[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 19:45

Net terug van een weekendje Egyptian Event, kom hier alleen ff binnen vallen om op het bericht van Tiene te reageren. Van de week zal ik even verder bijlezen!

Tiene, ik weet dat mijn KWPN merrie Myoplast gehad heeft toen zij bij Sam te koop stond. Bij haar hielp dit super, in combinatie met de training onder het zadel die zij kreeg, ging zij een stuk beter bewegen en in haar vel zitten, ook de spieren begonnen ineens weer op te bouwen.

Oh ja, ik las ook nog het bericht van Nicky, wat erg joh, kan me voorstellen dat het enorm schrikken is om zoiets te horen. Ik ga heel hard duimen dat er over 6 weken verbetering te zien is!

Tieneke

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:06

Was het leuk in Lanaken? Ging normaal ook, maar had om het zacht uit te drukken, een vervelende nacht... Vorig jaar vond ik de paarden wel tegenvallen...

En nu hebben we een kreupele ezel. Jeuj.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 09:51

Hooi ik lees later vandaag even bij als ik op de pc zit, met mij gaat het heel erg goed.

Baby paard is gister 1 geworden, later een update.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 10:27

Joyce wat fijn dat Asal een goed zadel heeft!

Nicky ik wil je even een hart onder de riem steken qua Dayem, ik hoop echt dat het goed gaat verlopen, jullie zijn zo'n lekker stel samen. :(:) :* Ik duim heel hard komende weken

Leuke merrie denk ik Yildiz, ook leuk dat je ermee aan het werk mag! Ik ga je fototopic zo bekijken

Jeetje wat een kosten Tiene, dat soort dingen zijn zo zuur altijd he :(:) Wel fijn dat Fin opknapt

Wat een gave foto weer Miran met Nikita, je hebt echt perfecte modellen voor je uitspattingen!

Gelske wat vervelend dat het zo slecht leek te gaan, ben blij dat de paarden nu wel goed en happy lijken :j

Tiene wat vervelend van je slechte nacht :(:)

Ik heb het heeeeeel hectisch gehad hier vind ik, eerst keihard werken, toen hondje inslapen, Lowlands, pinpas kwijt, voedselvergiftiging en toen ik nog ziekig thuis kwam het bericht van mijn ex dat hij toch al wel, net als ik, maanden met zijn ziel onder zijn arm loopt en we gaan het dus weer proberen samen :+: Uiteraard na veel nadenken en lang overleg.

Gisteren met mijn mama (die bij de geboorte was) naar Ilya gegaan op zijn verjaardag, mijn babby is nu een jaarling!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog even plagen

Afbeelding

Afbeelding

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 10:39

Haha, Ilya met kroon, schattig! Tijd is om gevlogen he...
En wat een fijn nieuws, Katya, veel succes samen!!

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 14:36

Wat een gave merrie zeg Yildiz. Diepbruin vind ik het wauw bij de knappe arabies!

Geen ervaring mee Tieneke. Dayem krijgt nu Cavalor Muscle Liq, bevalt ook goed maar dat is meer tegen verzuring en algehele gezondheid van de spieren (magnesium, vit E en selenium).

Ik ga keihard meedeinen voor jou Gelske. Dit mag echt niet het einde zijn, het moet goed komen!

Gave pics Miran!

Wat super fijn voor je Kat :D en je straalt weer op de foto's! Ik ben zo benieuwd hoe ilya is over 2 jaar :)

Thanks dames voor de krachtgevende berichtjes. Dayem en ik zijn geen opgevers en gaan er met volle moed en alle kracht tegenaan! En er zit iets heeeel gaafs aan te komen voor zowel Dayem als mij waar we (ja wè, hij gaat het ook fantastisch vinden) echt naar toe kunnen leven. Meer info via pb!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:07

Jeetje Kat wat een rollercoaster met je vriend, heel veel succes weer samen, fijn dat hij er toch het zelfde over denkt als jij, hopelijk weet hij nu iets beter wat hij wil.

Wat een heerlijke foto's, Ilya is leuk! Leuk dat iedereen om je heen ook zo betrokken bij hem is en met je meegaat :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:10

thanks beide :) ik hoop ook uiteraard dat het nu echt gaat werken :j het is wel waar dat ik weer straal, ik kan de grijns niet van mijn gezicht krijgen.

Leuk he, Ilya heeft echt veel vriendjes :P iedereen wil wel mee, gelukkig voor mij! Ik ben ook heeeeeel benieuwd hoe hij er straks volwassen uitziet.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:15

Whahaha, Kat, deze foto! _O- :D

Afbeelding
Gefeliciteerd met Ilya, alweer 1 jaar!!! *\o/* *\o/* *\o/*
En je bent natuurlijk ook veel te leuk, hij kan nooit een betere vinden. ;)

Nicky, je kan hem niet laten dekken hè?! :P

Nog even een cool fotootje van gister.. :P
Afbeelding

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 18:28

OOOOOH Miran die foto! Echt helemaal geweldig, wat ontzettend stoer zeg! <3

haha ja leuke foto he, mijn moeder was hem een beetje aan het plagen maar ze is ook wat onhandig met paarden :P ik heb een hele serie ervan

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:03

Had ik een hele post, grrrr...weg... -O-

Opnieuw!

Waaaaah, Miran wat n gave plaat! <3
Zo mooi sprookjesachtig en zo jij (en je dochter), er komt toch zeker wel n topic? :):)

Katja, wat fijn te lezen dat jullie het weer gaan proberen! Een man weet pas wat ie mist...
Had al zon donkerbruin vermoeden toen je aangaf dat je zo afgeleid was hihi!
En wat n toffe en malle pics van je binkie! Zo onwijs leuk te zien dat je je liefde voor paarden kunt deken met je familie. Dat mis ik soms wel.

Nicky, bewonder je doorzettingsvermogen! Wat n krachtige vrouw ben jij om zo positief te kunnen blijven!
Kiki is overigens niet diep bruin maar hartstikke zwart hihi! Ze is een prachtige dochter van Valerio ibn eternity. Ik denk dat ze ook heel goed bij Nour past. Vrijdag waarschijnlijk insemineren. Fingers crossed.
Vandaag ook weer heerlijk met haar gewerkt, ze is zo slim, cool in d'r hoofd en pikt alles zo snel op. Echt n fijn paard!

En de heer in kwestie vandaag ook gereden. Het gaat echt heel lekker, mooie jog en ook aanspringen galop gaat steeds beter! Zo lang ik maar van z'n mond af blijf! |o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:08

ik dacht al dat de merrie zwart was :D zou leuk zijn als er een zwarte uitkomt ook!

bedankt voor de lieve reacties!

Mijn ouders hadden niks met paarden hoor en hebben het misschien nog steeds niet behalve die van mij :D ze zijn er ook erg onhandig mee maar helpen me graag en vinden ilya natuurlijk ook erg speciaal. Maar ik vind het echt geweldig dat ze helemaal meegaan naar ilya!

hier zie je wel mijn mams onhandigheid :D

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:19

Haha Kat hij staat er zo bij van: " oke, ze is wat onhandig maar ik doe maar net of ik het niet merk.." :D

Ja duhh Yil zag ook heus wel dat ze zwart was! <<) :D
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. :))
En als ie zo wel goed doet en hij ontspant, is dat toch echt het belangrijkst, de rest komt wel!

Zal die foto ff opnieuw plaatsen want ik had hem nog een beetje bijgewerkt op de achtergrond.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MirandaMalik op 31-08-15 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 19:23

mooi Miran! ja Ilya is doodbraaf, hij vindt ook alles goed wat ik of iemand anders met hem doet.

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:51

Hij staat er echt prachtig Kat en wat super dat je leven weer een anderen positieve wending krijgt. Soms is het wel even goed wat pauze ik hoop dat het nu wel voor jullie gaat werken. Leuk zo met je moeder dieren weten gerust wel wie goed bedoelt of slecht wat dat betreft zijn ze slimmer dan mensen ;) .

Nicky ik denk dat ik het al weet en als het is wat ik denk dan hoop ik dat heel veel geluk en plezier en van krijgt want dat verdien je zeker. Ik ga uiteraard ook duimen voor jouw kanjer!

Mooi hoor Miranda leuk dat je dochter ook zo plezier met de paarden heeft.

Vandaag niks bijzonders de hoefsmid is geweest en ze waren alle zes super braaf en we hadden mazzel want het regende S,morgens maar toen de smid er was was het gelukkig tot we klaar waren droog. :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:25

Ilya is een coole dude! :D

Jouw paarden zijn ook heel netjes opgevoed natuurlijk Gelske! :))
Hier was het vandaag stikbenauwd en nauwelijks meer regen gevallen, net een beetje.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:26

Ze lijkt net bruin op de foto bij mij hihi. Maar zwart, nog beter <3

Je mag trots zijn op zulke lieve ouders Kat die je overal bij willen helpen. Die heeft niet iedereen :P

Hahahaha Gelske dacht te raden wat er gaat gebeuren. NEE HET IS GEEN NIEUW PAARD ERBIJ _O- :+

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:53

Hoi dames,

Sorry dat ik zo even binnen kom vallen na heeul lang niet geweest te zijn.. maar ik zit met de handen in het haar wat betreft geisha en de huidige plek waar ik nu sta. Ik zou graag wat meningen willen horen van jullie maar dan niet openbaar.
Pleh?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:17

Ik wil altijd luisteren, pb box staat open :-)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:19

Stuur maar hoor :)

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:37

Helaas geen wasmachine Nicky dus ik heb er zelf maar weer een gekocht. Wel tof evengoed wat je wel gaat doen ik hoop dat jullie een super leuke tijd hebben.

Sorry Yildiz had jouw geloof ik over het hoofd gezien moet weer even wennen. Haha nou ja beter een wat gevoelig mondje dan eentje waar geen rem op zit ;) .

Het weer is echt raar nu in nederland Miranda nou verschilt het altijd wel veel maar het is nu wel extreem.

Vandaag weer niet veel op paarden gebied gedaan maar wel lekker met de hondjes naar de duinen en bos geweest.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:51

Miranda, ik kan altijd zo genieten van je foto's, de lol spat er zo vanaf elke keer weer!

Met de hondjes gaan wandelen kan ook goed doen he :-) Soms heeft een mens niet veel nodig om gelukkig te zijn :-)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 00:09

Fin was vanavond trouwens heerlijk opgepept! Hij voelt zich duidelijk al energieker en begint heel stilletjes aan aan te komen.

Ezel is nog steeds flink mank, maar niets mank. Been voelt ook heel normaal en kan het wel nog goed bewegen (en stampen :+ ). Gisteren bij de DA nagevraagd en hij vermoed een verrekking. Als het over een paar dagen niet beter is, moet hij toch eens komen kijken.

Oh en euh... Ik ga volgende week m'n jurk kiezen *\o/*

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:06

Tien, wat spannend!
Heb je al een idee wat je zoekt?
En zielig voor je ezeltje, hopelijk valt het mee..
Wel fijn dat Adje al zo snel opknapt!

Gelske, dat konden de honden vast wel waarderen!
Wel heerlijk dat je zo dicht bij de zee woont, dat hebben we hier niet!

En jahoor, ik heb een topic gemaakt! :D
[RIJ-ITP] Mijn dochter en Fuego op hun mooist!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:08

kelly wat vervelend, als je nog niet genoeg feedback hebt mag je altijd pb'en

Wat leeeeuek Tiene een jurk! Lijkt me zo moeilijk kiezen :D
Beterschap met meneer Ezel :j

ik heb een topicje :D
[ITP] Er was een Ilya jarig hoera hoera...