Whis_Serada schreef:ArabianRanch schreef:Betaal je daar wel netjes 'de rekening' ???
Je hebt PB
mag ik vragen WAAROM je niet gelijk een pb hebt gestuurd naar ArabianRanch,maar dit perse in een openbare post moet zetten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:Whis_Serada schreef:Dat mag jij niet vragen nee.
Als ik JOU wat had te zeggen dan had ik JOU wel gepbt.
vragen mag ik ALTIJD..of ik een antwoord krijg is een 2de natuurlijk,maar gezien je reactie, hoef ik het niet eens te weten meer hoe of de wat, je reactie zegt mij al meer dan genoeg (asociaal)
Al_Zawraa schreef:Ik sluit mij helemaal bij Dakhilah aan, en vind het ook enorm asociaal. Houd hier nou gewoon eens over op! Waarom moet dit nou allemaal openbaar, als jullie problemen met elkaar hebben, negeer elkaar dan gewoon! Of bespreek het desnoods via pb, maar aangezien dat natuurlijk ook niet aardig kan, lijkt negeren mij beter. Ik vind dit zo ontzettend kinderachtig, 2 volwassen mensen die zich zo gedragen..![]()
Volgens mij is er hier in deze situatie maar één iemand de wijste, en dat is degene die gewoon niet meer reageert..
marit_xx schreef:en dan heb ik misschien nog een hele stomme vraag,
maar aangezien jullie best veel contacten hebben met mensen met arabieren, en ze zelf fokken en hebben dacht ik dat ik het aan jullie misschien ook wel kon vragen,
maar weten jullie nog een leuk arabiertje van rond de 2700,-?