Briljant hè
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Briljant hè
haha
Ik vind het wel leuk om te doen hoor, maar ik ben helemaal niet consequent genoeg voor officiële wedstrijden ofzo
Iloontjeehh schreef:missfcdb schreef:Ow kijk das pas intressantdat wist ik niet dat je mocht starten met een hengst. Waar kan ik daar meer info over vinden. Ben echt een leek
Zou wel een eyecatcher zijn hoor, die hengst van jou onder het zadelHeeft ie eigenlijk al nakomelingen? Ben altijd wel benieuwd, hij is via moederskant familie van Jassmir natuurlijk
Voel me heel vereerd met de woorden
missfcdb schreef:maaike1994 schreef:Van zodra de fotograaf geweest is zal ik hier foto's posten
Kent er trouwens iemand zijn ouders? Papa : Masada fahsim US Mama : Rubina Aliha
Ik weet dat masada goeie punten op de keuring haalde en dat hij ( en dus ook shatan ) sheikobeyd zijn. Maar ik vind geen van beide geen recente info of foto's. Weet er iemand waar ze staan of heeft er iemand foto's van hen?
Hey meid,
Van harte gefeliciteerd met je prachtige zwarte parel. Ik ken hem wel lekkerding![]()
![]()
Ik kijk enorm uit naar nieuwe foto's van je black beauty![]()
Je kan eventueel op fb bij de fb pagina van sheikobeyd. Vragen naar de ouders wie weet heeft een van de leden info en foto's voor je. Er zit mooi bloed achter dat zeker weten. Dat kunnen ze hier in Nederland wel gebruiken!
, ben echt supertrots dat we de nieuwe eigenaars zijn, tis echt een droom die uit komt
, kan je me anders de link eens in pb'ke sturen
?
, ook voor de pb's! Hij gaat inderdaad als dekhengst aangeboden worden, maar dit is allemaal nog nieuw voor me dus ik weet nog niet goed hoe ik alles ga doen ( bv KI of natuurlijke dekking, hoeveel dekgeld ed, ... ) Ik zal jullie hulp nog kunnen gebruiken
! 
Was als de dood om weer te springen na dat dikke been
Volgende week maar weer een dressuurlesje er bij pakken, wil eigenlijk heel erg graag meedoen met de AVS wedstrijd in Juli... zou onze eerste officiële wedstrijd zijn, wel leuk als dat meteen een rassenwedstrijd is! Geen gemiep om die typische 'economische' galop
Gelukkig geen schade, alleen maar nat en ze was gewoon gezellig grasjes wezen zoeken. Paarden gaan hier nu in halve dagen het land op om te wennen, maar aangezien er op het land nu goed stroom staat hebben we maar aangegeven dat de dames gelijk in de ochtend het gras op mogen, liever zo dan elke keer ontsnappingen van Aliyah (en een daardoor zwaar gestresste Nas). T is namelijk niet de eerste keer dat ze onder een draadje door duikt

ik ben de enige die er al 7 jaar lang op rijd met heel af en toe iemand anders, ik zou haar niet gauw 'uitlenen' maar dat is ook maar gewoon een luxe. Doordat ze 24/7 buiten staat kan ik het me veroorloven om af en toe niet te rijden en zelfs niet langs te gaan als dat niet gaat.
paard.
ze reed in de binnenbak en alles ging prima, ik legde haar wat dingetjes uit van zijn gebruikaanwijzing en na een tijdje ging ik even de stal doen.

De rest vand e weg ging goed, hoewel ze wat nerveuzer dan ander naar de auto's deed, hoe meer er passeerde hoe beter het ging