[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:15

Ja, ik zag al dat jij ook een topic had gemaakt, wilde mijne bijna ook bij itp zetten, maar die moest bij ritp. :+

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:35

daar moeten Ilya en ik nog ééééééeééven op wachten :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:36

Ja haha, lijkt me verstandig. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:56

Haaaa Gelske!!! :wave: Leuk weer wat te horen! Hondjes en jij dus lekker dagje gehad?
Vind de foto's op FB, die familieportretten altijd zo leuk! Wil ik ook nog eens, zon hele familie bij elkaar! Ben alvast aan t sparen hihi. :=

Roma, hoe gaat je kleine ventje? Meeeerrrr fotospam! >;)

Kelly, PB staat open hoor!

Spannend Tiene, weet je al beetje wat voor iets je wil? Ga je traditioneel voor wit?
How is the donkey?

Dames, ga jullie topics zo bekijken! Ben benieuwd. :)

Hier onwijs druk, vroeg op laat naar bed. Maar nog altijd te behappen hoor. Nu met extra uur voor m'n werk heel fijn eigenlijk.
Gisterenavond heeeeerlijk onverwacht ritje met Tie in de bossen en voor eerste keer sinds maanden gegaloppeerd op mooi recht vlak pad. Djiez wat ging dat fijn! Zo blij! Twijfel nog of ik haar of Nour mee neem naar DAWRA de 27ste...

Vandaag wat betreft de paarden wat minder. Ach ja minder... Eigenlijk alleen Nour bloed irritant. Hoe fijn hij paar dagen terug liep hoe K nu. Veeeeel te veel energie en continu streken, blegh.... Heb hem volledig van de brok gehaald (zag dat hij ipv half schep een hele kreeg :oo dus nu in eigen beheer halfje muesli), maar hij is erg aan t puberen nu. Vandaag ff niet de energie om ermee te lachen dus ff doorgezet totdat het goed ging en afgestapt.
Kiki maakt ook grote stappen. Vandaag voor t eerst hoofdstel in en gisteren al singeltje om gehad. Ze leert snel.

Afbeelding

Super fijn moment weer met Zahra. Als ze m'n auto hoort komt ze al aanrennen met d'r blij eihoofd! Wat n knuffel! <3

Oh en m'n nieuwe-oude trailer is gespoten. Ziet er top uit! Ga nu maar ff de kap (niet gespoten) poetsen en hubbie achter z'n vodden zitten voor m'n logo, dan kan die er ook op. Kei vet! *D

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 21:21

Ja ik ben der ook weer bij :D . Nou Yildiz dat duurt niet zo lang meer voordat je net zoon veel paarden hebt als wij. Maar het is inderdaad wel leuk zoon familie bij elkaar. Och het jochie is een beetje aan het puberen dat lijkt toch altijd wel een keertje te komen ;) . Trailer weer top en ja veulentjes die je begroeten ohh das wel heel leuk.

Nou Kat voor je het weet zit je er op hoor het gaat zo hard dat kleine grut. wel leuk eigenlijk dat we samen paardjes hebben in de zelfde leeftijd kunnen we ons eigen inrij topic beginnen :D .

Echt mooi hoor Miranda jouw foto,s het is eigenlijk best leuk met zoon jurk misschien toch ook maar zoiets gaan organiseren kijken of ik daar wat mensen warm voor krijg mooi in de duinen of het strand.

Wat sneu voor je ezeltje gaat het al weer wat beter Tieneke wel fijn dat Fin zich beter lijkt te voelen. En een jurk wat spanend leuk maar ook moeilijk.

Beetje dubbele dag vandaag het is een jaar geleden dat we onze Sierou moesten laten gaan. Wat gaat een jaar toch snel om. Heb nog een poging tot rijden gedaan maar toen ik aankwam regende het heel hard heb even gewacht in de auto en toen het stopte toch maar besloten ze alleen te voeren aangezien er weer flinke wolken aan kwamen . Nou ja van de week maar weer ze vinden het echt niet erg dat ze lekker op het land mogen blijven staan :D .

