Zo, das lekker dan Joyce! Rij je rond met een gebroken boom..
Nicky, wat heerlijk zo het strand! En leuke toet heb je voor de trailer!
Mo wordt beroemd Gaaf, Jes!
Sorry, heb wel meegelezen afgelopen dagen, maar voornamelijk via telefoon. En gisteren was ik iets te sjaggo vanwege zadel-gezeik om leuk te kunnen reageren
Vandaag Djuun door mn moeder laten doen (hé rijmt!), want kreeg nog verjaardagscadeautje van twee dinnetjes. We zien elkaar niet zo vaak, wonen niet echt bij elkaar in de buurt, dus voor verjaardagen gaan we altijd een activiteit doen. Gingen we naar het Klimbos van Bergen op Zoom Ze wisten alleen ff niet dat ik hartstikke hoogtevrees heb bij klimmen en dieptes inkijken Ze dachten dat ik dat wel leuk zou vinden, gezien ik ook altijd in de achtbanen ga in de Efteling Afijn, wel zeven kleuren stront gescheten, maar heb één parcour meegedaan en vind het best wel "stoer" dat ik dat durfde. 15 meter hoog klimmen vond ik best hoog
Daarna lekker pannekoeken gegeten en lekker een paar uur getheeleut en bijgebept. Nu aardig gaar weer thuis
MirandaMalik
Geplaatst: 24-11-13 00:05
Mo is beroemd! Beter naast het bord dan erop.
Top hoor, Nicky, zelf naar het strand zo voor het eerst!
Amy, mooi! Duidelijk en netjes.
Wat küt zeg, van die zadelpasser. Ik vraag me af hoe andere mensen dat dan doen? Ik gebruik m'n zadel niet intensief dus er hoeft niet zo vaak wat aan te gebeuren, maar zo is het toch bijna onmogelijk om normaal je zadel te laten bijvullen. Goed Siel, dat je jezelf toch zover hebt gekregen, best een prestatie!
Morgen ga ik mijn leven weer wagen. Vandaag had Nikita met Zosja 'schriktraining' gedaan, dat werd ze erg moeilijk gemaakt want Fuego wilde het zeil de hele tijd opeten en de hindernis.
Hier in de buurt zit ook wel een goede zij maakt zadels op maat asal past haar zadel goed maar mochten wij toch hoger gaan rijden krijgt zij ook zo'n zadel zodat ze voldoende ruimte heeft om probleemloos de oefeningen te kunnen doen
Goede morgen! Ga vandaag op visite bij de fokkers van asal lekker even weer met de mama van asal knuffelen Fijne zondag allemaal
Barcelano
Geplaatst: 24-11-13 13:53
Netjes de site hoor. Siel snap ik.dat je ffe soort van sjago bent, je denkt.als je.iemand laat.komen het.probleem kan worden opgelost en je lekker kan gaan trainen...
Joyce gezellig naar de fokker... Ik heb Af Umoyo van de zomer.weer gezien,blijft gaaf en grappig.
Gister naar een clinic geweest was leuk.. Sjoert heeft een 2e foto.van Mo op Fb gezet.. Stiekem zo leuk al.die positieve reacties....
Mo is zo knap Jessica zijn kleur is ook geweldig man. Veel plezier bij Asals fokker Joyce! Heb vandaag weer wat fotoooos gemaakt van Set voor het archief gelukkig zit baby-bolling er weer een beetje!
Once in a lifetime dit No way dat ik het nog eens een keer doe
Het tokkelen was trouwens wel leuk, maar vond het omhoog klimmen zo eng Als je op de eerste foto kijkt, dan zie je het groene ding waar het volgende plateau ligt. Daarboven zie je dus een donkere vlek in de boom... dat was het plateau waar je daarna naartoe moest klimmen. Was zoooo blij dat dat het laatste plateau was
Verschillende Klimbossen in Nederland Jes Moet je maar eens op googlen. Nu geloof ik wel dat hij gisteren voor het laatst open was voor dit jaar, maar toch Misschien alleen niet handig met je knie
Set_Elkol
Geplaatst: 24-11-13 20:01
Siel je noemde me net zomaar Tam In Sets topic (veulen) hahaha.
Dayem helemaal gefascineerd!
Barcelano
Geplaatst: 24-11-13 20:02
Sieltjuh schreef:
Verschillende Klimbossen in Nederland Jes Moet je maar eens op googlen. Nu geloof ik wel dat hij gisteren voor het laatst open was voor dit jaar, maar toch Misschien alleen niet handig met je knie