandaag!!!!
Maar Nour gaf er niks om. 

) en Nour kwam dus even koekeloeren toen hij mijn stem hoorde. Tie liep echt top, totdat mevrouw langs Nour moest..... Djiez niet vooruit te branden en maar piesen! Hoe ordinair kun je zijn!

En zag ik het nou goed, die ook in uitgelicht? En knappe Ilya ook! Ha arabjes rule

Dus voor als ze het bij jullie ook niet doen, hier nogmaals 

Dus dat lijkt positief, maar ik durf echt niet te hopen, ga er voor het gemak maar vanuit dat ze niet drachtig is, en dan alsnog zal het tegen vallen als dat echt zo is.