Als je leuke motiefjes wil maken, kun je best een paar kleine goedkope kraaltjes halen toch? Maar als je grote kralen wil, kun je inderdaad beter naar een hobbywinkel gaan. Ik heb nu ook best wel dure, handgeschilderde aziatische kralen Erg mooi, maar vrij prijzig
ik heb mijn kwastjes met zo'n 90 draadjes gemaakt (touwtjes van zo'n vliegengordijntje) Ik heb die 90 draadjes op maat geknipt en in het midden een draadje geknupt..en dan hangt het dus dubbel en dan bovenaan nog een touwtje eromheen gewikkeld voor foto's zie me site (staat in onderschrift) en dan bij het borsttuig..
Ik heb me oranje halster helemaal klaar (incl. versieren) heeft ff geduurt maar ik was mijn vakantie zo druk dat ik er helemaal geen tijd voor had..vandaag heb ik het helemaal klaar gekregen..
dit is mijn versiering op mijn oranje halster.. Het is niet heel duidelijk maar de linkse is een klavertje4 geworden...(van 4 hartjes met een kraaltje in het midden) en de rechtse is een bloemetje
dit is de foto bij Juriel..Het weer was heel slecht (wel droog op dit moment) maar daardoor is de foto niet mooi geworden..
dit is de 1e halster van michelle (xxjuutxx@bokt) ze is nog aan het versieren maar alvast een beginnetje..
sucses ermee....ga je dat aan je halster maken dan??
ik heb mijn kralen wel van een kralenbox maar ik weet er toch elke keer iets leuks mee te doen..maar als ik leuke zie in een hobbywinkel dan haal ik die daar ook wel..(als ik denk dat ik er wel iets mee kan)
Joke, mijn zus heeft zelfs goesting om te gaan, dus ik ga waarschijnlijk met haar, maar ge moogt natuurlijk altijd mee Zal dus straks ff zorgen dat we zaterdag gaan
Nog niet, ik moet nog voor draad gaan kijken en als ik een beetje heb, zal ik een foto plaatsen... Hoop alleen dat ik vandaag nog draad kan gaan halen, maar ik vrees voor dinsdag...