Duss...

Volgens mij vat je elke vraag rondom de (mogelijke?) drachtigheid van Yus enorm vijandig op Joyce. Ik denk niet dat mensen het hier als aanval, maar meer als oprechte interesse bedoelen.
Jij komt zelf met de opmerking dat je je goed moet verdiepen in bloedlijnen, vervolgens reageert Kat met een wedervraag waar je geen antwoord op geeft en als ze dat dan ook zegt kom je enorm fel uit de hoek.
Ik snap niet zo goed waar je vijandigheid vandaan komt

Ik weet dat er het één en ander speelt rondom de vorige eigenaresse van Yus (ik weet er zeker niet het fijne van en dat hoef ik ook echt niet te weten), maar is dat een reden om iedereen die rondom de drachtigheid vraagt te negeren of af te katten? Eerst schreeuwde je het van de daken dat je Yus ging laten dekken en tegenwoordig zwijg je als het graf.
Ik heb persoonlijk ook oprechte interesse in Yus haar drachtigheid, maar durf er eigenlijk door je reactie niet meer naar te vragen.
Vind dat erg jammer, want geloof niet dat ik (of Kat of alle andere mensen die er naar hebben gevraagd) het verkeerd bedoelen, maar gewoon oprecht geïnteresseerd zijn...
Amy, ik vind Amalfi zelf ook zo prachtig

En was ook erg gecharmeerd van F&M Dhior (BB Escondhio x Ya Karma) zondag. BB Escondhio zelf nog nooit in het echt kunnen bewonderen

Maar wat je zegt, ik denk dat het net is wat je wilt qua fokken

Sowieso natuurlijk, maar denk dat wij eerst een premiekeuring zouden willen doen voordat we een definitieve hengstenkeuze zouden maken. Gewoon om goed te weten wat er precies verbeterd kan worden aan Djuun

Goede vergelijkingsfoto's van Djuun.
2 jaar geleden, 4 jaar:
[
Afbeelding ]
2 weken terug, 6 jaar:
[
Afbeelding ]
Of eigenlijk deze (iets minder fraai als plaatje, maar komt meer overeen met eerste foto):
[
Afbeelding ]