Mijn vriend vind inderdaad die dingen bij de arabieren ook raar...maar dat vind ik sommigen dingen ook bij whiskey proeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Afgelopen zondag weer een super wedstrijd in de L3 bij de WRAN gereden en als klap op de vuurpijl L3 Reserve allround Champion geworden!
We hadden er al niet meer op gerekend en waren al naar huis maar dus toch in de prijzen!

Barcelano schreef:Altijd leuk.
Ik heb er ook een besteld...
Maar heb nog het een en ander gezien, alleen moet ik die via buitenland bestellen...
Barcelano schreef:dat scheelt inderdaad als je al in het buitenland bent..
Ik wil zo'n gouden kabel halster met zo'n brede neusriem zeg maar...
Iloontjeehh schreef:Pff... wat gaan jullie hard zeg! Ik heb niet echt bijgelezen, sorry![]()
Ik doe ff een ego-post want ik ben zoooooo trots op mn zus en onze allerliefste AsiAfgelopen zondag weer een super wedstrijd in de L3 bij de WRAN gereden en als klap op de vuurpijl L3 Reserve allround Champion geworden!
We hadden er al niet meer op gerekend en waren al naar huis maar dus toch in de prijzen!
Nu ga ik braaf bijlezen![]()
Bonjoy schreef:Mijn vriend is zelf juist heel slank gebouwd en ook niet overdreven lang
missfcdb schreef:Haha zo is dat ieder zijn ding![]()
Als ieder het maar gezellig heeft, die van mij is zojuist thuis en roept de vogel heeft een ei whahaha
Maar heb me voorgenomen niets te kopen, zolang ik nog zelf dingen kan maken 

) en Djuun schrok beetje van zijn reactie, deed een halve stap harder richting mn moeder met de fiets en ging toen naar achteren zitten kijken waarom andere paard nou eigenlijk zo in paniek was
Lekker ding 
) tegen mn franse stalgenoot. Laat hij bij een volgend drafje zijn paard toch wegdraven
Dat hield Djuun dus weer niet bij
En ze dacht ook echt "Ja daaaag!! Weet je hoe hard jullie gaan?? Ik blijf wel naast de fiets lopen.
Die houdt mijn tempo aan." Stalgenoot had het ff niet in de gaten dat wij achter bleven, helemaal verontschuldigen, want hij dacht dat ik graag wat harder wilde draven, maar zo had ik het niet bedoeld 
) en met wat handen en voetenwerk komen we er best uit hoor. Maar je bent soms wat naar woorden aan het zoeken, zeker als je engelse paardentermen wilt gebruiken.
sCHaap, Geit, fazant, eend
Haha
Hij moest heel hard lachen om schaap, vooral toen hij het zelf ging uitspreken
MirandaFuego schreef:Bonjoy schreef:Mijn vriend is zelf juist heel slank gebouwd en ook niet overdreven lang
Hihi mijne is 120 kilo en bijna twee meter, knappe arab die dat op zijn rug neemt!![]()
Maar qua karakter werkt het ook niet zo, Fuego en de man hebben errug lang aan elkaar moeten wennen.![]()
Ze vinden elkaar wel lief maar snappen niks van elkaar.![]()
Hij is wel opgegroeid met paarden en vind ze ook wel leuk, dus dat scheelt!