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 23:55

Jammer he Gelske dat ze niet altijd bij ons kunnen blijven..sterkte ermee, het blijft een gemis.
We zagen deze jurk bij de kringloop en we konden hem niet laten hangen, was toch wel heel leuk met zo'n sleep.
Op het strand is het natuurlijk ook prachtig om foto's te maken. :j

Yil, welke kleur heeft je trailer gekregen?
En Nour is even aan het puberen geslagen, ach, zoals het komt zal het ook zo weer over zijn, wat vaker tot tien tellen.. }>
Gewoon een tijdje geen voer geven, komt hij wat zwakker op zijn benen te staan. :D
Lief van kleine Zahra, gezellig dametje!
Kiki is wel erg leuk. :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 09:16

@Yildiz kan helaas nog geen fotos spammen van mn nieuwe project omdat het hier in training komt en dus van iemand anders blijft. Wel heb ik een nieuwe fb pagina aangemaakt SJS Horses hier kun je alles op volgen (heb er ook een trainingsfilmpje van Asal op gezet)
https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif
Jij ook een leuk nieuw project zie ik, mooie merrie
@Miran nou we gaan ons best doen 26 sept clubkampioenschappen en de volgende dag voor het eggie we gaan er weer helemaal voor. Ze gaat ook weer steeds beter lopen. Leuk zon helm camera vooral als je veel buiten rijd. Wat heb je weer prachtige fotos gemaakt, je dochter en Fu zij ook wel zeer geschikte modellen
@Tieneke het zit jou ook niet mee :(:)
@Gelske ook voor jou :(:)
@Kat Ilya al weer 1??? waar blijft die tijd....weet nog hoe ik aan mn comp gekluisterd was wand ooo h wat was ik nieuwsgierig. Zag idd een profiel foto op fb voorbij komen van jullie samen, hopelijk komen jullie er samen uit <3

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:12

:wave: Hoii allemaal!
Als het mag kom deze trouwe stille meelezer weer gezellig meekletsen O:)
Afgelopen 2 maanden werkte ik telkens ruim 50u per week, plus de verhuizing, hondjes en de paarden.. waardoor ik telkens niet de puf had om mee te kletsen Y;( Maar natuurlijk wel alles meegelezen en op fb meegekregen, dus I am up to date!

Ilya alweer een jaar, jeetje het gaat snel he! Knappe binkie! En Kat weer samen met je vriend, fijn! Wens jullie weer al het beste samen.

Gelske, wat een super mooie foto's van je 4benige gezinnetje op het land, dat ze allemaal maar lekker opknappen en fit de winter in kunnen.

Leuk yil, nieuw projectje! Hoe oud is het meissie? Ga je jazzy ook weer verder oppaken dit jaar ohz? Iig druk druk druk, as usual ;) Maar wel leuk druk, dus dan doe je het goed! Enne waar blijven de foto's van je nieuwe trailertje? Ha en Nour an de puper }:) Issie tenminste ook eens stout haha. Gaat wel weer voorbij.

Waauw Miran, die foto's, echt heeeul gaaf!! Wat ene mega braaf peerd heb je toch ook he! En knappe dochter :o

Sterkte met ezeltje Tieneke en hopelijk knapt Adje snel verder op, voor hem zal de winter hem wel goed doen denk ik zo?

Aahh nicky ik ben nu ook wel heeul benieuwd!! Als het iets leuks is is het sowieso goed haha. Moest vaak aan jou en Dayem denken, knap hoe je er zo positief en krachtig onder blijft, ik duim mee dat alles op 4 gezonde pootjes terecht komt +:)+

Joyce, fijn dat Asal zo goed gaat! Ik kan je link alleen niet openen -O-

Sorrry als ik mensen vergeten ben Y;(

Hier gaat alles aardig zijn gangetje, hebben nu om de week les en Raff gaat echt met sprongen vooruit, dat zelfs me trainer er soms bij staat met open mond van hoe dan?! :oo
Rij hem nu 2x per week in de bak, soms hebben we wel last van de bakkabouters achterin, maar dat krijgen we steeds beter en sneller opgelost. Sinds laatste les beginnetje gemaakt in hem terugrijden naar een langzame jog, zodra hij daar comfortabel in is gaan we hem ook daar verder bij elkaar pakken. Hij vind het nog heel moeilijk zijn ritme te vinden, maar de passen die hij soms geeft <3 Net ene echte pleasure quarter haha.
De backup zit er inmiddels al zo goed op dat als ik me gewicht ff verkeerd verplaats we vanaf draf al achteruit gaan en ik op zijn nek hang :') (Nog wat werk aan de finetuning laten we maar zeggen).
Galop hadden we veel moeite met uberhaupt in galop komen en blijven, maar inmiddels springt hij in een kwart cirkel aan en blijft zonder al te veel ondersteuning netjes in zijn galop, waardoor ik hem nu laag en rond kan gaan vragen. Nog lastig en hij mag nog meer sprong ontwikkelen, maarrr hij doet het toppie +:)+

Verder wisselen we de serieuse boel veel af met grondwerk en eens per week buitenritje. Gister samen met Nadesh ons eerste wat serieuzere buitenritje gedaan, flink stuk laag en rond up tempo gedraafd, waarbij meneer zelfs Desh zijn mega passen bij hield, wellicht toch nog hoop als endurance pony? :))

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 11:16

@Canisia mhmm kan hier idd de link niet in plaatsen. Op fb heb ik een pagina aangemaakt SJS Horses daar kun je alles vinden wb de paardjes hier :D Super dat Raff zo goed gaat. Ben wel benieuwd naar fotos

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 13:05

Thanks Canies!
Fu en ik zitten qua galop op hetzelfde niveau als jullie, haha, fijn dat Raf zo lekker gaat!
En juist dat hij lastig doet achterin de bak leer je het meeste van waarschijnlijk, hoe je dat aan moet pakken bij hem, daar zal je later nog veel aan hebben!
Tuurlijk kan hij een endurancepoowny worden, oefening baart kunst!

Oja, Fu was echt heel braaf deze keer, waarschijnlijk omdat hij meer ervaring heeft én Nikita ook, want eerder was het nog knap lastig voor Nikita hem de kant op te laten gaan die niet richting huis was. :P

Ja, Joyce, daar kwam ik ook net achter, werkt niet! :D
Ga zo wel even op fb kijken! :j

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:10

Ziet er goed uit je fb pagina Joyce! Wat een knappe poppen paardjes zeg, heerlijk <3

Inderdaad Miran, zoiets blijft terugkomen op vreemde locaties, dus belangrijkste dat we dat netjes en rustig eruit krijgen. Soms raken we beiden wel gefrustreerd van elkaar, maar nu met de lessen beter geleerd zelf consequent te blijven en het hem zelf op te laten lossen, waardoor ik zelf rustiger blijf en er minder aan zit en het ook weer sneller opgelost is :Y) smart riding haha.

Hier foto'tje hoe we nu rond hobbelen

Onze eerste poging tot een 'jog'
Afbeelding
Galopje
Afbeelding
Zwemles
Afbeelding

Hoop over 1-2 maandjes me western zadel te gaan bestellen *\o/* Want hij is nu aardig uit zijn babyvetjes en steeds beter bespierd haha

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:31

@Miran kom je ook nog eens op mn fb pagina whaha
@Canisia leuke fotos zeg, heerlijk dat je zo het water in kunt. Mooi he om je paard zo te zien veranderen. Asal wordt ook weer helemaal een spierbully

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:01

haaaaai Canies, gezellig dat je weer van de partij bent! Ben je er de 27ste ook bij?
Ziet er goed uit die jog! :)
Moet toch echt eens jullie kant opkomen, lekker de zee!
Kiki is trouwens 6 jaar.

Miran, de kleur van de trailer is witachtigietsig :') , lekker besmettelijk :'), vind wit altijd wel lekker koel voor de horsies vooral omdat het als mijn wedstrijdstal moet gaan fungeren.
Fu geen streken en braaf? Issie ziek? :P ;)

Joyce, ga zo je page checken!

Gelske, dag te laat, maar toch nog sterkte met gisteren, pijnlijke herinneringen :(:)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:19

Joyce, ik krijg een hele andere page met de info: De paarden: snow, Jack, Sonja zijn de beste paardjes ooit? Klop nie toch? >;)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 17:30

heb je uitgenodigd Yildiz

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:33

Gave page Joyce! Ik zag al geen Asal, dacht klopt nie echt nie... :D

Oh en fotos van mijn nieuwe oude trailerd. Moet de kap dus nog polijsten, gisteren maar klein stuk gedaan, is best nog wat werk. Kap is namelijk niet gespoten en kleine afwijking in kleur. Logo (in ontwikkeling :') ) moet er ook nog op. Ben er echt gruwelijk blij mee. Tis een anderhalfpaards maar zit ook tussenschot bij zodat er ook twee ponies (Arabs) in kunnen. Had ik al gezegd dat ik er zo blij mee ben? :D

Afbeelding

Afbeelding

Voor de opknapbeurt:
Afbeelding

Of als ruime 1 paards/giraffe trailer:

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 18:44

Zoals gezegd hebben we t dieet van Nour wat aangepast.... :+

Afbeelding

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:00

Zo die is mooi opgeknapt Yildiz nog een ooi logo erop en gaan met die trailer ;) . Tja ik weet nu niet wat ik van Nour zijn voer verandering vind ik heb toch men twijfels of dat gaat helpen :D .

Ahh Leuk Canisia ook weer van de partij jullie gaan echt top he zo leuk om te zien hoe snel jullie vorderen.

Fu is gewoon harstike lief maar staat gewoon liever thuis dat snap ik best!

Ik kan ook niks zien op je link Joyce maar ik vind het wel leuk te lezen dat je weer de draad hebt opgepakt na zoon moeilijke en waarschijnlijk nog tijd.

Weer slecht weer hier en morgen ook bah dan mis je toch wel je paarden bij huis. Kan nu ook echt niks met het is even tussen de buien door ze voeren en een knuffel. Deze week ziet het in ieder geval nog niet best uit ik hoop nog wel dat het weer wat beter word anders word het weer zoon kort weiden seizoen. Er is na vijf jaar eindelijk wel weer wat animo voor ons huis dus wie weet kunnen we ooit toch nog eens onze droom waar maken en de paarden het hele jaar door aan huis hebben.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 22:56

Jaa zeker de 27e, wel nog enkel aan de hand hoor :o Wellicht neem ik wel me zadeltje weer mee om later op de dag weer te oefenen met rijden op vreemd terrein.
Leukkk dat je er ook weer bij bent! Nu heel volgend jaar ook he ;)
En jaa je bent altijd welkom hier! Geldt voor iedereen overigens :D
Ik ga Raff komende weken rustig aan wat opbouwen naar wat meer buitenrij km's, dus hopelijk kunnen we snel eens jou kant op komen, ben echt toe aan bos!

Netjesss die trailer! Chique de fiebel met logo dalijk erop!
Mag je hem ook gewoon trekken met 2 paardjes erin? Das ideaal!

Vermaken ze zich nog wel een beetje zo op het land Gelske, met dit weer? Het begint hier snachts echt alweer frisser te worden en mann wat een regen is er alweer gevallen zeg. a.s. dagen ook niet veel beter |(
Wij hebben sinds een weekje de uitloop naar de stallen maar weer open gezet, dus jut en jul tukken nu snachts weer luxe binnen en met 2 regendruppels overdag loopt prins Raff ook al naar binnen 8)7

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 21:04

Dat is wel echt leuk van de westeren dat je aan de hand mee kunt doen. Je gaat wel hard hoor we gingen nog een beetje gelijk op met inrijden van het voorjaar..... Nou ja ik ben nu al blij dat ze het zo goed weer doet op het land in de kudde of ze nog onder het zadel komt zou leuk zijn maar dit is al meer dan ik had verwacht. Dat is heerlijk als ze nu kunnen schuilen helaas hebben wij die luxe als ze op het land staan niet. Leuk vinden ze dit weer uiteraard niet maar ze staan er best goed bij als we aankomen staan ze gewoon te grazen. Heb ze wel wat extra krachtvoer (behalve Noor dat is wel sneu maar ja voor eigen best wil) gegeven en ze staan op een nieuw stuk met veel gras het land is een beetje heuvelig dus ze kunnen ook redelijk droog staan. Als het goed is word het volgende week weer beter.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 15:41

:wave: dames!

