Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk weer wat te horen! Hondjes en jij dus lekker dagje gehad?
dus nu in eigen beheer halfje muesli), maar hij is erg aan t puberen nu. Vandaag ff niet de energie om ermee te lachen dus ff doorgezet totdat het goed ging en afgestapt. 
. Nou Yildiz dat duurt niet zo lang meer voordat je net zoon veel paarden hebt als wij. Maar het is inderdaad wel leuk zoon familie bij elkaar. Och het jochie is een beetje aan het puberen dat lijkt toch altijd wel een keertje te komen
. Trailer weer top en ja veulentjes die je begroeten ohh das wel heel leuk.
.
.
Hoii allemaal!
Maar natuurlijk wel alles meegelezen en op fb meegekregen, dus I am up to date!
Maar wel leuk druk, dus dan doe je het goed! Enne waar blijven de foto's van je nieuwe trailertje? Ha en Nour an de puper
Issie tenminste ook eens stout haha. Gaat wel weer voorbij.
Net ene echte pleasure quarter haha.
(Nog wat werk aan de finetuning laten we maar zeggen).
Super dat Raff zo goed gaat. Ben wel benieuwd naar fotos
smart riding haha.

Want hij is nu aardig uit zijn babyvetjes en steeds beter bespierd haha
, lekker besmettelijk
, vind wit altijd wel lekker koel voor de horsies vooral omdat het als mijn wedstrijdstal moet gaan fungeren.
) moet er ook nog op. Ben er echt gruwelijk blij mee. Tis een anderhalfpaards maar zit ook tussenschot bij zodat er ook twee ponies (Arabs) in kunnen. Had ik al gezegd dat ik er zo blij mee ben?

. Tja ik weet nu niet wat ik van Nour zijn voer verandering vind ik heb toch men twijfels of dat gaat helpen
.
Wellicht neem ik wel me zadeltje weer mee om later op de dag weer te oefenen met rijden op vreemd terrein.
dames!
Wel echt een flinke stap terug met rijden doordat ze stil stond, we zijn nu nog steeds niet waar we waren, maar het belangrijkste is dat ze weer goed loopt

Leuk dat je moeder ook mee was, ik heb ook van die ouders die weinig met paarden hadden vroeger, maar nu helpen ze regelmatig. Alleen in sommige situaties is dat best grappig
Vind hem altijd zo braaf voor een hengst
Maar dat nieuwe dieet van hem weet ik toch niet helemaal hoor
Had zo'n zin om in mijn vakantie lekker uurtjes bij ze in het land te gaan zitten met mijn camera, maar helaas dat laat het weer niet toe. Daarnaast is het een kleine boef, want als ik dan eens mijn camera mee heb, wil hij alleen maar bij mij staan. En als hij aan het rennen is, en ik haal snel mijn camera, staat hij als ik buiten kom alweer stil
Daarnaast helpt dat vele wit ook niet echt om hem knap vast te kunnen leggen

Shief deed zo haar best! Moeten zeker nog een hoop verbeteren maar dat maakt niks uit. Geniet zo van die merrie!
(anders vind m'n familie het niet zo'n leuk plan haha, dit is maar 3u vliegen)