Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Voel je je al wat beter, zo in het algemeen?
En altijd feest als Reindert komt, de foto's zijn mooi!!
Super dat Mish het zo goed doet. Ze lijkt imo idd een stuk gegroeid, hoger op de benen ook en over het algemeen een stuk volwassener, mooi! Veel succes met het nieuwe studiejaar! En je hebt zo van die dagen dat je je gewoon blegh voelt en onder een dekentje wilt kruipen. Ik hoop dat je je intussen beter voelt...?
Kreeg al allerlei horrorbeelden voor me, bij Falco was dat immers het begin van alle ellende.
Maar goed, hij zou er helemaal bovenop komen, dus dat is fijn te horen, hopelijk is hij weer snel letterlijk en figuurlijk "op zijn kilo". Het is zo'n schat van een paard geworden sinds hij overdag binnen mag, echt heel lief, hij komt ook "vragen" 's morgens om terug op stal te mogen, dus hij heeft er wel nood aan. Het schuren is nu ook stabiel.
een hengst veulen van dit jaar.
Nogmaals proficiat vind m onwijs gaaf! Mooie afstamming en benieuwd hoe hij gaat uitgroeien. Je wordt een echte hengstenboer zo!
) wordt minstens 2.20 m
Natuurlijk super dat je van de medicatie gaat (ook spannend natuurlijk. Hoe gaat het zover?)
)

Knap vriendje gigantisch kreupel op de buigproef rechtsvoor van de ondervoet en nog steeds overgevoelig op de rug..... Dat van die buigproef schrok ik van, want hij heeft nooit zo positief hierop gereageerd in Utrecht (ofwel, die buigproeven zijn daar gewoon niet goed gedaan...). Daarnaast ook positief op beide kogels achter en beide sprongewrichten. Dit kan van alles zijn; artrose, OC(D)tjes, fragementjes, weke delen, etc. Wel vermoed de DA dat dit in relatie staat tot de rug. Als je pijn in je rug hebt, ga je andere delen overbelasten waardoor daar (verborgen) blessures opspelen. Ik dacht dat ik volgende week de DA zou kunnen bellen om er een eind aan te maken. Toen we eenmaal aan tafel zaten om de eerder gemaakte foto's te bespreken, bleek dat de DA hem toch nog niet helemaal opgaf. Eerst moet die rug wat minder gevoelig worden, als dat lukt gaan we verder kijken naar z'n benen. Advies is komende 6 weken hem flink aan het werk te zetten aan de longe en naast de fiets om z'n rug sterk te maken, spieren en conditie op te bouwen en vooral vet kwijt te raken want hij is momenteel fors aan de maat
Na 6 weken terug voor controle. Als de rug dan beter is gaan we zoals gezegd verder kijken, als de rug niet veel verbetering laat zien zal het advies van de DA inslapen zijn, maar mag hij van mij een jaar het land op. Komende 6 weken zijn dus cruciaal, fingers crossed.

) en Nour idd zelf gedaan met begeleiding van Irene omdat ik die NH manier echt gaaf vind en zo handig om alvast zoveel knoppen vanaf de grond er op te zetten. Jazzy ook zelf gedaan. Maar ben geen topruiter dus Nour is na half jaar onder de man naar Krista gegaan voor maand doorrijden en training.
Dat is behoorlijk aan de prijs! Hopelijk gaat het goed helpen voor je mannetje.

. Het was even stil veel stres rond om de paarden gewoon even niet de behoefte om gezellig mee te kletsen. Maar ik heb natuurlijk wel even elke dag jullie verhalen gelezen en de mooie foto,s bekeken. En even stil mee geleefd met ook alle pech ik wil die mensen dan nu nog wel even sterkte wensen.