Weet niet hoe ze precies familie zijn, maar zie wel gelijkenissen hoor tussen Shief en Kiki. Natuurlijk ook versterkt door de kleur.

En ja, Spanje (in het bijzonder Catalunya) heeft mij ook altijd getrokken.

Wel altijd gevecht tegen de elementen: zomers alles koel houden, winters alles warm.
Vind vooral de sfeer, de mensen zo fijn. Maar die stap wagen zou ik niet durven, echt gaaf als je dat wel zou doen zeg!
Enne... Die maand... Is dat niet topicwaardig? Ben eigenlijk wel benieuwd...

Wat staan er hier een boel in Uitgelicht!! Volgens mij zijn we t meest in uitgelicht verschenen HKgroepje haha!
En terecht, worden gave platen geschoten en tevens hoop creatieve mensen hier!
Herken het wel Roma, tis idd bagger! Letterlijk! Maar deze week weer warm en zonnig dus had zelfde plan nu ze nog geen Teddiebeertjes zijn.
Onwijs mooie ruime stallen! Je vader heeft hard geklust zeg!
Zou cool zijn Gelske! Huizenmarkt trekt weer aan toch? Dus fingers crossed!

Iemand nog naar Lier geweest? Zag wat hilarische filmpjes voorbij komen op FB!

Hier druk weekend gehad! Veel sociale afspraken en tussendoor werken, de kids en de paarden natuurlijk.
Heb zaterdagochtend vroeg echt super lekker gelest met Nour! Ging echt top, mooi bij mij en weer hele fijne oefeningen mee gekregen.
Met Irene gesproken over wedstrijden en besloten niet Nour maar Tie mee te nemen de 27ste. Nour mist nog wat basis en daar gaan we nu aan werken en vandaar.... Sky is nog altijd the limit, zo tof dat van verschillende mensen te horen.

Vanochtend ook weer heerlijk ritje gedaan, was zo ontspannen en puur genieten! Love my horsie!❤️

Gisteren laatste keer (denk/hoop ik) gesprongen en Kiki geïnsemineerd. Fingers crossed!
We zijn vrijdag trouwens weer stapje verder gekomen

Tie nu lekker in de opbouw en Zahra... Zag vandaag dat die kont weeeer omhoog is gegaan!

Waar dat heen gaat...