Zo leuke paarden komen er weer voorbij.
Ik was vandaag heel dicht in de buurt van Sets fokker, die ik al sinds 2008 niet meer heb gesproken doordat haar pc toen gecrashed is en ze niemands email meer had. Op de gok langsgereden en ze was thuis! Heel leuk om haar te kunnen vertellen hoe gaaf Set is 
Maar ik heb wel een probleempje, ik had nooit langs moeten gaan
Smoorverliefd geworden op een 2 jarige merrie, zwart, Egyptisch met manen en voorpluk om u tegen te zeggen
wat een beauty, ik kon haar bijna niet laten staan en ze liep ook constant achter me aan. Mooie kol en heel dun snebje. prachtig. En zo'n fijn sierlijk hoofdje! Haar vader stond er ook. pikzwarte Egyptische hengst, die als een tam konijntje achter me aan liep en stond te slapen in het gangpad. Ze vroeg nog of ik geen dekking wilde
Heb nog niet verteld over mijn kruising, wil eerst de scan afwachten. Die twee jarige merrie was niet te koop maar ik zei al, als je haar verkoopt mail alsjeblieft! Je weet maar nooit. Ik mocht wel het ongeboren veulen van een merrie daar kopen, merrie was golden cross, vader die egyptenaar. Allebei zwart. 
Nog 1 foto meegekregen van een 2 jarige Set, uit dat jaar had ik ze alleen al. Dus hopelijk vindt ze nog veulenfoto's.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 23-09-13 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt