amyz schreef:Kwam vannacht binnenvallen en ben gauw weer naar buiten gerend vanwege die mooie foto
Heb niks tegen homo's en vind het niet meer heel gek om 2 mannen te zien zoenen oid. Zo lang het maar niet te klef wordt maar dat vind ik met hetero's net zo...Maar ouwe mensies...... Ik ben een beelddenker ja
![]()
Geweldige foto van je engel-achtige Shet![]()
Ik wilde Umoyax dit jaar onder dek zetten maar durf het niet, de mannen spelen soms zo heerlijk ruw... Altijd bang dat er beentjes in een deken blijven hangen... En Umoyax gaat denk ik toch volgend jaar niet mee, áls ie al mee gaat wordt het West en in juli heb ik hem wel uit zn wintervacht denk ik
Nog even terugkomend op Arabian Horse Store: eerder werd er aangegeven dat supplementen ook wel fijn zouden zijn in het assortiment dus ben daar nu even mee bezig. Maar denken jullie dan vooral aan kruiden ed of aan bijv de producten van NAF, dus complete poeders? Dan weet ik waar ik moet beginnen
Ben er overigens achter gekomen dat leveranciers niet zo vlot zijn met terugmailenBen al weken bezig voor bepaalde dekens en krijg echt steeds na een week ofzo een mail terug....
Zelf gebruik ik altijd een compleet vitamine/mineralen poeder, kruiden ofzo nooit.
Wel lijnzaad waar ik dan slobber van geef.