Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

uur lang hoop gefrunnik en gepunnik aan z'n lijf en alles was goed. Ook letterlijk...alles was goed. Daarna dus 4 uur in de trailer gestaan naar zijn nieuwe thuis. Tjonge, wat valt me dat tegen hoe zwaar het is
Dacht dat ik dat wel even zo zou doen...niet dus. 
Kan je hem nog opzoeken?

Die zijn echt goed! Heb je kunstacademie gedaan of anderszins kunstzinnige/ illustratieve achtergrond?
En dat moodboarden maken herken ik! Vriendinnetje van mij maakt ook zulke mooie foto's en komen altijd weer op nieuwe ideeen.
Nee heb er niks voor gevolgd.. Zag 'vroegah' een topic voorbij komen van iemand die ook tekende en ik dacht dat wil ik ook! En ik wilde de eigenaresse van m'n bijrijdpony bedanken dus ik ging proberen Personage voor haar te tekenen en daar kwam deze zomaar uitrollen: 

Als ze na het weekend nog slecht loopt even beter naar laten kijken? En inderdaad als het vaak gebeurt ook even laten checken misschien. Ik zou niet teveel zorgen maken
Set lijkt wel echt blij dat ik terug thuis ben, zou het verbeelding zijn?
Misschien heeft ze me voor haar gevoel nu wel meer nodig met baby inside. En mijn vader heeft wel muesli gevoerd maar het hooi wat ie gaf was het oude hooi wat ze niet wil
dus nu geef ik haar weer haar favoriete hooi en ze staat dan zo tevreden te eten, lief beest

Hoefsmid kan daar verlichting bij geven door goed bekappen.
kijken of dat wel interessant is...