Mijn hubbie boeit t inhoudelijk niks haha, zo lang ik die rekeningen maar enigszins uit zicht houdt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YildizArabs schreef:Thanks Blondie!Yentl is ook een super fijne merrie en nog altijd blij dat ze in m'n leven is gekomen! Soms een bitch, soms een prinses, ach... Vrouwen...
)
Leukleuk! Nu hebben we een gaaf doel om naar toe te werken en moeten we dus dit voorjaar over naar 1 hand.. ben benieuwd! Met Shamit moet dat wel goed komen, maar die heeft nog veel moeite met een goede galop. Voor Desh wordt het afwachten of hij zo snel al op 1 hand kan, dat is toch wel een flinke stap voor hem.. Ach jaa we zullen wel zien waar het schip strand dit jaar, zolang we maar lol hebben
. Voordat Cyann mee deed aan de rookie L2, was ze het hele seizoen al L3. De laatste wedstrijd van het Seizoen voor het NK is ze over gegaan naar de L3 (dat was augustus 2012 in vrouwenpolder).
. Moet goed komen Canisa
Zoveel kennis en ervaring, de wijze mama van alle western kinders! Hihi
Dat van die DAWRA punten is ook handig zeg, hopelijk kan dat ook erbij!
Maar we gaan zondag lekker verder oefenen in de clinic van Alice Zijlstra
terwijl hij thuis al best een aardige sidepass over een balk laat zien. Dus maar eens kijken of ik die er zondag ook een beetje uitkrijg

Jamika schreef:Wat een warm welkom, leuk! Timo's vader is Morgan hengst Bluebird Eclipse, zijn moeder is Sharena (v. Alexander) ...
Das makkelijk uitrekenen als moeders een volbloed arab is