Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind Zaar er op die foto uit zien als een geschoren exmoor pony 
hij heeft het goed
Met Blue was inderdaad vooral rust en vertrouwen even lastig, ze is zo uit de wei geplukt zonder dat ze iets kende. Was schichtig en liet zich niet pakken en ls je een arm bewoog schrok ze zich al rot, maarja das een merrie van 1,30 haha
Zolang ik eigenlijk in Adje's buurt blijf gaat het goed. Daarom dat ik denk dat het meer onzekerheid is dan dominantie...
Fjord...nee, das een belediging 
begin klein tot daar vol vertrouwen is en ga dan verder.

20min stapwerk, daarna kwartiertje draf, galopje, en lekker uitgedraafd en gestapt. Plekjes bleven er heel erg mooi onder!!

Ik merk dat met Mish ook, die vindt dingen heel snel eng en dan blokkeert ze een beetje, maar met herhaling gaat alles steeds beter. Adje lijkt me trouwens echt een paard dat ik echt heel leuk zou vinden 

feestje. Het is niet perfect dus we gaan daarna zeker verder kijken naar iets met meer ruimte (dit is woon/slaapkamer, badkamer, keuken en een inieminie extra kamertje). Maar we gaan samenwonen, jeuj.
Doortje heeft nog een klein zetje nodig 

woon/slaapkamer krijg ik ook, is niet ideaal maar ik ga er in mn eentje in, scheelt al een hoop.