Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat hebben jullie voor zadels? Zadelpasser denkt aan een roundskirt i.v.m de korte rug.. Maar stiekem vind ik roundskirt minder mooi, zijn er hier mensen zonder roundskirt zadel?
een reiner!!

ik vind de roundskirt niet zo mooi omdat ik zelf redelijk stevig ben en dan lijkt het zadel zo klein :p maar als dat het beste past en ik er lekker in zit dan is het niet anders..
Oke, voor ons ook goed te doen. Ff kijken of het in ons schema past t.z.t....

ook voor mijn lichaam.
Gaaf weer een reiner erbij! Club wordt steeds groter, joehoe!
Nance, jij houdt de punten toch altijd netjes bij dus dan weet je toch of ze over moet? Vast wel, het puntenmonstertje, haha! Zo goed gedaan he op korte tijd!
. Maar goed...dat is weer een ander niet boeiend verhaal
.
) en dus sindsdien aan de 40 punten.
U is meeeeeeeeeer dan welkom!!! 
" en Cyann die meer teugellengte geeft
. Grote kans dat ze dit straks bij June ook beter gaat herkennen ipv een trekgevecht aan te gaan, waardoor je zere handjes krijgt....

Tijdens een simpel buitenritje op een pas aangelegd nieuw ruiterpad, was meneer het niet eens dat we alleen maar rustig door de duinen stapte. Heuvel op, kont er onder, wegspeurten en BAM! Haha, heerlijk! Stiekem ben ik gewoon trots op hem dat hij zich zo durfde te uiten.
moest geen slaapverwekkende zijn... maar een verbaasde :-O