Het supplement met de meeste suikers... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het supplement met de meeste suikers...
maar ik zou Dayem eens lekker 2 maanden op een grote wei gooien en niet aan het werk zetten, ook niet aan de longe, ook niet vanaf de grond, even lekker paard zijn. Wel aandacht geven, in handen laten komen, maar rust in zn kop en lijf.
Maar ik heb helaas niet de mogelijkheden financieel (ik moet m'n huidige stal doorbetalen) en er is hier in de buurt bar weinig waar ze een beetje normaal in een goede stabiele kudde kunnen staan...
)
Lekker rustig aan met je ventje 
maar kwam na een minuutje weer knuffelen. Ze liep weer 100% goed, was niks aan de hand nu, dus ik hoop dat het iets incidenteels was. Achtervoetje geven deed ze ook keurig zonder problemen. Dus ben weer trots op de kleine meid
Woogy schreef:hey toevallig vandaag mijn kerels vitamine spuit gegeven...Zaraar is een zoete kop met spuiten normaal...maar dit vond hij wel serieus vies
Zat een paar minuten later nog zo langs d'r mond te likken van "bleghhhh" 
Ik snap d'r wel. Maar ja, je moet toch wat, de vitamientjes kan madam prima gebruiken. D'r weerstand kan wel een oppeppertje gebruiken op het moment.
Da's best handig!
Wortels eet ze wel maar moet je haar voor overtuigen, paardensnoepjes gaan er niet in, alle andere nieuwe voedsel wordt eerst uitgebreid afgetast en meestal alleen op gesabbeld en dan weer uitgespuugd 
Goede tip.