Ah met of zonder bekende papa Door is leuk Vrijheid dressuur is eens wat anders, geestelijk kan dat vernieuwend zijn. Deed het met Barc weleens. Mo wil ik leren opstellen op stem commando
Ik heb weer heerlijk gereden, zal even wat foto's uitzoeken
katjen
Geplaatst: 25-11-13 22:35
Ben benieuwd na je foto`s jess . Voor de liefhebber net op me fb filmpje van mijn 2,5 jarige gezet (ze is tekoop)
Nja heb nie zoveel met vd maar voor de nieuwe vlassers op de show moet paardje opgesteld blijven staan terwijl ik er omheen loop en sidepass moeten ze kunnen heb wel zin in
Barcelano
Geplaatst: 25-11-13 23:20
Krijg de bestanden niet van me mb naar de computer Bestand is te groot, via de kabel pakt ie hem ook niet
Nog ff proberen te googlen voor je, maar kom er ook niet uit
Barcelano
Geplaatst: 26-11-13 00:58
Sieltjuh schreef:
Nog ff proberen te googlen voor je, maar kom er ook niet uit
Ik ben al een stap verder Kabeltje met foto's doet het...alleen deze filmpjes komen er niet door
Barcelano
Geplaatst: 26-11-13 01:39
Gelukt
Er is echt wel een hoop te verbeteren hoor dames En ik ben er van overtuigt dat als ik zekerder ga rijden Mo zijn beweging onder het zadel er beter uit komt.
Haha Jes is de halve nacht bezig geweest met dr computer Doortje is leuk met of zonder papa hoor Set is smerig, tsja... daar is het een paard voor toch
VD is een kwestie van perfecte timing met belonen. Noah kan zo'n beetje alles op commando