Moet eerlijk bekennen dat ik hier amper nog mee lees, zo af en toe scrol ik door de foto's heen :o

Maar omdat ik soms de vraag krijg hoe 't nu met Pief gaat, en ik net 'n topic heb gemaakt, maar even een berichtje!
[RIJ-ITP] She's gold! Sharifa KSI @ Show West

Met Shief gaat het goed. Klein poosje voor show was ze weer redelijk back on track, en gaat nu nog steeds goed :) Wel echt een flinke stap terug met rijden doordat ze stil stond, we zijn nu nog steeds niet waar we waren, maar het belangrijkste is dat ze weer goed loopt +:)+

Zelf een maandje in Portugal gewoond en gewerkt op een stal met Lusitano's, super ervaring en enorm gaaf ras! Geweldig land, zo mooi. Het werk en de paarden even links gelaten (want dat was top), heb ik het ook super gehad.. Altijd al gedacht dat ik niet lang in NL zou wonen maar nu ik een maand van het buitenland-leven heb kunnen proeven speelt de gedachte wel om zodra ik kan, te verkassen :j
Net begonnen met stage, laatste jaartje studie.. Straks afstuderen! Hopelijk tussendoor nog xtje terug naar Portugal en dan zien we wel als ik m'n diploma heb. Misschien pak ik dan m'n spullen wel :D

Zo, zijn jullie weer op de hoogte :D

Zag Fu in uitgelicht, dus daar ga ik even spieken!
:evaw:

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 17:38

Canies, super joh dat je zo lekker bezig bent!
Het rijden ziet er goed uit! :))

Poepiechique die trailer, parelmoer had ook wel wat geweest! :D
En goed zeg, dat hij nu beter voer krijgt, maar je moet dan wel genoeg kinderen maken. :D

Gelske, dat zou fijn zijn als het lukt met het huis!
En het weer is niks aan hè, zo herfstig. :brr:
Maar het wordt wel weer beter gelukkig. :j

Leuk Shan,. fijn dat het goed gaat!
In Portugal wonen? Heerlijk! *\o/*
Ga ook in jouw topic kijken!

Goed hè, we staan in uitgelicht! :D *\o/* :#

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 22:27

Wat vervelend Tiene, dat je niet naar de EEE kon door je slechte nacht :(:)
Ik moet zeggen, vooral de zaterdagochtend viel me wat tegen, maar daarna toch wel erg mooie paarden gezien :j
Wat vervelend, een kreupele ezel, hoe is het inmiddels met hem?
Fijn dat Fin al opknapt, dat is ook wat ik me herinner van toen mijn KWPN merrie bij Sam op de Myoplast, dat het heel snel werkte.
En wat spannend, je jurk uitzoeken! Veel succes en plezier!

Katja, een beetje laat, maar nog gefeliciteerd met je mannetje! *\o/* Leuk dat je moeder ook mee was, ik heb ook van die ouders die weinig met paarden hadden vroeger, maar nu helpen ze regelmatig. Alleen in sommige situaties is dat best grappig :')
Wat fijn dat jij en je vriend, het weer gaan proberen, hopelijk komt het nu helemaal goed, veel geluk!

Miranda, wat een prachtige foto's zeg! En bij Uitgelicht zie ik, gaaf!

Altijd fijn Gelske, brave paardjes bij de hoefsmid!
En sterkte nog, al is het al een tijdje geleden, dat verdriet blijft.. Vooral het eerste jaar is juist die dag moeilijk vond ik. Verder heb ik niet echt iets met data, dus daarna vond ik de dag zelf niet moeilijker dan andere dagen, het gemis blijft altijd, al krijgt het wel een plekje.

Yildiz, ojee Nour aan het puberen! Ach, het moest er toch een keer van komen? :o Vind hem altijd zo braaf voor een hengst ;) Maar dat nieuwe dieet van hem weet ik toch niet helemaal hoor :+
Je trailer ziet er prachtig uit, ben heel benieuwd hoe hij wordt met je logo erop, wel foto's plaatsen dan hoor!
En wat fijn dat Kiki het zo goed doet, ik wist ook niet dat je dat deed, paarden van anderen zadelmak maken.

Canisia, wat fijn dat Raf het zo goed doet, het ziet er ook super relaxed uit op de foto's!

Shanna, lijkt me heerlijk, Portugal! Klinkt ook super, en met dat verschrikkelijk weer hier, is het idee om te emigreren nog beter :')
Wat een mooie Oosterse outfit had je op de Show West, heel gaaf! En wat een prachtige merrie is Shief ook onder het zadel!

Wat een verschrikkelijk weer hè, de laatste weken? Ik begin er echt moe van te worden. En natuurlijk geven ze vanaf woensdag beter weer op, en laat nu precies vanaf woensdag mijn vakantie erop zitten |o

Yildiz, Almaz doet het super, hij staat alleen momenteel op de antibiotica. Ondanks al het ontsmetten heeft hij toch een ontsteking bij zijn naveltje. De DA zei, tussen de 70-80% kans dat het uit zichzelf over gaat, of toch even een antibiotica kuurtje, dus dan maar dat laatste voor de zekerheid.
Fotospam heb ik mede door het slechte weer niet |( Had zo'n zin om in mijn vakantie lekker uurtjes bij ze in het land te gaan zitten met mijn camera, maar helaas dat laat het weer niet toe. Daarnaast is het een kleine boef, want als ik dan eens mijn camera mee heb, wil hij alleen maar bij mij staan. En als hij aan het rennen is, en ik haal snel mijn camera, staat hij als ik buiten kom alweer stil :roll: Daarnaast helpt dat vele wit ook niet echt om hem knap vast te kunnen leggen :')
Ik hoop misschien dinsdag, of anders door de weeks 's avonds na mijn werk een keer foto's te kunnen maken als het eindelijk weer eens mooi weer is. Ik wil de rest eigenlijk ook nog een keer op de foto zetten voordat ze weer in hun wintervacht schieten.

Ik had natuurlijk verteld dat Shoukkie hier weer terug zou komen. Inmiddels heb ik in overleg met zijn eigenaresse besloten dit toch niet te doen, ik kan hem alles bieden, behalve tijd.. Naast een fulltime baan en mijn andere 6 paarden, zal ik niet meer tijd voor hem hebben dan zijn huidige eigenaresse. Inmiddels zijn we dus heel voorzichtig toch op zoek naar een nieuwe eigenaar, en heel misschien hebben we al iemand gevonden die hem een gouden huisje lijkt te kunnen bieden. Hij gaat ook echt alleen weg als hij dat krijgt.

Daarnaast hebben we sinds donderdag de eerste nieuwe stal staan, heel blij mee <3
Gisteren nog even hard aan het werk geweest, want een deel van mijn hooivoorraad stond er nog in. Dus vandaag was de stal klaar en vanavond mochten Mausi en Almaz hem voor het eerst uitproberen. Mausi zoals altijd zenuwachtig, maar Almaz vond het prachtig, zo'n grote stal. :)

Oude stal, 3m x 3m.
Afbeelding

Nieuwe stal, 4.25m x 4.35m +:)+
Afbeelding

En een foto van de voorkant.
Afbeelding

Daarnaast is Mausi afgelopen woensdag weer geïnsemineerd, dat was nog een heel gedoe om sperma te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Nu heel hard duimen dat ze over een paar weken drachtig gescand wordt, dan zijn we flink ingelopen qua uitgerekende datum in vergelijking met dit jaar.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 13:02

Hey wat leuk Shanna, we staan samen in uitgelicht :D
Mooie foto's hoor, en gaaf dat je emigratieplannen hebt. Waarom de keuze voor Portugal tot dusver?

Wat fijn Roma als je een fijn plaatsje voor Shoukran kan vinden. Het zou zo mooi zijn als hij iemand vindt die echt voor hem gaat. Wat een prachtige stal heb je by the way. Zo mooi ruim, zo wil ik ze ook wel!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 17:04

Wauw wat een heerlijke stallen heb je Roma! Zal meeduimen dat Mausi drachtig is!

Ik dacht huh, heb ik Mish gemist in uitgelicht? Maar met je kunstwerk Eline :D

Thanks dames :o Shief deed zo haar best! Moeten zeker nog een hoop verbeteren maar dat maakt niks uit. Geniet zo van die merrie!

Tsja Portugal.. Al jaren roep ik dat ik ooit in Spanje of Portugal woon, ik heb echt een voorliefde voor die landen. Waarom? Kan dat eigenlijk niet zo uitleggen. Voelt gewoon zo, vind die landen geweldig! Zo mooi, maar ook de bevolking, de cultuur.. Klimaat telt natuurlijk ook wel mee en niet te ver van NL O:) (anders vind m'n familie het niet zo'n leuk plan haha, dit is maar 3u vliegen)

Achja, first things first.. Studie afmaken! :D