gefeliciteerd, nog een maandje tot de veilige zone.Ik zie inderdaad wat je bedoelt qua verbeterpunten.
Sorry voor de egoposts, zit/zat alleen mobiel en was een beetje bezorgd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gefeliciteerd, nog een maandje tot de veilige zone.
YildizArabs schreef:Vind dat je echt talent hebt! Zou eens kijken of je niet wat illustratief werk kunt doen?
Die foto is idd prachtig!![]()
Westernshoot...zoiets? Hier hadden we ook zon geluk met t licht. Nog altijd blij met die plaat.
[ Afbeelding ]
bekijk inderdaad zo nu en dan al vacatures in die richting.. Maar eerst nog maar 2 jaar verder studeren
Willen wel al lang een hoofdstelletje kopen, gaat haar vast ontzettend gaaf staan. Zadel moeten we dan even lenen voor de shoot!
En wat heerlijk, je mag bijna gaan aftellen! Einde is in zicht
bijna op de 300 en dan zal het echt hard gaan. krijg je even een headless chicken als ze tegen de bevalling aan zit haha 
Vlak na de aankoop van Set.
ik snap je gevoel. Lees net weer op facebook een merrie die haar veulen niet accepteert (nu eerst) en dan vind ik het toch ook weer even spannend poeh!
heimwee kan best als wij hier weekend weg gaan net de mini's merk ik dat ook heel erg net asal, en set slank zo anders he
wat een idee een moodboard
ging het mis door het trailerladen of was er wat anders aan de hand

ik las al iets op fb over een lach en een traan maar pfft dat is wel heel erg heftig, bah.