Ik was als kind al onstuinig
Denk dat al die acties me lijf geen goed hebben gedaan
Maar Mo was in ieder geval weer braaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk ding

Smoorverliefd geworden op een 2 jarige merrie, zwart, Egyptisch met manen en voorpluk om u tegen te zeggen
wat een beauty, ik kon haar bijna niet laten staan en ze liep ook constant achter me aan. Mooie kol en heel dun snebje. prachtig. En zo'n fijn sierlijk hoofdje! Haar vader stond er ook. pikzwarte Egyptische hengst, die als een tam konijntje achter me aan liep en stond te slapen in het gangpad. Ze vroeg nog of ik geen dekking wilde
Heb nog niet verteld over mijn kruising, wil eerst de scan afwachten. Die twee jarige merrie was niet te koop maar ik zei al, als je haar verkoopt mail alsjeblieft! Je weet maar nooit. Ik mocht wel het ongeboren veulen van een merrie daar kopen, merrie was golden cross, vader die egyptenaar. Allebei zwart. 
Niet echt duidelijke verkoopfoto helaas...
en nu?
Het is dat ik idd Hadiyat erin herken
Veulenkriebels?
dat slaat in ineens
Maar je hebt straks al een paardje erbij he
helemaal mijn smaak. Ik ben gewoon iemand die soms een 'ja dat is het' gevoel heeft en verder niet snel een paard zou kopen, en nu had ik dat gevoel
net zoals met Set. Zou ze graag samen in de wei hebben 
ach bekend fenomeen onder paardenmensen
maar meestal zeg ik tegen mezelf heel nuchter, nee nee dat kan niet, maar deze was echt bijzonder..\
jullie zouden allemaal spontaan verliefd worden haha! 
mag best, ze is toch een lekker ding