Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:missfcdb schreef:Ow kijk das pas intressantdat wist ik niet dat je mocht starten met een hengst. Waar kan ik daar meer info over vinden. Ben echt een leek
Zou wel een eyecatcher zijn hoor, die hengst van jou onder het zadelHeeft ie eigenlijk al nakomelingen? Ben altijd wel benieuwd, hij is via moederskant familie van Jassmir natuurlijk
missfcdb schreef:maaike1994 schreef:Van zodra de fotograaf geweest is zal ik hier foto's posten
Kent er trouwens iemand zijn ouders? Papa : Masada fahsim US Mama : Rubina Aliha
Ik weet dat masada goeie punten op de keuring haalde en dat hij ( en dus ook shatan ) sheikobeyd zijn. Maar ik vind geen van beide geen recente info of foto's. Weet er iemand waar ze staan of heeft er iemand foto's van hen?
Hey meid,
Van harte gefeliciteerd met je prachtige zwarte parel. Ik ken hem wel lekkerding![]()
![]()
Ik kijk enorm uit naar nieuwe foto's van je black beauty![]()
Je kan eventueel op fb bij de fb pagina van sheikobeyd. Vragen naar de ouders wie weet heeft een van de leden info en foto's voor je. Er zit mooi bloed achter dat zeker weten. Dat kunnen ze hier in Nederland wel gebruiken!