Gave trailert Jes!!! Ifor Williams zijn fijn. Zeker ivm voorlader en lage instap achter. En yeah yildiz is alweer COVERGIRL!! Gaaf!
Nou die punten ga ik ook eens ff navragen. Ik zag dat cyann er iets van 53 had of zo.....Met June heeft ze dit jaar Walk/Jog gedaan bij de allbreeds, telt dat dan ook mee bij de beginners?? Soms snap ik het ook niet meer hoor. Maar goed... ik geloof het eigenlijk wel, ze gaat toch naar amateur en dan begint telling weer overnieuw ter promo haha.
Anyway Jes: als je tussen de 20 en 40 punten heb mag je promoten naar een hoger level. Dus pas maar op, voor je het weet moet je OPEN starten. En de open klasse is bij de dawra anders dan de open klasse bij enig andere americaanse vereniging. De open staat bij de dawra gek genoeg niet gelijk aan Prof ruiter. Wel is het zo dat een prof wel meteen in de open moet starten bij de dawra. Maar als amateur kan je dus naar deze klasse promoveren. Ergo als je meer dan 40 punten hebt behaald dan moet je naar de open klasse (en dit dus in tegenstelling tot de andere verenigingen, daar blijf je amateur zolang je geen les geeft en mag je altijd ook in een hoger level starten als je dat wil, zonder dat dat je status beinvloed).
Voor predicaat punten geld een aparte tabel. En is te vergelijken met de Americaanse ROM, alleen heet het hier bij het AVS Predicaat. Een predicaat wordt toegekend aan een paard, niet ruiter.
Uit mijn hoofd weet ik niet exact de tabel, maar die is ongetwijfeld terug te vinden in het regelboek.
Belangrijkste is dat je het volgende bijhoudt van je per paard:
- Datum en plaats vd wedstrijd
- organisatie (DAWRA, WRAN, DRHA, SWRN, ALLBREED etc)
- de categorie van de wedstrijd bv NK, EK, WRAN B, WRAN C, DRHA, NRHA (sommige wedstrijden tellen dubbel of drie/vier dubbel mee)
- de categorie van het nivo/level.
- plaatsing PER JURY
- het aantal deelnemers in de rubriek
- eventueel gewonnen prijzengeld bij DRHA/NRHA
- behaalde titels
Zelf gebruik ik hiervoor een spreadscheet. Waarbij ik dan tevens de combinatie noteer, want Cyann en ik doen nog wel eens aan paardje ruil. Maar de combinatie is voor een predikaat niet van belang. Maar weer wel voor highpoint/wran champion of the year, DRHA buckle standings etc. Dus ja...als ik dan toch bezig ben.
Laatst bijgewerkt door CounTree op 27-12-13 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt