Mijn vriend vind inderdaad die dingen bij de arabieren ook raar...maar dat vind ik sommigen dingen ook bij whiskey proeven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Altijd leuk.
Ik heb er ook een besteld...
Maar heb nog het een en ander gezien, alleen moet ik die via buitenland bestellen...
Barcelano schreef:dat scheelt inderdaad als je al in het buitenland bent..
Ik wil zo'n gouden kabel halster met zo'n brede neusriem zeg maar...
Iloontjeehh schreef:Pff... wat gaan jullie hard zeg! Ik heb niet echt bijgelezen, sorry![]()
Ik doe ff een ego-post want ik ben zoooooo trots op mn zus en onze allerliefste AsiAfgelopen zondag weer een super wedstrijd in de L3 bij de WRAN gereden en als klap op de vuurpijl L3 Reserve allround Champion geworden!
We hadden er al niet meer op gerekend en waren al naar huis maar dus toch in de prijzen!
Nu ga ik braaf bijlezen![]()
Bonjoy schreef:Mijn vriend is zelf juist heel slank gebouwd en ook niet overdreven lang
missfcdb schreef:Haha zo is dat ieder zijn ding![]()
Als ieder het maar gezellig heeft, die van mij is zojuist thuis en roept de vogel heeft een ei whahaha
MirandaFuego schreef:Bonjoy schreef:Mijn vriend is zelf juist heel slank gebouwd en ook niet overdreven lang
Hihi mijne is 120 kilo en bijna twee meter, knappe arab die dat op zijn rug neemt!![]()
Maar qua karakter werkt het ook niet zo, Fuego en de man hebben errug lang aan elkaar moeten wennen.![]()
Ze vinden elkaar wel lief maar snappen niks van elkaar.![]()