Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaike1994 schreef:Mag ik me hier ook even melden?
Wij hebben dit weekend een arabische dekhengst gekocht
Nu nog even de weide een nieuwe omheining geven en dan komt hij naar ons! Ben aan het aftellen...
Sieltjuh schreef:Welkom MaaikeWelke hengst heb je gekocht? Gefeliciteerd met je aanwinst
Jes, ziet er goed uit!
Joyce, wat een knal-knal-knalsetje
joysjuh1987 schreef:@Barcelona daar kunnen ze toch mooi staan?
@ maaike werlkom, we willen natuurlijk wel een fotos zien
@ Joyce Waaauw wat een knallie zet....ik heb gister die nieuwe bling peesset om gehad ook best heftig
MirandaFuego schreef:Ja ach, Jes, arabs hebben een korte draaicirkel dus dat scheelt!![]()
Owja, ik heb nog een klein filmpje van Fuego's springkwaliteiten..![]()
Toen hij de 2e x de hindernis van dichtbij ging bekijken schrok hij ervan.![]()
[ Video ]
joysjuh1987 schreef:ik zal waarschijnlijk dit weekend niet reageren wij zijn met de minis op een show in de Mortel met 2 merries
[ Afbeelding ]
1 vd merries is er al helemaal klaar voor
maaike1994 schreef:Thanks iedereen!
We hebben inderdaad de goedgekeurde dekhengst Ag Al Shatan gekocht
Op MP voor -1000? haha denk het niet :p we hebben er wel enkele 1000'n voor gegeven :p ( wat hij voor ons overigens meer dan waard is hoor ^^ )
11mei is zijn eerste fotoshoot dus dan zal ik hier wat foto's postenmomenteel zijn de enige foto's maar gsmkwaliteit :p
maaike1994 schreef:Van zodra de fotograaf geweest is zal ik hier foto's posten
Kent er trouwens iemand zijn ouders? Papa : Masada fahsim US Mama : Rubina Aliha
Ik weet dat masada goeie punten op de keuring haalde en dat hij ( en dus ook shatan ) sheikobeyd zijn. Maar ik vind geen van beide geen recente info of foto's. Weet er iemand waar ze staan of heeft er iemand foto's van hen?