Konden ze samen weer ff lekker spelen! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Konden ze samen weer ff lekker spelen!
:

set_elkol schreef:Knappe buffel! Ben stiekem heel nieuwsgierig wat haar paps nou zal zijn
nou zal wel heel grappig zijn als dat zo is, heb je ineens een veulen met goede bloedlijnen als verrassing
waar moet je de haren dan heen opsturen? set_elkol schreef:Hahaha zwaar beledigdnou zal wel heel grappig zijn als dat zo is, heb je ineens een veulen met goede bloedlijnen als verrassing
waar moet je de haren dan heen opsturen?

ga haar staart nog even wassen denk ik, de rest mag zwart blijven. straks heb ik al een silverappel zwarte als ze zo doorgaat!
Super goede reclame

Maar ze mag lekker vies zijn hoor ze geniet van haar leven zullen we maar denken
.
.

Flemen hebben we zelf geleerd (gewoon door snoepje boven de neus te vragen en te vragen en te vragen, totdat ze door hebben dat ze met lip moeten wiebelen). Jambette is vrijwel zelfde, vragen van voet en steeds op goede moment belonen. Sowieso is dat het wel een beetje met VD, op goede moment belonen.
), buiging, flemen en rondje (vandaag rondje tussen de balken gedaan). Letiets heeft al knielen gedaan met dr 
Ik ben er ook geen echte held in hoor, maar bepaalde oefeningen lukken tegenwoordig wel aardig 
Ik denk ook niet dat het voor elk paard weggelegd is om te doen.
.
Soms wilt Djuun al te veel meedenken en zelf al wat doen, maar dan is een "nee" meestal genoeg.