Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(oei dat vond ik toch wel heeeeel vervelend en voelde me flink bezwaart als gast) Ik had ook zoiets van....oei oei oei er komt een tijd dat ik dit niet uit ga zitten en dan??? Dus toen maar ff snel hulp ingeroepen van Karel die bij Annemarie werkt. Dus in training. Eerste weken had hij zoiets van...wat is er dan...gebeurd helemaal niets bijzonders. haha tot die ene dag...jawel BOMMETJE!!! Karel is best lang en echt wel wat gewend, maar opeens begreep ie me helemaal. Ook hij viel er bijna af van dat gedraai in de lucht met 4 benen van de grond. LOL. Dus June ging terug naar de roundpen om haar door dat punt heen te krijgen, veilig werken aan de dubbele lijnen en zo weer opbouwen en dan weer e.e.a. vragen in galop als er iemand op zit. Ook het desensibiliseren was daar onderdeel van. June moest even door haar eigen zure appel heen bijten. Tja leuk hoor een heel dominant paard aan het werk zetten als ze niet wil, dat is een ware uitdaging
. Dus nenaa als je idd aan jezelf begint te twijfelen ivm veiligheid voor jezelf en omgeving...NIET doen, want die paarden voelen alles. 
YildizArabs schreef:Oh... En iemand (Jes)?
Hoe krijg ik mijn ad van Nour mooi in m'n onderschrift? Ben zon kruk erin...

) en (zoals het er nu voor staat) toch minstens 3 veulens van Nour...

Super gaaf om alle jonge puppies zo te zien ontwikkelen! En wow, al die mega toffe plannen van iedereen!